Guriane Skrevet 16. juli 2014 #18781 Del Skrevet 16. juli 2014 Wow! *kose den lille rosa gissebassen på magen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2014 #18782 Del Skrevet 16. juli 2014 *kosenøffe med buktalertalentet sitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. juli 2014 #18783 Del Skrevet 16. juli 2014 Er bare å si fra så skal jeg selvfølgelig kose deg på magen også, Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2014 #18784 Del Skrevet 16. juli 2014 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #18785 Del Skrevet 16. juli 2014 Jo, takk alt går sin vante gang her. Ingen brennmanet eller myggstikk så langt. Har du litt ferie nå? Det er bra Ja, ferie Så bra myggen ikke liker deg da Ikke ett eneste myggestikk, Hoppe? Jo, en søt gammel gris, K Hun har spesialblod Rosagrisebasse som Hoppe sa Takk takk :dask: Ikke antydning til stikk nei. (Hvis han er noe, så er han i såfall en søt liten rosa gissebasse...) Ja, der har du meg! Vet du, jeg har begynt å trene med hoppetau Så får bytte navn fra K til hoppetaugutten (rosa bok...hoppetaugutten...homse host ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2014 #18786 Del Skrevet 16. juli 2014 Åååååååå! Jeg visste at du en dag ville finne ut av dine hoppeevner! Jeg har sett at du har hatt det i deg hele barndommen, men ting tar tid når en skal finne sitt egentlige selv. ...og uansett hva du måtte...hehe...finne ut om din legning...så vil du alltid være min aller beste, snilleste, tøffeste og mest fluffy rosabror i hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 17. juli 2014 #18787 Del Skrevet 17. juli 2014 Har du rosa hoppetau også, K? Ikke dask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #18788 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Åååååååå! Jeg visste at du en dag ville finne ut av dine hoppeevner! Jeg har sett at du har hatt det i deg hele barndommen, men ting tar tid når en skal finne sitt egentlige selv. ...og uansett hva du måtte...hehe...finne ut om din legning...så vil du alltid være min aller beste, snilleste, tøffeste og mest fluffy rosabror i hele verden! Ja, det ligger jo i slekta, men jeg er ikke så flink som storesøster da tusen takk, men jojo, hetro - tro det eller ei Har du rosa hoppetau også, K? Ikke dask Ikke dask? hmm...klyyyyyyyyype Seff er det rosa *vise frem* God helg folkens Endret 18. juli 2014 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2014 #18789 Del Skrevet 18. juli 2014 *han er litt utstudert i den klypingen sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2014 #18790 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg har heller ingen myggstikk faktisk. Bare en lei hoste. Alt vel Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. juli 2014 #18791 Del Skrevet 19. juli 2014 Ikke klype heller *studere og beundre det rosa fine tauet* Få se deg hoppe litt da Mia, vil du ha et kamferdrops? *rote i veska si..strikkepinner..løstenner..der! Blåse av det verste veske-loet og rekke dropset til Mia* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2014 #18792 Del Skrevet 19. juli 2014 Inspirert av Guris setning oppi der: "Hvorfor kan ikke jeg le, når veske-lo?!?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 19. juli 2014 #18793 Del Skrevet 19. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #18794 Del Skrevet 20. juli 2014 *han er litt utstudert i den klypingen sin* Fyf, jeg klarer ikke varmen søsterHoppe kan du ikke få kulda hiiiiitttttt :pls. Jeg har heller ingen myggstikk faktisk. Bare en lei hoste. Alt vel Kristian? huffda ja, alt bra her Der da - minus hosten - ? Ikke klype heller *studere og beundre det rosa fine tauet* Få se deg hoppe litt da Mia, vil du ha et kamferdrops? *rote i veska si..strikkepinner..løstenner..der! Blåse av det verste veske-loet og rekke dropset til Mia* *hoppe litt og sprelle med beina, høye kneløft, bare på tærne, hoppe baklengs* du og de løstenna Du skal ikke gå hjemmefra uten har jeg sagt :piske: Inspirert av Guris setning oppi der: "Hvorfor kan ikke jeg le, når veske-lo?!?" rart at ve(æ)ske kan være så tørr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2014 #18795 Del Skrevet 20. juli 2014 Værsågod, jeg har hugget et hull i isen på et egnet sted og alt er klart for at du skal dyppe svansen din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #18796 Del Skrevet 20. juli 2014 Værsågod, jeg har hugget et hull i isen på et egnet sted og alt er klart for at du skal dyppe svansen din! tuuusen takk!! bare hjelp meg opp igjen og pass på meg mens jeg dukker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2014 #18797 Del Skrevet 20. juli 2014 Stol på meg! Jeg står klar med badehånkle som jeg personlig har sydd inn i en varmedress...om du skulle få brrrrrrr-uk for det etter et altfor langt bad i ishavet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #18798 Del Skrevet 20. juli 2014 Stol på meg! Jeg står klar med badehånkle som jeg personlig har sydd inn i en varmedress...om du skulle få brrrrrrr-uk for det etter et altfor langt bad i ishavet. Stoler på deg *mageplasker* uti Så snilt!! Perfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2014 #18799 Del Skrevet 20. juli 2014 *hiver uti de rosa baderingene til armer og ben, siden han glemte dem i iveren* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #18800 Del Skrevet 20. juli 2014 *hiver uti de rosa baderingene til armer og ben, siden han glemte dem i iveren* *ta de lynraskt på og føle seg trygg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå