trulta_ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1221 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har ikke byttet telefon ennå, har noen bilder på den gamle som jeg vil ha på den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2010 #1222 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Gratulere med ny tlf, trulta_ Jeg har og kjøpt Oyda.... det var litt sånn overdrevet stort bilde da Endret 6. januar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1223 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Den var tøff. Gratulerer så masse til deg også Min har store knapper. Men det som er litt morsomt, er vist jeg kakker to ganger på den, så kommer klokken opp. Så nå kakker jeg for harde livet Veldig lett telefon, men litt stor egentlig. Kunne tenkt meg at telefonen var litt mindre. Endret 6. januar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. januar 2010 #1224 Del Skrevet 6. januar 2010 For en kul telefon, appifany! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #1225 Del Skrevet 6. januar 2010 For en kul telefon, appifany! Grattis med ny telefon! Var tøff Fikk ny telefon til bursdagen min jeg også, men jeg husker aldri hva den heter. Alt jeg vet er at det er en Sony Ericsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. januar 2010 #1226 Del Skrevet 6. januar 2010 Trulta: Har et spørsmål jeg. Har du eller har du hørt om andre som har problemer med å komme seg inn på gården sin i FarmVille? Jeg kom inn i dag tidlig, men siden har jeg bare fått opp en beskjed om at jeg ikke kan komme inn og at planter og sånn blir satt på vent slik at de ikke visner. Hvis jeg forstår det riktig. Er ikke verdensmester i engelsk akkurat Ha en fortsatt fin dag Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 #1227 Del Skrevet 6. januar 2010 Gud morra. Det var en fin tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2010 #1228 Del Skrevet 6. januar 2010 Den var tøff. Gratulerer så masse til deg også Min har store knapper. Men det som er litt morsomt, er vist jeg kakker to ganger på den, så kommer klokken opp. Så nå kakker jeg for harde livet Veldig lett telefon, men litt stor egentlig. Kunne tenkt meg at telefonen var litt mindre. Hihi, det der hadde jeg og gjort *kakk, kakk* For en kul telefon, appifany! Jeg digger den Grattis med ny telefon! Var tøff Fikk ny telefon til bursdagen min jeg også, men jeg husker aldri hva den heter. Alt jeg vet er at det er en Sony Ericsson Vet og at min er en sony ericsson, også heter det noe u- ettellerannet Gud morra. Det var en fin tlf Hihi, om det var min tlf du mente så sier jeg Hvordan står livet til da folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. januar 2010 #1229 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva er dette farmvillegreiene flere av dere her inne prater om egentlig??? :klø: Her er det 23 minusgrader i dag , men veldig fint ute da. Middagen er i sluttfasen her nå, vi skal ha kjøttdeig-biffer fylt med blåmuggost, blomkål og poteter (til meg, samboeren min spiser ikke det da - han er på lavkarbo-kost). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2010 #1230 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva er dette farmvillegreiene flere av dere her inne prater om egentlig??? :klø: Her er det 23 minusgrader i dag , men veldig fint ute da. Middagen er i sluttfasen her nå, vi skal ha kjøttdeig-biffer fylt med blåmuggost, blomkål og poteter (til meg, samboeren min spiser ikke det da - han er på lavkarbo-kost). Tipper facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 6. januar 2010 #1231 Del Skrevet 6. januar 2010 Trulta: Har et spørsmål jeg. Har du eller har du hørt om andre som har problemer med å komme seg inn på gården sin i FarmVille? Jeg kom inn i dag tidlig, men siden har jeg bare fått opp en beskjed om at jeg ikke kan komme inn og at planter og sånn blir satt på vent slik at de ikke visner. Hvis jeg forstår det riktig. Er ikke verdensmester i engelsk akkurat Ha en fortsatt fin dag Trulta kanskje jeg kan hjelpe selvom jeg ikke er trulta når jeg spilte farmville tidligre hendte det at de "stengte" det for "vedlokehold", altså at de la til ting, oppdaterte ting og tang, så da ble det noen ganger til at vi rett og slett ikke kom inn, godt mulig det er noe sånn de holder på med i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 6. januar 2010 #1232 Del Skrevet 6. januar 2010 appifany; du hadde fått VELDIG stilig tlf altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #1233 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Vet og at min er en sony ericsson, også heter det noe u- ettellerannet Her er det 23 minusgrader i dag , men veldig fint ute da. Er kaldt her også, er 29 kalde her Fyrer i ovnen og drikker varm kaffe Endret 6. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 6. januar 2010 Fysja, 29 minusgrader Heldigvis "bare" noe og tolv her. Men syns det er kaldt. FarmVille er en facebook applikasjon ja. Veldig morsom, og veldig lett å bli litt hekta Spiser non stop jeg nå, men det er lov. For jeg har vært på årets andre trening i dag, Step stod på programmet i dag. Vi hadde "vikar" instruktør i dag, veldig bra program. Ble veldig svett, men det er også mitt mål. Snart pitapizza. I kveld skal jeg se Salong Makeover på Fem, syns det er litt festelig program. Lurer på om det er sånne frisørsalonger i Norge jeg? *krysser fortsatt fingrene for at det skal bli varm ute* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 6. januar 2010 Trulta: Har et spørsmål jeg. Har du eller har du hørt om andre som har problemer med å komme seg inn på gården sin i FarmVille? Jeg kom inn i dag tidlig, men siden har jeg bare fått opp en beskjed om at jeg ikke kan komme inn og at planter og sånn blir satt på vent slik at de ikke visner. Hvis jeg forstår det riktig. Er ikke verdensmester i engelsk akkurat Ha en fortsatt fin dag Trulta Jeg er heller ingen verdensmester i engelsk, men tror dem bare har vedlikehold. Ser det har kommet noe nytt. Jeg datt ut noen ganger mens jeg tok "besøksrunden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. januar 2010 #1236 Del Skrevet 6. januar 2010 Du må nok vente ganske lenge på varmen, trulta. Jeg spiser klementiner. Har ennå ikke spist noe som er stappfullt av sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1237 Del Skrevet 6. januar 2010 Du må nok vente ganske lenge på varmen, trulta. Jeg spiser klementiner. Har ennå ikke spist noe som er stappfullt av sukker. Åh.. du må ikke si sånt. Men hun værdama på tv2 sa et ord om varme vinder, jeg velger å ignorere det at det skulle være kaldt ei stund, MEN hun sa at det kommer varme vinder, så jeg gleder med til det kommer vind nå. Imponerende at du klarer å holde deg unna sukker. Jeg har vært litt lat de siste dagene, så jeg har hatt nugatti på brødskiven min på jobb. Det er fordi at det går fortene enn noe annet pålegg. Men det er jo ikke så godt. Får satse på ost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. januar 2010 #1238 Del Skrevet 6. januar 2010 Åh.. du må ikke si sånt. Men hun værdama på tv2 sa et ord om varme vinder, jeg velger å ignorere det at det skulle være kaldt ei stund, MEN hun sa at det kommer varme vinder, så jeg gleder med til det kommer vind nå. Imponerende at du klarer å holde deg unna sukker. Jeg har vært litt lat de siste dagene, så jeg har hatt nugatti på brødskiven min på jobb. Det er fordi at det går fortene enn noe annet pålegg. Men det er jo ikke så godt. Får satse på ost i morgen. Det går vel egentlig ikke fortere med nugatti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #1239 Del Skrevet 6. januar 2010 Så kuul mob Piffy! Er det touch-screen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1240 Del Skrevet 6. januar 2010 Det går vel egentlig ikke fortere med nugatti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå