Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

:jepp:

Jeg har alltid osten i en pose, og jeg spiser omtrent aldri det til frokost. Det tar mye lenger tid å finne den i kjøleskapet, ta av plastposen og finne en ostehøvel og så begynne å skjære av. Kjappere med nugatti da :jepp:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

appifany; du hadde fått VELDIG stilig tlf altså!!! :Nikke:

:helen:

Så kuul mob Piffy! Er det touch-screen?

Ja, det er det, men det er også tastatur. Hadde ikke klart å bare ha en tlf med kun touch screen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

jeg har kun touch screen på min tlf, å må ærlig inrømme at jeg vil slenge hele greia i veggen av og til... plutselig har jeg kommet borti "knappen" og skiftet til urdu eller et annet artig språk, eller så har jeg fått av ordliste skrivingen midt i et ord osv.. så noen ganger ringer jeg beskjedene i stedet for å skrive de :sjenert: men utenom det er jeg veldig fornøyd med min, litt med at den er rosa også :gjeiper: :)

edit: kom på at jeg faktisk kan skrive bokstaver med fingrene i stedet for å trykke på "knappe-bokstavene", det er en funksjon jeg ikke har prøvd ut så mye, kanskje jeg skal begynne med det :jepp:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fancy og flott ut, men selv hadde jeg ikke greid en sånn telefon. Jeg må ha ordentlige taster! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fancy og flott ut, men selv hadde jeg ikke greid en sånn telefon. Jeg må ha ordentlige taster! :Nikke:

:jepp: Samme her! Ser skikkelig avansert ut, jeg hadde blitt gal (er ikke så tålmodig av meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Samme her! Ser skikkelig avansert ut, jeg hadde blitt gal (er ikke så tålmodig av meg).

Samme her :fnise:

Hva med de som har store fingre da, får de plass til fingrene sine på skjermen? Eller kanskje man kan få dem i small - extra large.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser:

Det er snart helg :nigo:

Helg er godt, det skal bli skjønt å få sove lenge.

Lurer på om jeg skal prøve å pakke litt mer i helgen, en eske eller to til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser:

Det er snart helg :nigo:

Helg er godt, det skal bli skjønt å få sove lenge.

Lurer på om jeg skal prøve å pakke litt mer i helgen, en eske eller to til.

Jeg skal sove leeeeeeeenge i morgen ! :nigo:

Når flytter du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg og pusla er ferdig med eksamen for en stakket stund :bolledeig:

Det gikk forresten åt skogen, men det orker jeg ikke å ergre meg over engang.

Jeg vet hva jeg IKKE skal gjøre i helga:

- lese til eksamen

- vaske

- gjøre noe annet fornuftig

:fnise::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

skal du flytte trulta? :)

jeg har ingen fornuftige planer for helgen, vet ikke om jeg tør gå ut de nermeste dagen, samboer så på temperatuen np og det er vist -25 ute her nå :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sove leeeeeeeenge i morgen ! :nigo:

Når flytter du ? :)

I februar, dato er ikke helt bestemt ennå. Har begynt å sett på sofa nå, så en kjempefin en fra Ekornes. Den var ganske dyr, men den ble litt utelukket, fordi det er 4+3 seter, og det blir for stort.

Helg og pusla er ferdig med eksamen for en stakket stund :bolledeig:

Det gikk forresten åt skogen, men det orker jeg ikke å ergre meg over engang.

Jeg vet hva jeg IKKE skal gjøre i helga:

- lese til eksamen

- vaske

- gjøre noe annet fornuftig

:fnise::skaal:

Likte den listen, Pusla :danse:

skal du flytte trulta? :)

jeg har ingen fornuftige planer for helgen, vet ikke om jeg tør gå ut de nermeste dagen, samboer så på temperatuen np og det er vist -25 ute her nå :fryser:

Jepp, jeg har kjøpt meg min første bolig. Det blir spennende. Det er ei lita leilighet. Har fått så mange tilbud om å kjøpe ting nå, jaja ikke så mange, men noen.

Jeg har faktisk kikket på MGP i kveld, jeg likte best sangene til Maria H.S. og Elisabeth C.

Men syns buksedressen til Maria var litt rar fra livet og ned. Hun ble jo seende litt tjukk ut.

Noen andre som så på? Hvis det hvilke sanger likte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk kikket på MGP i kveld, jeg likte best sangene til Maria H.S. og Elisabeth C.

Men syns buksedressen til Maria var litt rar fra livet og ned. Hun ble jo seende litt tjukk ut.

Gratulerer med ny bolig!

Jeg så på :nigo: Likte buksedressen hennes jeg da. Hun var vel en av de beste sangerne, men så kjedelig låt da. Synes han der Muri var bra jeg. :Nikke:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Grattis med din første leilighet, trulta!! :blomst: Det er kjempespennende og ganske stort da, å eie sin første leilighet. Jeg husker godt den følelsen av å låse meg inn i mitt eget hjem, det er ganske stas :)

Vi så også på MGP i går. Jeg hadde store forventninger til Bjørn Johan Muri, for han var så søt når han var i Idol, men jeg ble ganske skuffa. Sangen var ikke så verst, men han hadde jo null utstråling. Sangen til Maria Haukaas Storeng var kjeeeeedelig :Gjesp: men hun synger jo pent da.

Ha en fin lørdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I februar, dato er ikke helt bestemt ennå. Har begynt å sett på sofa nå, så en kjempefin en fra Ekornes. Den var ganske dyr, men den ble litt utelukket, fordi det er 4+3 seter, og det blir for stort.

Likte den listen, Pusla :danse:

Jepp, jeg har kjøpt meg min første bolig. Det blir spennende. Det er ei lita leilighet. Har fått så mange tilbud om å kjøpe ting nå, jaja ikke så mange, men noen.

Jeg så også på :opplyser:

Egentlig hadde jeg lyst til å skaffe meg billetter å dra dit, men kom aldri så langt :nigo:

Jeg syns alle sangene var :Gjesp: Sangen til Lene Alexanda hadde sikkert fått noen poeng fra enkelte øst-europeiske land da, for de sender jo bare slike type sanger til selve finalen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke på, så jeg kan ikke delta i diskusjonen.

Jeg skal spise formiddagsmat nå. Skal spise masse frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Trulta

Grattis med den første bolig :roser:

Så MPG i går, og synes kun en sang var fin. Maria sin. Tror det er en sånn sang som blir finere for hver gang man hører den. Den andre som kom til finalen har jeg kun en ting å si om: :sjokk:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...