Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker godt den siste sangen, ra ra la :romeo:

Jeg har måkt igjen :sukk: Det hadde kommet en del cm i dag også, jeg har funnet en fin teknikk for å måke bilen, ja jeg rett og slett tar spaden og tar bort snøen :fnise: Det var mye :snø: på bilen, og jeg brukte den i går kveld/natt.

Satser på tidlig vår i år jeg :sol:

Da er det snart tid for jobb igjen, har egentlig ikke sånn veldig lyst. Begynne nedtelling til helg og ferie da. Når er påsken i år? Tror kanskje den er litt tidlig i år, slutten av mars.

Jeg har hvertfall ikke bursdag i påsken i år (tror jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å tenke på å stille klokken allerede?

Da kan vi ha nedtelling til påske :kyss2: kanskje jeg kan finne ett påskesmiletegn i år, så slipper jeg å bruke :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å tenke på å stille klokken allerede?

Da kan vi ha nedtelling til påske :kyss2: kanskje jeg kan finne ett påskesmiletegn i år, så slipper jeg å bruke :kyss2:

Jeg så det tilfeldigvis i boka mi i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

glemte å svare på formen min, men formen er bedre :) og vi var ute på nyttårsaften, rolig ute men allikevel ute :)

vi har kjøpt ny tv :hoppe: tror det er det mest spennende som har skjedd her i helgen, også ahr vi sett filmen hangover, den var ganske morsom egentlig :popcorn:

nå burde jeg ha sovet siden jeg skal på jobb igjen i morgen etter 4 dager med fri, gruer meg til å stå opp tidlig.

håper du har hatt en fin helg trulta, og dere andre her inne :)

lady gaga er kul ja :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...