kristian82 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #18041 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg ble låst fast av en mann. Klarte å slite meg løs til slutt hvem var den slemme mannen da? Ja, du vil jo ikke tvangsfores med sushi så.. Edith: den var til K Jeg kan strekke meg til fiskepinner Men det må det være mitt merke - husker ikke navnet på de fiskepinnene jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. desember 2013 #18042 Del Skrevet 13. desember 2013 Den slemme mannen het Torfinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #18043 Del Skrevet 13. desember 2013 Den slemme mannen het Torfinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. desember 2013 #18044 Del Skrevet 13. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #18045 Del Skrevet 13. desember 2013 Fyf, leste dere om han i Texas? Som var for "rik" til å havne i fengsel. USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2013 #18046 Del Skrevet 14. desember 2013 Fiskepinner er fiskepinner Nei, ikke hørt om han Texasmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2013 #18047 Del Skrevet 14. desember 2013 Jammen bror, jeg ser da ikke etter prinser jeg vettu. Ikke prinsesser heller, så er det sagt. Jeg er bare meg, flytende fritt der ute i verden et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. desember 2013 #18048 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg har heller ikke hørt om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2013 #18049 Del Skrevet 15. desember 2013 K er opptatt ser det ut til. Kanskje han sitter ute i snikkerboden og spikker julepresanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 15. desember 2013 #18050 Del Skrevet 15. desember 2013 Det vil jeg tippe. Det er der man må sitte når man har vært rampete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2013 #18051 Del Skrevet 15. desember 2013 K er en sjakkramp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 15. desember 2013 #18052 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. desember 2013 #18053 Del Skrevet 15. desember 2013 Er han? Tror han har kledd seg ut som en hvit and og driver å sjekker damer jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #18054 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Fiskepinner er fiskepinner Nei, ikke hørt om han Texasmannen Nei, det blir samme som å si "ass er ass" Texasmannen er en 16 åring som drakk seg drita, og kjørte ned og drepte 3 fotgjengere. Straffen hans? Nei, var det da Han hadde så rike foreldre og hadde levd sånn i luksus fra barndommen av, så han hadde ikke helt lært å ta konsekvensene av sine handlinger. Dommeren fant da at alt i alt var det best at han ble dømt til behandling i 1 år og null jailtime. Sikkert i samme stat som man får livstid om man blir tatt for 3 lovbrudd - selv om det siste er å stjele en pizza og hvor analsex er straffbart og forbudt. Ikke lett å henge med når det kommer til det amerikanske rettsvesenet Jammen bror, jeg ser da ikke etter prinser jeg vettu. Ikke prinsesser heller, så er det sagt. Jeg er bare meg, flytende fritt der ute i verden et sted. Skjønner nå hørtes du ut som et snøflak Jeg har heller ikke hørt om han --- 1 opp K er opptatt ser det ut til. Kanskje han sitter ute i snikkerboden og spikker julepresanger? De som får presanger av meg skal få finere ting enn en skjev trebitt med noen hakk i Det vil jeg tippe. Det er der man må sitte når man har vært rampete heldigvis er jeg nesten aaaaldri rampete K er en sjakkramp! genialt! Det er jeg Er han? Tror han har kledd seg ut som en hvit and og driver å sjekker damer jeg. Fett Å CCChrist for en rompe Så bra du la ut et av de uskyldige og ikke de andre rampete Koslig at du har tatt på deg nisselua også Endret 16. desember 2013 av kristian82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. desember 2013 #18055 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Texasmannen er en 16 åring som drakk seg drita, og kjørte ned og drepte 3 fotgjengere. Straffen hans? Nei, var det da Han hadde så rike foreldre og hadde levd sånn i luksus fra barndommen av, så han hadde ikke helt lært å ta konsekvensene av sine handlinger. Dommeren fant da at alt i alt var det best at han ble dømt til behandling i 1 år og null jailtime. Sikkert i samme stat som man får livstid om man blir tatt for 3 lovbrudd - selv om det siste er å stjele en pizza og hvor analsex er straffbart og forbudt. Ikke lett å henge med når det kommer til det amerikanske rettsvesenet De som får presanger av meg skal få finere ting enn en skjev trebitt med noen hakk i Hva besto behandlingen av tro? Trebit ja. Så du på Nissene på låven sist uke? Endret 16. desember 2013 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. desember 2013 #18056 Del Skrevet 16. desember 2013 Fett Å CCChrist for en rompe Så bra du la ut et av de uskyldige og ikke de andre rampete Koslig at du har tatt på deg nisselua også Jippiiiiiiii! Jeg visste det, jeg visste det! At du ville bli glad for det uskyldige og rumpete bildet... Hva besto behandlingen av tro? Trebit ja. Så du på Nissene på låven sist uke? Akkurat det lurte jeg også på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #18057 Del Skrevet 16. desember 2013 Hva besto behandlingen av tro? Trebit ja. Så du på Nissene på låven sist uke? Nei? hva skjedde der? Jippiiiiiiii! Jeg visste det, jeg visste det! At du ville bli glad for det uskyldige og rumpete bildet... Akkurat det lurte jeg også på? Det ble jeg De andre du tok får du gjemme godt helt, men var vel litt mot drikking og litt konsekvenstenking eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. desember 2013 #18058 Del Skrevet 16. desember 2013 Den rumpa var diger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. desember 2013 #18059 Del Skrevet 16. desember 2013 "konsekvenstenking" Mia da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 16. desember 2013 #18060 Del Skrevet 16. desember 2013 Nei? hva skjedde der? Nei, det var noe spikkegreier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå