Gå til innhold

*Trulta trener*


trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde Super Mario 1 og 3 å så hadde jeg ett som het Star Tropics... Tror ikke så mange andre hadde det... Men New Super Mario Bros Wii er veldig gøy!!!! :biggrin:

Det er jammen meg ikke billig å klippe seg! Var hos frisøren i dag og vaska håret og klipte meg, og betalte 655 kr!!!!! :kjefte:

Endret av cornygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`VE GOT TICKER!!!!

Hvem skal du kjøpe julegave til?

Ble du fin på håret?

Pepperkakebaking og skravling står på min timeplan i dag. :opplyser:

Jeg har kjøpt bursdagsgave til mamma og ei vennine. Har igjen brodern og dama, mamma og bestisen. Men har ønskeliste til nesten alle, mangler bare mamma sin. Men der må jeg har noe lite og lett, jeg tenkte å kjøpe noen øredobber, men har ikke funnet dem. Håpet var å finne likens som det smykket hun fikk i fjor. Kanskje jeg kan finne det på nettet en plass, men hvor skal jeg lete da!? Hmm..

Mamma får ei bok hun ønsker seg, og til vennina så kjøpte jeg en liten boks og julekaffe. En engleboks, den var veldig fin. Masse fint på den butikken, så hvis dere er i Molde bør dere gå innom "Den gode smak" på MoldeTorget. (midt i sentrum)

Fant meg støvletter, men så hadde dem solgt feil i går, slik at det bare var igjen ett par i to forskjellige størrelser, så damen som kjøpte i går skal komme inn og bytte i butikk på mandag, så da får jeg krysse fingrene mine for at jeg får det paret i 39. Tvi tvi!! Så kanskje jeg har meg støvletter på mandag. Jeg håper, jeg håper!! Jeg har virklige lyst på dem, har ikke funnet noen andre som passer.

Pokker at jeg spilte håndball i så mange år, fikk jo så tykke legger av sånt. Arg arg.

Jeg ble fin på håret, rett nydelig :fnise: Men det er litt dyrt ja. Det lukter veldig godt av håret mitt nå. Kjøpte meg glansespray der. Håper det er bra.

Ble pepperkakene gode? Skal du pynte dem med melis og non stop? Jeg har faktisk kjøpt non stop i dag.

Jeg har også kjøpt meg ett par ting i dag :nigo: Kjekt å kjøpe til seg selv også :bolledeig:

Det gjorde jeg også! Er så gøy :) Bare siste bossen igjen nå... :nigo:

Har du kommet så langt på det nye? *imponert*

Vi har kommet til fjerde verden (den som foregår litt i vann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med ticker, den var veldig stilig! :tommelopp:

Jeg vet ikke hvor du kan finne øredobber, men den som leter den finner. :jepp:

Det høres ut som veldig fine gaver. :)

Jeg skal nok ikke til Molde med det første, men hvis jeg skal dit skal jeg gå innom den butikken. :opplyser:

Jeg krysser fingrene for at du får støvlettene X. Har du link til de, så vi får sett dem?

Pepperkakene ble veldig gode. :sikle: Kan jeg få noen nonstop til å pynte dem med? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Trulta

Gratla med fiiiiiiin ticker :tommelsmil:

Høres ut som fine gaver ja. Jeg er nesten ferdig med gavene jeg også, har bare en ting igjen til Ulvemannen :)

Var hos frisøren på fredag og ble kjempefornøyd, men det blei litt dyrt i grunn. Tok en kur og fikk tre produkter i den pakka og det kom i tillegg.

Ha en fortsatt fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med ticker, den var veldig stilig! :tommelopp:

Jeg vet ikke hvor du kan finne øredobber, men den som leter den finner. :jepp:

Det høres ut som veldig fine gaver. :)

Jeg skal nok ikke til Molde med det første, men hvis jeg skal dit skal jeg gå innom den butikken. :opplyser:

Jeg krysser fingrene for at du får støvlettene X. Har du link til de, så vi får sett dem?

Pepperkakene ble veldig gode. :sikle: Kan jeg få noen nonstop til å pynte dem med? :pls:

Det var to støvletter som var helt lik på nettsiden til Bianco, men hadde forskjellig artikkelnr, men disse ligner Støvletter

Takker for X. Håper det hjelper!! Blir spennendes imorgen. Glegruer meg litt, tenk hvis noe går galt da...

:sprettert:nonstop-bilde.jpg

Versågod, Kitten! Får jeg se bilde av resultatet??

:nissevink: Trulta

Gratla med fiiiiiiin ticker :tommelsmil:

Høres ut som fine gaver ja. Jeg er nesten ferdig med gavene jeg også, har bare en ting igjen til Ulvemannen :)

Var hos frisøren på fredag og ble kjempefornøyd, men det blei litt dyrt i grunn. Tok en kur og fikk tre produkter i den pakka og det kom i tillegg.

