Guriane Skrevet 13. august 2014 #19041 Del Skrevet 13. august 2014 av ordningen du har hjemme Kjører alltid pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2014 Forfatter #19042 Del Skrevet 16. august 2014 Sånne ordninger er da vanlige God helg til liten og stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2014 #19043 Del Skrevet 16. august 2014 Først starte med enten spansk eller prøysisk åpning. Ikke bland Alf Prøysen oppi dette her da dere. nå banner du i kirka :kaffe: Ikke banner jeg og ikke går jeg i kirken, så det såh. K: i ganske mange innlegg nå virker ikke de vakre smilene dine. Har du veldig hastverk når du er her, og lynskriver feil koder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. august 2014 Forfatter #19044 Del Skrevet 18. august 2014 Ikke bland Alf Prøysen oppi dette her da dere. Ikke banner jeg og ikke går jeg i kirken, så det såh. K: i ganske mange innlegg nå virker ikke de vakre smilene dine. Har du veldig hastverk når du er her, og lynskriver feil koder eller? Ikke bland inn Alf Prøysen nei Jo, i overført betydning da Virker de ikke? Hmm kanskje jeg har skrevet feil, om disse virker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2014 #19045 Del Skrevet 19. august 2014 Nå virker det som bare det! Husker du å få i deg nok hjernestrimulerende... ...nei ikke sånne midler ,- bananer og sånt mente jeg. Må jo vedlikeholde din mentale styrke vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. august 2014 Forfatter #19046 Del Skrevet 23. august 2014 Nå virker det som bare det! Husker du å få i deg nok hjernestrimulerende... ...nei ikke sånne midler ,- bananer og sånt mente jeg. Må jo vedlikeholde din mentale styrke vettu. Så bra! Nei, kanskje jeg har glemt det, får kjøpe noen bananer God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2014 #19047 Del Skrevet 23. august 2014 Planer for din helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 25. august 2014 #19048 Del Skrevet 25. august 2014 Prøysen må få være med han også og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 #19049 Del Skrevet 25. august 2014 Måtte bare inn å klemme litt på dere her i Kristianboka. Er så lenge siden sist. Håper du har det fint Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2014 #19050 Del Skrevet 25. august 2014 Når vi blir gamle her inne, skal vi omdøpe boka til k for "Gamle Kristiania".Da skal vi mimre med lorgnett og sherry og snakke om hvordan det var i de hine hårde dager...dvs. Guri, Aldri og jeg snakker, mens K har forsvunnet inn i sjakkens verden igjen.Vet ikke om det funker for å få oppmerksomhet, at G eller A flasher rumpa i 95-års-alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. august 2014 Forfatter #19051 Del Skrevet 30. august 2014 Planer for din helg? influensa basilusker som har holdt meg med selskap i 1 ukes tid så ikke mye sprell, men ser på sjakk fra St.Louis på sportskanalen noen timer hver dag Prøysen må få være med han også og takk for kaffe Måtte bare inn å klemme litt på dere her i Kristianboka. Er så lenge siden sist. Håper du har det fint Kristian. Så koslig! Alt vel, minus influensaen Der da? Når vi blir gamle her inne, skal vi omdøpe boka til k for "Gamle Kristiania". Da skal vi mimre med lorgnett og sherry og snakke om hvordan det var i de hine hårde dager... dvs. Guri, Aldri og jeg snakker, mens K har forsvunnet inn i sjakkens verden igjen. Vet ikke om det funker for å få oppmerksomhet, at G eller A flasher rumpa i 95-års-alderen? Gamle Kristiania ja Men må ikke bli helt likt selve Christiania da i 95 års alderen er jeg nok ikke interessert i noe uansett, noe sier meg at lillemann er game over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2014 #19052 Del Skrevet 30. august 2014 Høhø...si ikke det du. Hos mange gamle menn kan det være det eneste som er i full vigør, når resten av mannen ikke lengre forstår opp og ned på verden. Du kan bli en lystblotter med glimt i øyet i forbindelse med hjemmesykepleiebesøk. Jeg ser det for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #19053 Del Skrevet 2. september 2014 Høhø...si ikke det du. Hos mange gamle menn kan det være det eneste som er i full vigør, når resten av mannen ikke lengre forstår opp og ned på verden. Du kan bli en lystblotter med glimt i øyet i forbindelse med hjemmesykepleiebesøk. Jeg ser det for meg. rulle: det vil jeg ikke bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. september 2014 #19054 Del Skrevet 2. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #19055 Del Skrevet 2. september 2014 Du er enig vel, at jeg blir jo ikke sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. september 2014 #19056 Del Skrevet 2. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #19057 Del Skrevet 2. september 2014 den som plystrer samtykker, så da er du enig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. september 2014 #19058 Del Skrevet 2. september 2014 Hold meg utenfor Oooh kaffe! Takk! Du kan få en jaffakjeks i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #19059 Del Skrevet 2. september 2014 Hold meg utenfor Oooh kaffe! Takk! Du kan få en jaffakjeks i bytte? Makan Hmm, jeg vil ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. september 2014 #19060 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg får bilder i hodet av en gammel gris med beige frakk som sitter og venter ved kjøkkenbordet, klar til å flashe i det døra går opp.. 2?! Kravstor også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå