Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Til info:

Skjærtorsdag er er 1. april.

(palmesøndag er 28. mars men man må jo jobbe mandag, tirsdag og onsdag, så det er jo ikke noe vits å ha nedtellingen til søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes
Kan jeg ha 2 nedtellingsbokser?

det hadde jeg en gang, men da fikk jeg beskjed om å slette den ene hvis ikke gjore moddene det..å det gjorde de jammen :filer: men jeg hadde to store under hverandre, men har sett noen som har to små ved siden av hevrandre for ikke lenge siden, så kanskje det er lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Guriane!

Har du hatt en fin dag??

:hallo: Trulta

Ja, helt grei egentlig. Det ble ikke noen tur innom bakeriet da, men :fnise: Prøver å finne ut noe jeg kan ha til middag her nå.

Var du trøtt i dag? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har alle det bra?

Jeg skal lese bok snart, så skal jeg se nyheter senere. Spise litt frukt og lese mer. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle suverene jenter :nigo:

Kitten, jeg har det bra ;)

Så flink du er :) Jeg har og spist frukt i dag. 1/2 banan, et eple og 3 knaskegulrøtter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du trøtt i dag? :fnise:

:riste: Ikke mer enn normalt.

Jeg har kjøpt meg mobil i dag :nigo:

Det ble nokia 7020, nå ligger den å lader seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble det skikkelig kaldt her inne. Har tullet meg inn i et pledd :)

Selvfølgelig er vi tom for ved og siden vi varmer opp hele leiligheten med gulvvarmen, tar det lang tid før man skrur opp varmen, til det faktisk blir varmere :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Ikke mer enn normalt.

Jeg har kjøpt meg mobil i dag :nigo:

Det ble nokia 7020, nå ligger den å lader seg.

Grattis med ny mobil, Trulta! :tommelopp:

Selvfølgelig er vi tom for ved og siden vi varmer opp hele leiligheten med gulvvarmen, tar det lang tid før man skrur opp varmen, til det faktisk blir varmere :snurt:

Samme her. Eller, jeg har ikke gulvvarme, men det har slukket i ovnen og det begynner å bli kaldt her. Sitter med to pledd rundt meg. Får vel opp og fyre opp i ovnen igjen, men jeg sitter så gooodt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny mobil, trulta!!

:goodbye:

Takker

Grattis med ny mobil, Trulta! :tommelopp:

Takker

Min gamle kjøpte jeg i mars 2006, så det er ikke hvert år jeg kjøper ny telefon.

Er det pin kode på en ny tlf? Jeg har nå ladet opp den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde faktisk på meg morgenkåpen når jeg kom hjem fra jobb i dag, over klærne mine :fnise:

Grattis med ny telefon. :hoppe:

Det er vel pinkode på ny telefon ja. :klø:

Takker.

Hvor står den a?

Fikk bare med en pitte liten eske, og nesten ikke papir. Sist jeg kjøpte, fikk jeg ei stor eske, og sikkert bruksanvisning på 14 språk.

Hvis du har samme sim-kort så er det vel den samme pin-koden som før vil jeg tro.

Samme sim kort ja, hva er min pin kode igjen da?? *må tenke* men jeg tror jeg vet det :lur:

Egentlig meget sjeldent jeg skrur den av, det er når jeg tar fly, og det er jo ikke hver måned for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er ditt gamle simkort du bruker, så trenger du ikke ny kode. Da gjelder det bare å huske den gamle. :opplyser:

Skal jeg fortelle dere noe? Jeg slår ikke av mobiltelefonen når jeg flyr. Det forstyrrer ikke instrumentene at den er på, så da gidder jeg ikke slå den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står den a?

Fikk bare med en pitte liten eske, og nesten ikke papir. Sist jeg kjøpte, fikk jeg ei stor eske, og sikkert bruksanvisning på 14 språk.

Samme sim kort ja, hva er min pin kode igjen da?? *må tenke* men jeg tror jeg vet det :lur:

Egentlig meget sjeldent jeg skrur den av, det er når jeg tar fly, og det er jo ikke hver måned for å si det sånn.

:fnise:

Fikk du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er ditt gamle simkort du bruker, så trenger du ikke ny kode. Da gjelder det bare å huske den gamle. :opplyser:

Skal jeg fortelle dere noe? Jeg slår ikke av mobiltelefonen når jeg flyr. Det forstyrrer ikke instrumentene at den er på, så da gidder jeg ikke slå den av.

Vi bør få alle sammen til å ha mobilen på og se hva som skjer :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke på telefonen pin koden er, den er kun på simkortet, så det er bare å bruke den gamle ;)

Jeg har lyst på ny telefon jeg også... Men jeg har nettopp kjøpt meg Nokia 5800 express music, så jeg må vel vente litt... men er ikke fornøyd med den jeg har.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...