Gå til innhold

Snø på Østlandet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde ikke det skulle komme noe før jul jeg... er det noen mulighet for at det blir liggende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Stirre*

Hm, la meg se, hvis du ringer Synske Sara... så kanskje. :fnise:

Skrevet
Jeg trodde ikke det skulle komme noe før jul jeg... er det noen mulighet for at det blir liggende?

Jo det tror jeg. Er det ikke alltid hvit vinter på østlandet??

Her i Bergen regner det som alltid :tristbla: Skulle ønske vi fikk en hvit jul i år. Her piss regner det alltid over jul.

Skrevet
Jo det tror jeg. Er det ikke alltid hvit vinter på østlandet??

Det har skjedd ofte de siste årene at det har vært helt bart på julaften. Men over nyttår kommer det nesten alltid et eller annet.

Skrevet

Her er det -11 grader ute, og 30 cm med snø. Har vært snø i over en mnd nå, regner med hvit jul. Bor på østlandet, men vil ikke si hvor, turister har vi mer enn nok av.

Skrevet

Bor i Oslo og her ligger snøen på bakken :) Vil ikke si det er så mye, men litt er dt ;) (bor ikke i sentrum)

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor på Østlandet, du har gjerne større sjans for en hvit jul på Lillehammer kontra Oslo. Østlandet er stort :)

Skrevet
Det kommer jo helt an på hvor på Østlandet, du har gjerne større sjans for en hvit jul på Lillehammer kontra Oslo. Østlandet er stort :)

Det er snø i Oslo nå! Ialfall i Oslo der jeg bor :)

Skrevet
Det er snø i Oslo nå! Ialfall i Oslo der jeg bor :)

Jada, men sånn i forhold til det TS spør om, så avhenger det jo veldig hvor på Østlandet læll :)

Skrevet

Det er masse snø øverst i Gudbrandsdalen iallefall, og med ned mot femten blå grader, så krysser jeg fingrene for at det blir liggende.

Skrevet

Det snødde i nøyaktig 3 minutter idag. Dette var andre gangen det snødde siden våren. Sist så snødde det var 20.00 til 02.00 og alt var borte dagen etterpå :P

Bor på østlandet, og pleier å være brun, trist og våt jul.

Men, noen år er vi heldigere enn andre :)

Skrevet
Det er masse snø øverst i Gudbrandsdalen iallefall, og med ned mot femten blå grader, så krysser jeg fingrene for at det blir liggende.

Er det østlandet?!

Skrevet
Er det østlandet?!

Oppland er en del av Østlandet, ja.

Skrevet
Er det østlandet?!

Oppland er en del av Østlandet, ja.

Jeg vet ikke akkurat hvor ellers man skulle plassere Gudbrandsdalen. Men selv om det ikke akkurat er Oslo, Bærum, whatever, så er det nok Østlandet ja.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Her er det -11 grader ute, og 30 cm med snø. Har vært snø i over en mnd nå, regner med hvit jul. Bor på østlandet, men vil ikke si hvor, turister har vi mer enn nok av.

Du kan godt si hvor det er til meg. Er det -11 grader og 30 cm med snø, kommer jeg garantert ikke på besøk.

Skrevet
Du kan godt si hvor det er til meg. Er det -11 grader og 30 cm med snø, kommer jeg garantert ikke på besøk.

I dag er det - 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...