Ha en fortsatt fin søndag :klemmer:

Hva skal Ulvemannen få til jul? Eller har du ikke bestemt deg, jeg lurer på om jeg vet hva jeg skal kjøpe til de som gjenstår, og da er det greit, eneste ulempen hvis noe er utsolgt.

Så bra du ble fornøyd, hva koster det en vanlig klipp der du går? 655 er litt drøyt syns jeg, men hun vasket håret mitt hvertfall. Og det syns jeg er veldig godt. Nesten litt luksus at noen vasker mitt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Det var fine støvletter. :jepp:

Mine foreldre har spist opp pepperkakene, så jeg spiste bare nonstopen istedenfor. :fnise: De var veldig gode! :helen: Har du fargelagt de selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pepperkaken oppspist allerede :hakeslepp:

Bra du tok alle nonstopene selv!!

Det var ikke jeg som fargela dem. Freia som gjorde det for meg.

Må sjekke i morgen, om jeg viste deg korrekt link, mente at dem kostet 800 kr.

Litt morsomt for på prislappene til Bianco står det priser i forskjellige valører, og en Lxx (tre bokstaver, husker ikke nøyaktig) og da kostet skoene 220 000,- Det var dyrt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal begynne å sende kort til hverandre når vi er i utlandet? :) Det er jo hyggelig :)

Jeg skal sende kort til dere når jeg er på tur :jepp:

Det blir nok ikke før neste sommer da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet julekort jeg, det er faktisk litt vanskelig. Litt kjedelig å bare skrive god jul på dem.

Hilsen Trulta

Men innrømmer at jeg ikke skrev under med alle min 17 bokstaver, slik som jeg gjorde med jobbjulekortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Super Mario 1 og 3 å så hadde jeg ett som het Star Tropics... Tror ikke så mange andre hadde det... Men New Super Mario Bros Wii er veldig gøy!!!! :biggrin:

Det er jammen meg ikke billig å klippe seg! Var hos frisøren i dag og vaska håret og klipte meg, og betalte 655 kr!!!!! :kjefte:

Fyf så dyrt. :hakeslepp:

Jeg betaler 285 uten vask og syns det er :kjefte: dyrt. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper og farger håret annenhver mnd, og betaler mellom 1200 og 2000kr :sjenert:

:hakeslepp: Sikkert vakkert hår, men glad jeg ikke har så dyre klippe utgifter. (Selv om jeg også faktisk har vakkert hår). :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Sikkert vakkert hår, men glad jeg ikke har så dyre klippe utgifter. (Selv om jeg også faktisk har vakkert hår). :opplyser:

Har så masse krøller at jeg må gjøre noe med det ganske ofte, og så liker frisøren min å holde på å eksperimentere med farger i håret og det koster jo litt :) Men det blir alltid et bra resultat da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har så masse krøller at jeg må gjøre noe med det ganske ofte, og så liker frisøren min å holde på å eksperimentere med farger i håret og det koster jo litt :) Men det blir alltid et bra resultat da :)

Oki, sikkert veldig fin. :jepp:

Hadde faktisk mareritt om hår i natt. :redd: Jeg mistet håret og fikk en stripe fra pannen og ned til nakken på 5 cm i bredden uten hår... :cry3: Tror faktisk jeg gråt i søvne av den drømmen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, sikkert veldig fin. :jepp:

Hadde faktisk mareritt om hår i natt. :redd: Jeg mistet håret og fikk en stripe fra pannen og ned til nakken på 5 cm i bredden uten hår... :cry3: Tror faktisk jeg gråt i søvne av den drømmen.. :sukk:

:skratte:

Jeg drømte jeg mistet fylling ut av en jeksel. Det var dritjævlig!

Har før drømt at jeg mistet alle tennene, det var så ekkelt at den følelsen satt igjen i kroppen lenge etter at jeg våknet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg drømte jeg mistet fylling ut av en jeksel. Det var dritjævlig!

Har før drømt at jeg mistet alle tennene, det var så ekkelt at den følelsen satt igjen i kroppen lenge etter at jeg våknet.

Ikke le av min grusomme drøm da. :kjefte::fnise:;)

Ja, jeg og har mistet alle tennene i drømmene mine ja. Flere ganger. :sukk: Det værste var den gangen jeg drømte at jeg mistet/lillemann falt av...Jeg prøvde å sette den på plass igjen, men gikk ikke..DEn var GRUSOM altså...den drømmen...heldigvis kun drømt en gang....

Drømmetydere her? Hva betyr det? Kanskje jeg ikke vil vite svaret på det men.. :skratte:

Nå legger jeg meg appi, og skal drømme om :flekke: jenter, ikke hårtap, tanntap eller lillemann tap. :snurt: Sov godt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å le! Høres ut som en bra plan! Altså, å ikke drømme om hårtap osv :fnise:

Må vel finne senga ganske så snart, jeg og :natti:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...