Guriane Skrevet 4. mars 2010 #1962 Skrevet 4. mars 2010 Unnskyld. Lov å slappe av litt da, du har jo gjort så mye annet. Har jeg? Jeg vil ha sjokoegg, jeg.. du bare forsvinner jo. Sorry. Jeg fikk brått besøk her.
Faithy Skrevet 6. mars 2010 #1966 Skrevet 6. mars 2010 Er nå her igjen. Gjest uten vert. Virker som en koselig kar, så jeg får se om han dukker opp. Kanskje han har møtt en jente? Blir vi sjalu da?? :rødme:
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1968 Skrevet 6. mars 2010 Kristian kommer alltid når Mia roper eller når noen jenter Har jeg? Jeg vil ha sjokoegg, jeg.. Sorry. Jeg fikk brått besøk her. Du er tilgitt - under tvil. Jeg hater tapet Hvilket tap?? Er nå her igjen. Gjest uten vert. Virker som en koselig kar, så jeg får se om han dukker opp. Kanskje han har møtt en jente? Blir vi sjalu da?? :rødme: cool! Gjest uten vert....er det jeg som er verten? (k82 sjangser på det) jeg kan i dag tilby varm og kakao samt marsipankake, nylagde boller og gratis massasje til alle mine gjester. Virker som en koslig kar... :klø: nei, det kan jo ikke være k82 det er snakk om? Ja, det blir vi! :klø: Hvem snakker dere om
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 #1969 Skrevet 6. mars 2010 Vi snakker om deg, vettu.. Og jeg mener tapet, som i sånn man putter på veggen for at det skal se litt pent ut
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1970 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Vi snakker om deg, vettu.. Og jeg mener tapet, som i sånn man putter på veggen for at det skal se litt pent ut Meg? K82 Så snille dere er da ! Tapet ja, trodde det var tap i et spill jeg..Hvorfor? Er den vrie å tapesere med? Endret 6. mars 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 #1971 Skrevet 6. mars 2010 Jaaaaaaaaaa, noe helt grusomt! Men nok om det! Planer for dagen?
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1972 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jaaaaaaaaaa, noe helt grusomt! Men nok om det! Planer for dagen? Irriterende, håpe sluttresultatet blir bra da. Jeg vet ikke helt. Er så kaldt syns jeg. Så frister ikke å gå ut, egentlig....Men ja, kanskje en tur til en kompis eller noe. Du da? Jeg må ut en minitur nå, men titter innom Kg litt senere i dag..Jeg skal prøve å være en bedre vert mot mine gjester. Endret 6. mars 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 6. mars 2010 #1973 Skrevet 6. mars 2010 Du er tilgitt - under tvil. Hvilket tap?? Gjest uten vert....er det jeg som er verten? (k82 sjangser på det) jeg kan i dag tilby varm og kakao samt marsipankake, nylagde boller og gratis massasje til alle mine gjester. Virker som en koslig kar... :klø: nei, det kan jo ikke være k82 det er snakk om? :klø: Hvem snakker dere om Tap O-o, jeg vil ha, jeg vil ha Skjer a? Bortsett fra marsipankake-baking og kaffekoking?
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #1977 Skrevet 7. mars 2010 Vi har plaget K82 litt i det siste at han er en dårlig vert i boken sin Så jeg kommer til unsetning
VirreVapp Skrevet 7. mars 2010 #1978 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, hva holder han på med da? Er han lei av oss tro???
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #1979 Skrevet 7. mars 2010 Tror ikke det. Han bare later som om han har et liv
kristian82 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1980 Skrevet 7. mars 2010 Tap O-o, jeg vil ha, jeg vil ha Skjer a? Bortsett fra marsipankake-baking og kaffekoking? bestilling. Neh, ikke stort. sjer a virre?? Vi har plaget K82 litt i det siste at han er en dårlig vert i boken sin Så jeg kommer til unsetning Fint du stiller opp appy :gjeiper: Hehe, hva holder han på med da? Er han lei av oss tro??? Neinei, såklart ikke. :rødme: Tror ikke det. Han bare later som om han har et liv K82 er gjennomskuet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå