Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Ser at dette er mer enn skravle-bok enn en klassisk dagbok, men henger meg på likevel!

Jeg er en kvinnelig sjef :sjarmor: Håper og tror at jeg er en okey en, har ikke hørt noe annet iallefall. Men enkelt er det ikke bestandig, å finne den rette balansen mellom å være raus og å skjære igjennom.

Nå skal jeg lese mere til eksamen. :duskedame: Go pusla!!

:jepp: Dette er ei :skravle: dagbok!

Jeg tror du er en flink sjef, det er helt sikkert ikke alltid like enkelt å være sjef heller. Mange forskjellige ting som popper opp.

Masse lykke til på eksamen, Pusla!

Hei Trulta! :vinke::klem: Jeg titter innom, bedre sent enn aldri.. :sjenert::fnise:

Hallo Guriane!

Kjekt å se deg her :hug:

Jeg glemte å kjøpe te! :lete:

Ohh crap.

Hvilken skulle du kjøpe?

Jeg er ikke så flink til å stikke innom hver dag jeg :flau:

Men jeg har iallefall kjøpt denne pc'n: http://www.expert.no/product/product.aspx?id=1901172

Nice one :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: pusla!

Hvis du tror du er en ok sjef, så er du sannsynligvis det. Man må vel vite om man misbruker makten sin og er jævlige mot andre.

Hva skal du ha eksamen i?

Tror det finnes dårlige ledere som ikke skjønner at de er det sjøl, jeg har selv hatt noen sånne. Men når medarbeidere blir sykmeldt, så bør det vel ringe noen bjeller!!

Jeg skal ha eksamen i kommunikasjon og massemedia. Studerer på nettet ved siden av (for lederjobb og et liv er ikke nok :roll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes dårlige ledere som ikke skjønner at de er det sjøl, jeg har selv hatt noen sånne. Men når medarbeidere blir sykmeldt, så bør det vel ringe noen bjeller!!

Jeg skal ha eksamen i kommunikasjon og massemedia. Studerer på nettet ved siden av (for lederjobb og et liv er ikke nok :roll:)

:fnise:

Når har du eksamen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig (eller signerer dette som det heter her :fnise: ), men veldig mange som ikke skjønner det.

Jeg har mange ganger drømt om å sykemelde meg, det ble med drømmene.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjekt å se deg i andre dagbøker også :)

Jeg kommer jo et halvt år etter at dere har fått dere dagbøker da, men bedre sent enn aldri :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo et halvt år etter at dere har fått dere dagbøker da, men bedre sent enn aldri :nigo::fnise:

Bedre sent enn aldri er det noe som heter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer året etter :fnise:

:skratte: :skratte: :sjenert:

Bedre sent enn aldri er det noe som heter :Nikke:

:Nikke:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Syns du??

Men det er jo så mye snø nå, tror ikke det har vært så mye siden jeg var ungen.

:Nikke: Jeg elsker vinteren :strix:

Vet, samme her! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...