Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

:vinke:

Trulta: Det var veldig fin telefon. :jepp:

K82: Jeg er fornøyd med julegavene. Fikk to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout Handle with care) litt klær, pysjamas og hovedsakelig penger.

Har du hatt en fin jul, selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat merke husker jeg ikke, kan se etter. Kjøpte den på Vita.

Var det kjekt i går på julebord?

Det var kjempekjekt :jepp: Storkoste meg :) God mat, trivelig selskap og jeg drakk akkurat passe med drikke ;)

Alle fornøyd med julegavene? :nigo:

jeg er veldig fornøyd. Enn du?

---------------------------

I dag var jeg på romjulssalg :jepp:

Jeg kjøpte meg en blazer, et magebelte, en lang kortermet topp og to gensere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt på shopping da!

Jeg var en liten tur innom et kjøpesenter i går, men fant ikke så veldig mye.

Bahia: merket ereylure. Prøver å legge inne bilde av den.

eyelure-heated-eyelash-curler-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

k026.gif

Nusselig

Nå er det begynt å bli litt aktivitet på snikk snakk igjen....

Det så jeg faktisk en dag, alle våre tråder er kommet på side to.

Men jeg så en tråd som lignet VELDIG på en dagbok på kosthold og trening/ helse og kropp (en av dem to var det) men den står jo der, blir spennende å se om moddene fjerner den.

I dag er planen å måke litt, og så besøke min bestemor, det blir ikke før i ettermiddag.

Noen som har lyst til å rydde klesskapet mitt??

Ikke jeg hvertfall, men må vel gjøre det. Jeg er så dårlig til å gi bort klær, tenker at "ja men kanskje, engang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt rydde i klesskapet ditt. Får jeg lov til å beholde det jeg synes er pent? :nigo:

Kos deg masse hos din bestemor. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke beholder alt, men du kan få de som ikke passer.

Men fysj for en kjedelig jobb a. Skulle fått betalt for den, men hvem vil betale meg for det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahia: Er det samme som du har? Den øyenvippekrølltanga. Har du prøvd din? Virker den? Er det vanskelig?

Jeg har måkt lenge og vel i dag, ble jo svett av hele greia, så det var veldig godt med en varm dusj.

Skal snart besøke bestemor.

Men nå er det NOK :snø: her altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta: Det var veldig fin telefon. :jepp:

K82: Jeg er fornøyd med julegavene. Fikk to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout Handle with care) litt klær, pysjamas og hovedsakelig penger.

Har du hatt en fin jul, selv?

:tommelopp: Ja, fin jul her også. Fikk noen bøker, litt klær og en tv. :nigo::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusselig

Det så jeg faktisk en dag, alle våre tråder er kommet på side to.

Men jeg så en tråd som lignet VELDIG på en dagbok på kosthold og trening/ helse og kropp (en av dem to var det) men den står jo der, blir spennende å se om moddene fjerner den.

I dag er planen å måke litt, og så besøke min bestemor, det blir ikke før i ettermiddag.

Noen som har lyst til å rydde klesskapet mitt??

Ikke jeg hvertfall, men må vel gjøre det. Jeg er så dårlig til å gi bort klær, tenker at "ja men kanskje, engang"

Sånn litt før jul, så husker jeg det stod en plass på forumet at det var "rapportert" inn en dagboklignende tråd på kropp og helse, men dem vurderte den til å få stå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bahia: Er det samme som du har? Den øyenvippekrølltanga. Har du prøvd din? Virker den? Er det vanskelig?

Jeg har måkt lenge og vel i dag, ble jo svett av hele greia, så det var veldig godt med en varm dusj.

Skal snart besøke bestemor.

Men nå er det NOK :snø: her altså...

Jeg kjøpte fra Depend.

Denne

Jeg syns den var bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:tommelopp: Ja, fin jul her også. Fikk noen bøker, litt klær og en tv. :nigo::bolledeig:

Fine gaver!

Hvilke bøker fikk du?

Har du sett Polarekspressen?

Sånn litt før jul, så husker jeg det stod en plass på forumet at det var "rapportert" inn en dagboklignende tråd på kropp og helse, men dem vurderte den til å få stå :roll:

:klø: Snodig

det er en del slike rundt omkring

tror problemet er at det var oss e073.gif

:enig:

Japp! n080.gif

Søte tegn dere brukte her.

Jeg kjøpte fra Depend.

Denne

Jeg syns den var bra :jepp:

Er det lett å bruke den?

hva koster den?

Den som jeg kjøpte kostet nesten 200 kroner, jeg betalte under 220 tror jeg, men kjøpte meg hårstrikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...