mia83 Skrevet 7. desember 2013 #17881 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja det er til å le av De burde ha funnet på et annet navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #17882 Del Skrevet 7. desember 2013 Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2013 #17883 Del Skrevet 7. desember 2013 Kunne jo bare kalt den comfy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #17884 Del Skrevet 7. desember 2013 Kunne jo bare kalt den comfy? Det hadde vært en klar forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2013 #17885 Del Skrevet 7. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #17886 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei, nå må jeg se om jeg finner en film jeg kan skjekke Ha en god natt videre Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 #17887 Del Skrevet 8. desember 2013 Huh? Denne lille krabaten satt utenfor døra di og påsto at den var en dobervalp, så jeg slapp den inn jeg.Håper det er greit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 #17888 Del Skrevet 8. desember 2013 Du fortjener en stor 2 søndag i advent-gave. Du har vært superkonsentrert i sjakkens verden og med tanke på din verdensmestertittel som svever i det fjerne, må jeg jo oppmuntre deg til harde studier. Gleder meg til på ta vare på finansene dine når du blir rik... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #17889 Del Skrevet 8. desember 2013 Huh? Denne lille krabaten satt utenfor døra di og påsto at den var en dobervalp, så jeg slapp den inn jeg. Håper det er greit? men siden den sa den var en doberman, så må den jo være det Du fortjener en stor 2 søndag i advent-gave. Du har vært superkonsentrert i sjakkens verden og med tanke på din verdensmestertittel som svever i det fjerne, må jeg jo oppmuntre deg til harde studier. Gleder meg til på ta vare på finansene dine når du blir rik... Ah, fantastisk Seff, du skal få den høyeste stillingen i firmaet jeg da oppretter http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133715 Lest denne eller? Fy faen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2013 #17890 Del Skrevet 8. desember 2013 Om de stakkars nesehornene eller barna som Erna snakker om Kristian? :frown: Dobermannen var kjempesøt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 #17891 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja jeg leste det tidligere i dag, satt og trakk pusten etterpå. Kjente det i hele meg. Hadde noe lignende opplevelse som barn jeg også og minnene kom opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #17892 Del Skrevet 8. desember 2013 Om de stakkars nesehornene eller barna som Erna snakker om Kristian? :frown: Dobermannen var kjempesøt da! De stakkars barna Det var den Ja jeg leste det tidligere i dag, satt og trakk pusten etterpå. Kjente det i hele meg. Hadde noe lignende opplevelse som barn jeg også og minnene kom opp igjen. hadde du sånt er grusomt urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2013 #17893 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det ikke snodig at så mange har hatt den samme opplevelsen som barn? Så når noen tar opp temaet, er det mange som husker lignende opplevelser. For selv om vi nå er voksne, de fleste av oss, er den type opplevelser såre å oppleve, og de biter seg fast i sjelen for resten av livet. Det er jo en god grunn til å alltid oppføre seg respektfullt og hyggelig overfor barn. Barn glemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #17894 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det ikke snodig at så mange har hatt den samme opplevelsen som barn? Så når noen tar opp temaet, er det mange som husker lignende opplevelser. For selv om vi nå er voksne, de fleste av oss, er den type opplevelser såre å oppleve, og de biter seg fast i sjelen for resten av livet. Det er jo en god grunn til å alltid oppføre seg respektfullt og hyggelig overfor barn. Barn glemmer ikke. Jo, det er trist. Jeg er veldig glad jeg ikke har opplevd noe sånt, men det er "lett" å sette seg inn i at det må være veldig veldig sårt generelt kan en være snill både mot barn og voksne Men ja, det samfunnet i dag er så patetisk på en haug av områder, så en må vel nyansere den leveregelen litt. Nå vil jeg vel egentlig ikke ha noen barn, men skulle jeg fått det skulle jeg i alle fall lært de fra de var mini til å bli selvstendige, hardhudede og sterke personer Like viktig som å være snill er det å ikke finne seg i noe dritt fra noen som helst K har den regelen at om noen slår han, ja på tross av min rosahet da slår han dobbelt så hardt tilbake. Men ja, tror jeg nøyer meg med en doberman - den finner seg ikke i noe dritt og da slipper jeg å bekymre meg for at ingen kommer i bursdagen dens/den blir mobbet på skolen/valgt sist i gymtimen/ ikke får seg kjæreste/aldri passer inn/blir utsatt for vold eller overgrep osv osv. Teamet får være meg og Frida Endret 8. desember 2013 av kristian82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2013 #17895 Del Skrevet 9. desember 2013 Akk ja, mandag igjen...håper det blir en bra en for deg, K. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #17896 Del Skrevet 9. desember 2013 Akk ja, mandag igjen...håper det blir en bra en for deg, K. teite mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2013 #17897 Del Skrevet 9. desember 2013 Holder på å grille litt her; vil du ha kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #17898 Del Skrevet 9. desember 2013 Holder på å grille litt her; vil du ha kanskje? Jah du er en reddende engel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2013 #17899 Del Skrevet 9. desember 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #17900 Del Skrevet 9. desember 2013 Søt du er storesøs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå