The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #321 Del Skrevet 7. desember 2009 Det var mange! Jeg foreslår gavekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #322 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har hatt planer mange ganger om å dra ned til byen å handle, men har enten vært syk selv eller har hatt syk unge, så det har ikke blitt noe av hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2009 #323 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg har ikke igjen så mange. Kjøpte et brettspill til sønnen min i dag. Skal kjøpe noen klær til han i tillegg og Lego fra nissen. Så en gave til et vennepar av oss. Og en DVD til broren min. Så ferdig! Endret 7. desember 2009 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #324 Del Skrevet 7. desember 2009 Det må være deilig å være nesten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #325 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er helt ferdig. Vil du at jeg skal for deg, Bahia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 #326 Del Skrevet 7. desember 2009 vi har pusset opp rommet til Em, så jeg har kjøpt gardiner sengetøy og saker til rommet hennes. det måtte jo gjøres uansett, så hvorfor ikke i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #327 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er helt ferdig. Vil du at jeg skal for deg, Bahia? Ja takk vi har pusset opp rommet til Em, så jeg har kjøpt gardiner sengetøy og saker til rommet hennes. det måtte jo gjøres uansett, så hvorfor ikke i julegave Hvordan ble rommet? Artig med forandring Sønnen min har Ole Brumm-rom han Klistremerker på veggene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #328 Del Skrevet 7. desember 2009 vi har pusset opp rommet til Em, så jeg har kjøpt gardiner sengetøy og saker til rommet hennes. det måtte jo gjøres uansett, så hvorfor ikke i julegave Hvordan ble rommet? Hvilken farge er det på veggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2009 #329 Del Skrevet 7. desember 2009 Det blir Em sikkert glad for!! Sønnen min har blåmalt panel på to vegger og blå tapet med apekatter/jungeldyr på de to andre veggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #330 Del Skrevet 7. desember 2009 Det blir Em sikkert glad for!! Sønnen min har blåmalt panel på to vegger og blå tapet med apekatter/jungeldyr på de to andre veggene Det hørtes ut som et fint rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #331 Del Skrevet 7. desember 2009 Det høres fint ut, Mia. Sønnen din sitt rom også, Bahia. Jeg hadde rosa rom da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 #332 Del Skrevet 7. desember 2009 det er i en forferdelig rosa farge som hun valgte selv med prinsesse klistremerker. kjøpte svææære puter og sengetøy osv i pink horzy fra kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #333 Del Skrevet 7. desember 2009 det er i en forferdelig rosa farge som hun valgte selv med prinsesse klistremerker. kjøpte svææære puter og sengetøy osv i pink horzy fra kid Det er artig å velge farge helt selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. desember 2009 #334 Del Skrevet 7. desember 2009 den er ganske mørk, men veldig knall rosa... grusom med sorte fliser på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #335 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvilken farge var barnerommet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #336 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde tapet av "alf", en barnetv-figur som var før om noen husker han Også hadde jeg oransje rom en gang, en annen gang knall gult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 7. desember 2009 Da er det vel frekt å spørre om de vil dele premien med oss? Kanskje litt, men det skader jo ikke å spørre. det er i en forferdelig rosa farge som hun valgte selv med prinsesse klistremerker. kjøpte svææære puter og sengetøy osv i pink horzy fra kid Så søtt da. Det er artig å velge farge helt selv da Akkurat det jeg tenkte også. Husker de stygge gardinene mamma valgte til meg, de var grusomme. Men hun syns dem var veldig fine. ******* I kveld har jeg vært på aerobic. Det er 2 ganger til med aerobic før jul. Jeg bør også snart få rompa i gir, og begynne med julegavene. Lurer på om jeg får gave med jobben i år jeg? Får kanskje vite det i morgen. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #338 Del Skrevet 7. desember 2009 Var det kjekt på trening i dag, trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 7. desember 2009 #339 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal straks legge meg God natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #340 Del Skrevet 7. desember 2009 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå