Bahia Skrevet 20. januar 2010 #1381 Del Skrevet 20. januar 2010 Vi kan gå på alger alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2010 #1382 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg treffe en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. januar 2010 #1383 Del Skrevet 20. januar 2010 I morgen er det torsdag, dvs en dag nærmere helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1384 Del Skrevet 21. januar 2010 Trulta sitt årshoroskop: Væren (20. mars - 19. april) Generelt: Dette blir et interessant år på mange måter. Likevel blir det et år du bør vite hva du gjør. Det blir nærmest som å kjøre bil med en fot på gassen og den andre på bremsen samtidig. Den idealistiske, altomveltende og radikale planeten Uranus, kommer inn i ditt eget stjernetegn. Den blir der i hele sju år. Det er 88 år siden dette skjedde sist. Så du skjønner, dette blir begynnelsen på en ny tidsepoke. Du vil oppleve hurtige og ofte uforklarlige forandringer. I tillegg blander den strenge og begrensende planeten Saturn seg inn i alt dette. Det gjør at du vil noen ganger føle deg frustrert og fortvilet over at saker ikke skjer like fort som du ønsker. Det beste generelle rådet jeg kan gi deg er; ikke stress deg i hjel. Du bør finne den riktige balansen mellom aktivitet og hvile. Du må ikke brenne lyset i begge endene. Ellers kan det gå på din helse, velvære og vitalitet løs. I stedet for å gjøre alt med en gang, tenk langsiktig. La 2010 bli begynnelsen til noe nytt og stort. Bygg et solid fundament for din egen fremtid. For å få bedre klarhet i hvordan året blir, følg med i ukes og månedshoroskopene fremover. Yrke, karriere og økonomi: Med den altomveltende lille, men kraftige planeten Pluto i ditt solare hus for yrke, karriere og sosial status, vil mange gjennomgå forandringer. Spesielt de av dere som er født tidlig i tegnet Væren vil merke dette mest. Det behøver ikke være noe som skjer på en – to – tre, men det lønner seg å være åpen. Det vil gjøre jobben og det yrkesmessige livet ditt lettere. Forandringer vil til syvende og sist føre til en bedring i karrieren. Penger vil stort sett være som 2009. Ikke kast deg inn i raske økonomiske transaksjoner uten å vite hva du gjør. Juni til september blir en tid hvor du er mer heldig enn vanlig. April og mai er bra for penger du tjener fra jobben. Finansiell risiko kan føre til store gevinster – eller store tap. Husk det! Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær: For mange Værer blir 2010 et testår for parforhold. Kjærligheten blir seriøs og satt under lupen. Forhold som ikke fungerer bra eller er sunne, vil stå for en utfordring. Hvis så er tilfelle, blir mange oppløst, mens andre vil gjennomgå grundige vurderinger for å forsette. Årsaken til dette, er at den strenge, men rettferdige læremesteren Saturn går igjennom ditt solare hus for parforhold og kjærlighet. Om dere derimot har det bra, blir lidenskap og sensuell harmoni fastere. Ved utgangen av året, vil kjærligheten stå enda sterkere. Er du single, vil du ha et praktisk forhold til kjærlighet og romantikk. Du vil ikke velge det første og det beste, men søke en partner som gir gi deg stabilitet og sikkerhet. Lykke til! Leveregel for 2010: Alle utfordringer gir til syvende og sist nye fantastiske muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1385 Del Skrevet 21. januar 2010 Føler du at dette stemmer for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1386 Del Skrevet 21. januar 2010 Føler du at dette stemmer for deg? Det med stress passer ikke, jeg stresser så og si aldri. Jeg er en ufattelig ustresset person. Og jeg tror ikke pengene blir det samme som i 2009, i og med at jeg får ett stort lån å betale på. Får vel ta oppsummeringen om ett år, men det var et litt kjedelig horoskop egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1387 Del Skrevet 21. januar 2010 Synes og det var kjedelig. Og ser ikke for meg at det skal passe, men tiden får vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1388 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har lyst til å bli spådd skikkelig jeg. Er noen av dere synske, og vil spå meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1389 Del Skrevet 21. januar 2010 Kan ikke det. Har en venninne som ble spådd en gang, hun sa det var skummelt for det var så mange ting spådamen viste, som hun ikke hadde forutsetning for å vite. Jeg for min del tror ikke på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1390 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tror heller ikke på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1391 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare jeg som tror på slikt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1392 Del Skrevet 21. januar 2010 Nei, det er veldig mange i Norge som tror på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1393 Del Skrevet 21. januar 2010 Men har dere ikke sett på jakten på den 6.sans? Mange som har facinert meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1394 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har sett på det. De er veldig flink til å gjette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1395 Del Skrevet 21. januar 2010 Gjette du liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1396 Del Skrevet 21. januar 2010 Ikke noe galt i å ikke være sånn som alle andre vettu, trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1397 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg for min del lurer på hvorfor de aldri vinner i lotto. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1398 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg for min del lurer på hvorfor de aldri vinner i lotto. :klø: Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2010 #1399 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg skulle ønske jeg vant i lotto, men det hjelper kanskje å tippe i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1400 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg skulle ønske jeg vant i lotto, men det hjelper kanskje å tippe i det minste. Hehe, vi tenker ganske likt det, ja *må huske å tippe, men gidder det aldri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå