Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Russiske damer??? :riste:

Eller norske jenter som driver med twerking da :fnise:

F a s c i n e r e n d e i alle fall :regler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå føler jeg at det er på sin plass med en virkelighetsorientering for lillebror igjen: det du liker så godt å se på der er inngangen til avfallsplassen i kvinnekroppen. Søppel og lort med fett omkring, brutter`n. Er det virkelig så fascinerende altså? :glare: *bekymret mine og riste oppgitt på hodet sitt*

Skrevet (endret)

Nå føler jeg at det er på sin plass med en virkelighetsorientering for lillebror igjen: det du liker så godt å se på der er inngangen til avfallsplassen i kvinnekroppen. Søppel og lort med fett omkring, brutter`n. Er det virkelig så fascinerende altså? :glare: *bekymret mine og riste oppgitt på hodet sitt*

Nei,men søsterhoppe da :skratte: Nå mååå du viiiirkelig gi deg :regler:

Ja, det er virkelig så fascinerende med :tommelopp::flekke::regler:

Kristian da....

:snurt:

God helg :jolie:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Hehe...goood heeelg, snurte lille lillebror :klem:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Hehe...goood heeelg, snurte lille lillebror :klem:

:fnise::klem:

• Liker 1
Skrevet

Du har nå stort sett alltid blitt blid fort igjen, så da er det ok å furte litt av og til, hihi.... :)

• Liker 1
Skrevet

Du har nå stort sett alltid blitt blid fort igjen, så da er det ok å furte litt av og til, hihi.... :)

:jepp: litt furting må til :)

• Liker 1
Skrevet

Joo, men sånn som du småfurter...så ser du egentlig bare fluffy og søt ut, hehe....beklager å måtte si det høyt men... :fnise:

Skrevet

Jeg ler av dere altså! :hoho: Maken til samtale skal en lete lenge etter! lol :skratte::skratte:

Lenge siden jeg har vært i den rosa boka her. Håper du har det veldig fint Kristian!

........ :fnise:

ZoFsDCr.gif

• Liker 2
Skrevet

Har den fått problemer med hemoroidene sine? I så fall er det bare hva en kan forvente med string og for trange bukser. :fnise:

Skrevet

Joo, men sånn som du småfurter...så ser du egentlig bare fluffy og søt ut, hehe....beklager å måtte si det høyt men... :fnise:

:ler: det er jo bra det da hehe. Verre om en ser ut som en muggen sitron eller noe :lol:

Jeg ler av dere altså! :hoho: Maken til samtale skal en lete lenge etter! lol :skratte::skratte:

Lenge siden jeg har vært i den rosa boka her. Håper du har det veldig fint Kristian!

........ :fnise:

ZoFsDCr.gif

:vinke:

Så bra våre alvorlige personlige samtaler fremkaller latter hos deg :snurt: Neida :fnise::hug:

Okidoki her hos meg. Hos deg da? :kose:

:skratte: fett bilde!

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte å søle en halv kaffekopp over pcn :daane: Etter litt hårføning ser det ut til at den virker, så kanskje kaffen ikke traff så mye på tastaturet :redd:

• Liker 2
Skrevet

Næmmen K....håper den ikke blir merkelig nå da. :(

• Liker 1
Skrevet

Er det du som har rappa hårføneren min? :ler:

uWZAlKo.gif

• Liker 1
Skrevet

Hmm...de lager ikke sånne menn lengre... :lur:

Skrevet

Næmmen K....håper den ikke blir merkelig nå da. :(

Det ser ut til at den klarte seg :bolledeig:

Er det du som har rappa hårføneren min? :ler:

uWZAlKo.gif

:hoho: Guilty

Ah, mørkt klokka 1500 om dagen jo :bond:

Skrevet

Men den 21 desember snuuuuur det! :strix: Hold ut bror: det går mot årstiden hvor jentene går med florlette sommerskjørt

og enda verre ting. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Men den 21 desember snuuuuur det! :strix: Hold ut bror: det går mot årstiden hvor jentene går med florlette sommerskjørt

og enda verre ting. :lur:

Oki oki :lur: da er det bare å sette seg tilbake å håpe på vinden :ler:

Hvor har farnesina blitt av? :lete:

Skrevet

Jeg gleder meg til sola snur. Og til jul. Og til februar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...