Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2013 #17801 Skrevet 26. november 2013 Men Mia da, han går da aldri tom for sjakk å se på! Verden er en stooor sjakkturnering! Ikke sant, bror? 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2013 #17803 Skrevet 26. november 2013 Tror han er veldig opptatt for tiden.
mia83 Skrevet 26. november 2013 #17804 Skrevet 26. november 2013 Ja han stakk veldig fort iallefall..
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17805 Skrevet 27. november 2013 ...men han har ikke glemt oss helt og det får vi huske på og være evig takknemlig for. "Smuler fra de rikes bord" osv.
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17807 Skrevet 27. november 2013 Nå ser jeg på direktesending fra Gardermoen og Magnus "The Messias" straks kommer igjennom dørene...
kristian82 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #17808 Skrevet 27. november 2013 Hva skal du se på nå som sjakken er slutt? Det var det da Jeg får kanskje vente til sjakk ol i tromsø? Neida, det er vel alltids noe å se på/eventuelt får en bruke tiden til å spille og lese sjakk selv Men Mia da, han går da aldri tom for sjakk å se på! Verden er en stooor sjakkturnering! Ikke sant, bror? Det er ganske så sant - bare dumt at ikke alt går på nrk Vart du skræmt no Kristian? Nei men jeg trodde ikke det var noen her hehe Tror han er veldig opptatt for tiden. Litt ja ...men han har ikke glemt oss helt og det får vi huske på og være evig takknemlig for. "Smuler fra de rikes bord" osv. gi deg da Nå ser jeg på direktesending fra Gardermoen og Magnus "The Messias" straks kommer igjennom dørene... Ja, jeg så det King Carlsen!!
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17809 Skrevet 27. november 2013 Han må være passe møkka lei av alle de dumme spørsmålene for tusende gang nå....
kristian82 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #17810 Skrevet 27. november 2013 Han må være passe møkka lei av alle de dumme spørsmålene for tusende gang nå.... Ja Han er vel ikke fra starten av den mest tolerante når det kommer til det
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17811 Skrevet 27. november 2013 Massevis av mikrofoner og mennesker opp i ansiktet, som liksom skal virke som at de er på spesielt godfot med ham og som vil ha litt av stråleglansen hans og svar på alt mellom himmel og jord, mens de forer ham med kakebiter, klapp på skulderen og blomsterkvaster....huff og huff sier jeg bare.
kristian82 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #17812 Skrevet 27. november 2013 Massevis av mikrofoner og mennesker opp i ansiktet, som liksom skal virke som at de er på spesielt godfot med ham og som vil ha litt av stråleglansen hans og svar på alt mellom himmel og jord, mens de forer ham med kakebiter, klapp på skulderen og blomsterkvaster....huff og huff sier jeg bare. ja, det koster å være kar
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17813 Skrevet 27. november 2013 ...men det så det jo ut til at han nå får anledning til å koste på seg. Det var ikke småpenger som var på den sjekken han fikk....
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17815 Skrevet 27. november 2013 *hviske til mia: det er faktisk mulig at han ble skremt selv om han tar på seg tøff-i-trynet-maska...han pleier å bli lett skremt han der*
mia83 Skrevet 27. november 2013 #17816 Skrevet 27. november 2013 Ja sinte kvinnfolk er ikke greit. Men jeg er ikke sint i dag
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2013 #17817 Skrevet 27. november 2013 Hmm...men det vet ikke han, for han gjemmer seg bak blås-opp-springeren sin.En slags badeballfigur som han føler seg veldig trygg bak. 1
kristian82 Skrevet 28. november 2013 Forfatter #17819 Skrevet 28. november 2013 ...men det så det jo ut til at han nå får anledning til å koste på seg. Det var ikke småpenger som var på den sjekken han fikk.... Nei, misunnelig! Bra du ikke ble skremt Kristian Neida, ble ikke skremt altså *hviske til mia: det er faktisk mulig at han ble skremt selv om han tar på seg tøff-i-trynet-maska ...han pleier å bli lett skremt han der* sant så sant, men ble ikke skremt nu Hmm...men det vet ikke han, for han gjemmer seg bak blås-opp-springeren sin. En slags badeballfigur som han føler seg veldig trygg bak. Jah det er min safe place, my heaven on earth Kristian!! Faren er over!!! *komme frem fra springeren* Oh my oh my http://www.dagbladet.no/2013/11/27/kultur/dbtv/twerk/twerking/30520701/ Enda en grunn til å flytte til Russland. Masse sjakk og fyyyyffffillern for noen damer En av de kulere videoene jeg har sett å jeg har innført et absolutt krav til en kommende frøken at hun må drive med twerking En fryd for øyet og balsam for sjelen å se på jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå