Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart hun er! Hun skrev feil. Kristina82 er navnet

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kristian82 er du jente???

Nei, da hadde jeg het Kristina82 vet du :duskedame:

Skrevet

Jeg skal på shopping med 2 venninner i morgen. I helgen ellers blir det vel å ta det med ro og samle krefter til jobb igjen på mandag. :jepp:

Skrevet

Klart hun er! Hun skrev feil. Kristina82 er navnet

jah :fnise:

Skrevet

Jeg skal på shopping med 2 venninner i morgen. I helgen ellers blir det vel å ta det med ro og samle krefter til jobb igjen på mandag. :jepp:

Cool! Noe spes du skal shoppe da? :popcorn:

Ja, satse på at formen bedrer seg da :kose: Mye hockey om dagen da?

Skrevet

Undertøy! :nigo:

Ja jeg ble helt pumpa etter å ha støvsugd to stuer i dag. :lol: Så jeg er ikke heeelt i slag ennå nei..

Det er da litt å se på ja. :jepp:

Hockey!!! :strix:

Skrevet

Undertøy! :nigo:

Ja jeg ble helt pumpa etter å ha støvsugd to stuer i dag. :lol: Så jeg er ikke heeelt i slag ennå nei..

Det er da litt å se på ja. :jepp:

Hockey!!! :strix:

Aha :lur:

Huffda :troest: du må jo hvile :regler: Få noen andre til å støvsuge :jepp:

:cool: syns det fortsatt er like morro?

Skrevet

:ler: Du er morsom Kristian.

Ja jeg har hvilt mye jeg. Det jeg sliter med nå er å få i meg nok mat. :cool: hjalp meg å støvsuge! :jepp:

Han elsker hockey!! De knuste det laget de spilte mot forrige helg 11-4! Da var jeg så syk at jeg ikke fikk sett det. :sukk:

Da er jeg syk da!! Jeg gikk glipp av 3 hockeykamper den helgen!! :fnise:

Skrevet

:ler: Du er morsom Kristian.

Ja jeg har hvilt mye jeg. Det jeg sliter med nå er å få i meg nok mat. :cool: hjalp meg å støvsuge! :jepp:

Han elsker hockey!! De knuste det laget de spilte mot forrige helg 11-4! Da var jeg så syk at jeg ikke fikk sett det. :sukk:

Da er jeg syk da!! Jeg gikk glipp av 3 hockeykamper den helgen!! :fnise:

:ler:

Huffda :troest: du har ikke matlyst ? :kose: Så bra at :cool: er snill og hjelper mammaen sin :)

Fett at han liker det så godt da :hoppe: Huff, håper formen din blir toppers så du får med deg alt av hockeymatcher fremover :hug:

Nå er det leggetid her :sove: Natta Mia :klem:

Skrevet

Nei jeg har ikke det.. Blir litt uggen av mat.

Yeah!! Hockeymatcher it is!!!

Natta Kristian! :klem: Sov godt!

Skrevet

Jeg skulle lukke igjen kjøkkendøra i sta, og så synes jeg det ble en sånn rar lyd. Æsj og fy! Da jeg så etter så hadde jeg skvist en jævel av en edderkopp mellom døra og karmen. Monsteret var grønt og med alt for mange bein i alle kanter! :redd::daane: Jeg klemte døra ekstra godt igjen og lot den bli der :jolie:

Skrevet

Nei jeg har ikke det.. Blir litt uggen av mat.

Yeah!! Hockeymatcher it is!!!

Natta Kristian! :klem: Sov godt!

Huffda, du må prøve å spise :troest: Håper formen blir bra raskt igjen :klemmer:

Jeg skulle lukke igjen kjøkkendøra i sta, og så synes jeg det ble en sånn rar lyd. Æsj og fy! Da jeg så etter så hadde jeg skvist en jævel av en edderkopp mellom døra og karmen. Monsteret var grønt og med alt for mange bein i alle kanter! :redd::daane: Jeg klemte døra ekstra godt igjen og lot den bli der :jolie:

åhmmmmmm :redd: :redd: :grine: syyyykt bra den i alle fall døde da - bare ring brannvesenet så fjerner de den :jolie:

God helg folkens :nigo:

Skrevet

God helg K. Har du litt tid til overs i kveld, så kan du lære å strikke på nrk2. ;)

Skrevet

God helg Kristian :klem:

Går litt bedre i matveien i dag :)

Skrevet

God helg K. Har du litt tid til overs i kveld, så kan du lære å strikke på nrk2. ;)

Men jeg vil heller at du skal lære meg det :kose: Vært mer koslig :nigo: God helg :kose:

God helg Kristian :klem:

Går litt bedre i matveien i dag :)

Så bra :kose: du må passe på å få i deg mat :)

Skrevet

Jada Kristian det skal jeg :klem:

Flink jente :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...