Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå føler jeg at det er på sin plass med en virkelighetsorientering for lillebror igjen: det du liker så godt å se på der er inngangen til avfallsplassen i kvinnekroppen. Søppel og lort med fett omkring, brutter`n. Er det virkelig så fascinerende altså? :glare: *bekymret mine og riste oppgitt på hodet sitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at det er på sin plass med en virkelighetsorientering for lillebror igjen: det du liker så godt å se på der er inngangen til avfallsplassen i kvinnekroppen. Søppel og lort med fett omkring, brutter`n. Er det virkelig så fascinerende altså? :glare: *bekymret mine og riste oppgitt på hodet sitt*

Nei,men søsterhoppe da :skratte: Nå mååå du viiiirkelig gi deg :regler:

Ja, det er virkelig så fascinerende med :tommelopp::flekke::regler:

Kristian da....

:snurt:

God helg :jolie:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nå stort sett alltid blitt blid fort igjen, så da er det ok å furte litt av og til, hihi.... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå stort sett alltid blitt blid fort igjen, så da er det ok å furte litt av og til, hihi.... :)

:jepp: litt furting må til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, men sånn som du småfurter...så ser du egentlig bare fluffy og søt ut, hehe....beklager å måtte si det høyt men... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av dere altså! :hoho: Maken til samtale skal en lete lenge etter! lol :skratte::skratte:

Lenge siden jeg har vært i den rosa boka her. Håper du har det veldig fint Kristian!

........ :fnise:

ZoFsDCr.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fått problemer med hemoroidene sine? I så fall er det bare hva en kan forvente med string og for trange bukser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, men sånn som du småfurter...så ser du egentlig bare fluffy og søt ut, hehe....beklager å måtte si det høyt men... :fnise:

:ler: det er jo bra det da hehe. Verre om en ser ut som en muggen sitron eller noe :lol:

Jeg ler av dere altså! :hoho: Maken til samtale skal en lete lenge etter! lol :skratte::skratte:

Lenge siden jeg har vært i den rosa boka her. Håper du har det veldig fint Kristian!

........ :fnise:

ZoFsDCr.gif

:vinke:

Så bra våre alvorlige personlige samtaler fremkaller latter hos deg :snurt: Neida :fnise::hug:

Okidoki her hos meg. Hos deg da? :kose:

:skratte: fett bilde!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å søle en halv kaffekopp over pcn :daane: Etter litt hårføning ser det ut til at den virker, så kanskje kaffen ikke traff så mye på tastaturet :redd:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Næmmen K....håper den ikke blir merkelig nå da. :(

Det ser ut til at den klarte seg :bolledeig:

Er det du som har rappa hårføneren min? :ler:

uWZAlKo.gif

:hoho: Guilty

Ah, mørkt klokka 1500 om dagen jo :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den 21 desember snuuuuur det! :strix: Hold ut bror: det går mot årstiden hvor jentene går med florlette sommerskjørt

og enda verre ting. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den 21 desember snuuuuur det! :strix: Hold ut bror: det går mot årstiden hvor jentene går med florlette sommerskjørt

og enda verre ting. :lur:

Oki oki :lur: da er det bare å sette seg tilbake å håpe på vinden :ler:

Hvor har farnesina blitt av? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...