kristian82 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1801 Skrevet 11. februar 2010 Du er nå søt da Kristian Håper du blir helt bra igjen og at du får en god natts søvn! Ja, er bra i dag. K82 altså! Kan jeg komme fram igjen nå? Hjalp det med litt frisk luft? Takk Du også! Ja, nå kan du komme frem igjen - ble lenger enn 15 min gett Ja, littegrann, fikk sove også, å nå i dag er formen bra, selv om jeg er litt redd for å få vondt i hodet igjen.
Guriane Skrevet 11. februar 2010 #1802 Skrevet 11. februar 2010 Ja, er bra i dag. Ja, nå kan du komme frem igjen - ble lenger enn 15 min gett Ja, littegrann, fikk sove også, å nå i dag er formen bra, selv om jeg er litt redd for å få vondt i hodet igjen. Det ble det.. på din for det! Bra du fikk sove. Skjønner at du er redd for det Nå skal jeg lage meg suppe
kristian82 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1803 Skrevet 11. februar 2010 Det ble det.. på din for det! Bra du fikk sove. Skjønner at du er redd for det Nå skal jeg lage meg suppe K82 bøyer seg ned og - venter på Suppe, hva slags suppe? :gjeiper:
Guriane Skrevet 11. februar 2010 #1804 Skrevet 11. februar 2010 K82 bøyer seg ned og - venter på Suppe, hva slags suppe? :gjeiper: på Spinat
kristian82 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1810 Skrevet 12. februar 2010 på Spinat skal du skyte med sprettert på min, håper jeg du er goood til å sikte altså. Spinat ja. Husker jeg - smakte aldri på det - men var veldig opptatt av spinat når jeg var liten, siden det var det Skippern spiste når han skulle bli super sterk. Har du ringt legen, Kristian?? Nei.... Jeg ble jo bra igjen...så satser på det var en engangsting Seriøst, det er jo ingen her :dåne:
*appifany* Skrevet 12. februar 2010 #1813 Skrevet 12. februar 2010 Heia Kristian! Har du det bra i dag? Være med ut å ta et par i kveld?
kristian82 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1814 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Heia Kristian! Har du det bra i dag? Være med ut å ta et par i kveld? Har det bra her ja. Du da? Ja, ett par ja, jeg er med. Hvor skal vi ut? på Gurine og Mia også, værre me? Endret 12. februar 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 12. februar 2010 #1815 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, beste uteplassen i byen på fredager Herlig du er med! Guri og Mia, come on!
Guriane Skrevet 13. februar 2010 #1818 Skrevet 13. februar 2010 skal du skyte med sprettert på min, håper jeg du er goood til å sikte altså. Spinat ja. Husker jeg - smakte aldri på det - men var veldig opptatt av spinat når jeg var liten, siden det var det Skippern spiste når han skulle bli super sterk. Hvorfor det da, er den såå liten Jeg er rimelig god til å sikte. Tror jeg. Har ikke akkurat skutt på så mange rumper med sprettert før, men Men hvis jeg skyter med sprettert på ei rumpe, blir det sprettrumpe da? :dåne: Men spinat er sunt da Ja, ett par ja, jeg er med. Hvor skal vi ut? på Gurine og Mia også, værre me? Hehe, beste uteplassen i byen på fredager Herlig du er med! Guri og Mia, come on! Jeg er kanskje litt seint ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå