Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Vel, ikke tilbakestående, bare spesiell.. Du deler seng med din mor, jeg forstår dere kanskje er litt ensomme og har et savn etter en partner, men kom an, det finnes grenser :laugh:

Så jeg tenkte å for å glede deg litt, så kunne jeg gjerne henge litt med deg å spise is å drikke brus liksom, det er jo bare å være hyggelig.. Men så sperret du meg inne i ett par dager til jeg fant vinduet så.. :blink:

Kommer ikke inn i huset ditt flere ganger ihvertfall :jolie: Ihvertfall ikke til du har fått en kone eller har flere på besøk slik at det blir vanskelig å kidnappe folk. :fnise:

:rulle:

Jeg har på meg rosa pysj, hun har på nattjole OG jeg har såklart sprinkler (så jeg ikke ruller ut) på begge kanter på min madrass :jolie: Ja :ler: sånn blir det når en sjelden får besøk, en vil gjerne holde de der lengst mulig :arwen:

Oki, jeg prøver sånn cupidonlinebridefinder nå :ler: så kanskje du kan ta en tur på is snart igjen :ler:

Men nå er det nattmat og leggetid her :) Dere får sove godt og ha en fin fredag :nigo::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: ja, akkurat sånn :rulle: Nei, ikke takke seg selv da, men alarmklokkene bør ringe :ler:

Spesiell som i tilbakestående? :popcorn: Psf, det er naturlig å dele seng med sin mor frem til en finner en kone :jolie: Å igjen, fooortsatt ikke en "sjarmør" en bør la leg lokke ned i kjelleren av :ler: Bare si tilbakestående, det du mener :jolie::ler:

Uff, jeg ble litt redd av alt dette jeg nå :rulle: Og jeg som må ut på verandaen og hente inn tørkestativet :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg ble litt redd av alt dette jeg nå :rulle: Og jeg som må ut på verandaen og hente inn tørkestativet :blink:

Det er frøken K sin feil :ler: Hun sier så mye skummelt :ler: Ikke vær redd :hug: Kan bli med ut å hente stativet * :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frøken K sin feil :ler: Hun sier så mye skummelt :ler: Ikke vær redd :hug: Kan bli med ut å hente stativet * :Nikke:

Yeaaah, tror ikke helt hun er keen på at du følger hun noen sted i mørket .. :sjenert::laugh::fnise:

Heheheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg rosa pysj, hun har på nattjole OG jeg har såklart sprinkler (så jeg ikke ruller ut) på begge kanter på min madrass :jolie: Ja :ler: sånn blir det når en sjelden får besøk, en vil gjerne holde de der lengst mulig :arwen:

Oki, jeg prøver sånn cupidonlinebridefinder nå :ler: så kanskje du kan ta en tur på is snart igjen :ler:

Men nå er det nattmat og leggetid her :) Dere får sove godt og ha en fin fredag :nigo::kose:

Forståelig, siden dagboken også er rosa :lur:

Hehe! Sov godt å drøm søtt! :natti::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeaaah, tror ikke helt hun er keen på at du følger hun noen sted i mørket .. :sjenert::laugh::fnise:

Heheheh!

Shit, jeg lot meg lure :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh!

Tror du ikke :hakeslepp: Vet du, det tror jeg hun faktisk er :jolie::nigo::ler:

Forståelig, siden dagboken også er rosa :lur:

Hehe! Sov godt å drøm søtt! :natti::)

Ja, her går det i rosa :ler: Takk, sov godt du også :kose:

Tusen takk :hug:

Spis pent da ;) Og sove godt ja :klemmer:

Det skal jeg :nigo: Natta Guri, sov godt :hug::kyss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg lot meg lure :fnise:

:fnise: Flaks jeg sendte bikkjen bort å passet på da, slik at han ikke kunne lure deg andre steder :lur::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke :hakeslepp: Vet du, det tror jeg hun faktisk er :jolie::nigo::ler:

Det skal jeg :nigo: Natta Guri, sov godt :hug::kyss:

K har nok rett :fnise:

Tusen takk! Så snakkes vi brått igjen :hug::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Flaks jeg sendte bikkjen bort å passet på da, slik at han ikke kunne lure deg andre steder :lur::laugh:

Spørs om jeg ikke er mer redd for hunden enn for K :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke er mer redd for hunden enn for K :fnise:

Nei, hallo hunden er jo bare snart 7 mnd å supersøt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert en doberman :redd::ninja:

:riste: Nei, men de er jo ikke farlige de heller, de er gode kosebamser de om de blir oppdratt riktig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søster hoppe har bare sovet mens vi har vært her jo

Ja, jeg må innrømme at jeg faktisk sover, mens andre romsterer rundt i kjellerlokaler og gjør gudene vet hva. :glare:

Jeg sover aldri med bamser - syns de er skumle

...men du er ofte våken i en schvær haug ed bamser og trives "veldig godt" med det? :klo:

Psf, det er naturlig å dele seng med sin mor frem til en finner en kone

Selv om jeg ikke har funnet meg en kone, nekter jeg å gå med på den skikken der.

Ja til egne senger når en ikke dier lengre! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...