Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huh? :klo: Denne lille krabaten satt utenfor døra di og påsto at den var en dobervalp, så jeg slapp den inn jeg.

Håper det er greit? :nigo:

gorilla-1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener en stor 2 søndag i advent-gave. Du har vært superkonsentrert i sjakkens verden og med tanke på din verdensmestertittel som svever i det fjerne, må jeg jo oppmuntre deg til harde studier. Gleder meg til på ta vare på finansene dine når du blir rik... :lur:

59867_max.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? :klo: Denne lille krabaten satt utenfor døra di og påsto at den var en dobervalp, så jeg slapp den inn jeg.

Håper det er greit?

gorilla-1.jpg

:hoho::skratte: men siden den sa den var en doberman, så må den jo være det :fnise:

Du fortjener en stor 2 søndag i advent-gave. Du har vært superkonsentrert i sjakkens verden og med tanke på din verdensmestertittel som svever i det fjerne, må jeg jo oppmuntre deg til harde studier. Gleder meg til på ta vare på finansene dine når du blir rik... :lur:

59867_max.jpg

Ah, fantastisk :bolledeig::hug::helen: Seff, du skal få den høyeste stillingen i firmaet jeg da oppretter :Nikke:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133715

Lest denne eller? Fy faen! :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg leste det tidligere i dag, satt og trakk pusten etterpå. Kjente det i hele meg. Hadde noe lignende opplevelse som barn jeg også og minnene kom opp igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de stakkars nesehornene eller barna som Erna snakker om Kristian? :frown:

Dobermannen var kjempesøt da! :rodmer:

De stakkars barna :sukk:

Det var den :jepp::kose:

Ja jeg leste det tidligere i dag, satt og trakk pusten etterpå. Kjente det i hele meg. Hadde noe lignende opplevelse som barn jeg også og minnene kom opp igjen. :(

:hakeslepp: hadde du :hug::troest::klemmer: sånt er grusomt urettferdig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke snodig at så mange har hatt den samme opplevelsen som barn?

Så når noen tar opp temaet, er det mange som husker lignende opplevelser.

For selv om vi nå er voksne, de fleste av oss, er den type opplevelser såre å oppleve, og de biter seg fast i sjelen for resten av livet. :hug:

Det er jo en god grunn til å alltid oppføre seg respektfullt og hyggelig overfor barn. Barn glemmer ikke. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke snodig at så mange har hatt den samme opplevelsen som barn?

Så når noen tar opp temaet, er det mange som husker lignende opplevelser.

For selv om vi nå er voksne, de fleste av oss, er den type opplevelser såre å oppleve, og de biter seg fast i sjelen for resten av livet. :hug:

Det er jo en god grunn til å alltid oppføre seg respektfullt og hyggelig overfor barn. Barn glemmer ikke. :lillesky:

Jo, det er trist. Jeg er veldig glad jeg ikke har opplevd noe sånt, men det er "lett" å sette seg inn i at det må være veldig veldig sårt :sukk:

:jepp: generelt kan en være snill både mot barn og voksne :Nikke: Men ja, det samfunnet i dag er så patetisk på en haug av områder, så en må vel nyansere den leveregelen litt. Nå vil jeg vel egentlig ikke ha noen barn, men skulle jeg fått det skulle jeg i alle fall lært de fra de var mini til å bli selvstendige, hardhudede og sterke personer :opplyser: Like viktig som å være snill er det å ikke finne seg i noe dritt fra noen som helst :regler: K har den regelen at om noen slår han, ja på tross av min rosahet :lur: da slår han dobbelt så hardt tilbake. Men ja, tror jeg nøyer meg med en doberman - den finner seg ikke i noe dritt og da slipper jeg å bekymre meg for at ingen kommer i bursdagen dens/den blir mobbet på skolen/valgt sist i gymtimen/ ikke får seg kjæreste/aldri passer inn/blir utsatt for vold eller overgrep osv osv. Teamet får være meg og Frida :ler:

Endret av kristian82
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...