Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det samme tenker jeg :fnise:

:vinke: Appi.

:vinke:

Satser på at folk rundt deg skjerper seg litt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hallo:

Ja.. men tror det skal en del til.. :dåne:

Endret av Guriane
Skrevet
Hvis du skal ha hjelp til den kommoden, så... ;):arwen::ler:

Takk for kakao :helen::klem:

Blir bare så sint på dumme folk som ikke greier å krysse den forbanna grøten. :kjefte: Og tafatte folk som er helt jevne uansett humør. "Er du glad ja, sorry, jeg tok feil, du ter deg nemlig helt likt når du er sint! :roll: Okei, du var ikke glad nei, du var sur." :dåne:

Lang historie. Hadde lyst å blåse ut litt i går, men var for frustrert til å kunne skrive noe annet enn sinna- fjes :fnise:

Jeg skal si ifra ja. :opplyser:

:fnise::troest: :troest:

Skrevet (endret)
Jeg skal si ifra ja. :opplyser:

:fnise::troest: :troest:

Takk :sukk::hug:

Hatt en fin dag?

Endret av Guriane
Skrevet

Han er ikke her hvertfall... :sukk:

Skrevet

Går det noe spennende på TV i kveld da? :)

Skrevet
:vetikke: Det er langrenn, det er det eneste jeg vet :fnise:
Skrevet

Så er det jo hopp kvalifisering da. Men det går vel dårlig. Dvs som regel hopper de jo best i kvalik'en da.. Og dårlig i selve hopprennet..

Skrevet
Takk :sukk::hug:

Hatt en fin dag?

:kose: Ja, ganske bra. Men det snør og snør. Måtte måke og faenskap også. Dere da ?

:rope: Kristian!

:klem: hørte deg ikke før nå.

Hvor er han :vetikke: ?

Er her nå. I går trente jeg og så på tv. :sjenert:

:vetikke: Kanskje han :trene: ?

:jepp:

Han er ikke her hvertfall... :sukk:

:klem:

:hallo:

Kristian! :pisk:

:flekke::hjerte:

Skrevet (endret)
Så er det jo hopp kvalifisering da. Men det går vel dårlig. Dvs som regel hopper de jo best i kvalik'en da.. Og dårlig i selve hopprennet..

Jeg vet det. Det funker liksom aldri for hoppgutta når det virkelig gjelder. Så du på skiskytinga i går da? :hoppe:

:kose: Ja, ganske bra. Men det snør og snør. Måtte måke og faenskap også. Dere da ?

:flekke::hjerte:

Usj usj :snurt: Det har jeg også gjort i dag :fnise: Men jeg er jo musclewoman, så ingenting biter på meg :lol:

:nigo:

Endret av Guriane
Skrevet
Jeg vet det. Det funker liksom aldri for hoppgutta når det virkelig gjelder. Så du på skiskytinga i går da? :hoppe:

Usj usj :snurt: Det har jeg også gjort i dag :fnise: Men jeg er jo musclewoman, så ingenting biter på meg :lol:

:nigo:

Ja, du kunne måket her også. Så kunne pingla k82 stått inne og :hakeslepp: beundret muskel woman gjennom vinduet i det hun kastet snøen milevis vekk. :fnise:

Skrevet
Ja, du kunne måket her også. Så kunne pingla k82 stått inne og :hakeslepp: beundret muskel woman gjennom vinduet i det hun kastet snøen milevis vekk. :fnise:

:skratte: :skratte: Hadde du hatt middagen klar til jeg kom inn da? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...