*appifany* Skrevet 6. februar 2010 #1681 Del Skrevet 6. februar 2010 Hihi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1682 Del Skrevet 6. februar 2010 Heia Guri! Whassup? Ikke stort. Er støl i halsen og kjeven i dag.. :klø: Nei, sant det Gurine. Hva skjer? i takt med musikken. Jeg kjedeeeeer meg i dag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1683 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hihi!!! Ikke stort. Er støl i halsen og kjeven i dag.. :klø: Jeg kjedeeeeer meg i dag :dåne: Guriane da? Hva er det du har gjort? Du kan komme en tur til meg om du vil. Endret 6. februar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1684 Del Skrevet 6. februar 2010 Guriane da? Hva er det du har gjort? Du kan komme en tur til meg om du vil. Jeg har ikke gjort noe som helst. Har bare kjempevondt oppunder ørene, mellom kjeven og halsen liksom Du er så fæl. Tenker alltid det verste om meg Er vel derfor du vil at jeg skal komme til deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har ikke gjort noe som helst. Har bare kjempevondt oppunder ørene, mellom kjeven og halsen liksom Du er så fæl. Tenker alltid det verste om meg Er vel derfor du vil at jeg skal komme til deg ja Nei, nå var jeg slem mot deg Guriane. Unnskyld og Høres jo ut som du har blitt syk da, halsebetennelse/hovne lymfeknuter (eller hva det heter) eller noe i den duren..jeg trodde du bare var støl jeg se så beklager min grisete spøk. Neeeei, vil du skal komme for å se film og prate og spise godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1686 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, nå var jeg slem mot deg Guriane. Unnskyld og Høres jo ut som du har blitt syk da, halsebetennelse/hovne lymfeknuter (eller hva det heter) eller noe i den duren..jeg trodde du bare var støl jeg se så beklager min grisete spøk. Neeeei, vil du skal komme for å se film og prate og spise godis. 10 røde roser så er det greit Jeg vet..de kjennes litt hovne ut faktisk. Vil ikke bli syk. Vil ikke Høres koselig ut Men jeg komme bare til å smitte deg med lymfeknutene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 6. februar 2010 10 røde roser så er det greit Jeg vet..de kjennes litt hovne ut faktisk. Vil ikke bli syk. Vil ikke Høres koselig ut Men jeg komme bare til å smitte deg med lymfeknutene mine :rødme: Ja, kanskje det. K82 vil ikke bli syk. HUff da Guriane, høres ikke bra ut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1688 Del Skrevet 6. februar 2010 Nåh. Jeg fikk en ekstra :rødme: Er det så farlig med hovne lymfe..klumper? Ikke skrem meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 6. februar 2010 Nåh. Jeg fikk en ekstra :rødme: Er det så farlig med hovne lymfe..klumper? Ikke skrem meg da MM, en ekstra. Nei, ikke meningen å skremme deg. Men bare at man ofte blir (er jo egentlig allerede syk da) om man får vondt i hals og lymfeknuter. http://nhi.no/symptomsjekk/barn/hovne-lymfeknuter-1069.html Håpe det bare er en liten forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1690 Del Skrevet 6. februar 2010 MM, en ekstra. Nei, ikke meningen å skremme deg. Men bare at man ofte blir (er jo egentlig allerede syk da) om man får vondt i hals og lymfeknuter. http://nhi.no/symptomsjekk/barn/hovne-lymfeknuter-1069.html Håpe det bare er en liten forkjølelse. *løper inn på badet og tar en skvett med rød solhatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1691 Del Skrevet 6. februar 2010 *løper inn på badet og tar en skvett med rød solhatt* :troest: K82 Guriane på fordi han innsisterer på at det hjelper mot sår hals og hovne lymfeknuter i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1692 Del Skrevet 6. februar 2010 :troest: K82 Guriane på fordi han innsisterer på at det hjelper mot sår hals og hovne lymfeknuter i halsen. Tusen takk for på Nå er det bra igjen. Nei, det er ikke det... Er ikke sårt da. Føles bare ut som om jeg har hatt kjeven i en merkelig stilling og så er den blitt støl og vond av det.. Jada, vet du kommer med kofferten din nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1693 Del Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for på Nå er det bra igjen. Nei, det er ikke det... Er ikke sårt da. Føles bare ut som om jeg har hatt kjeven i en merkelig stilling og så er den blitt støl og vond av det.. Jada, vet du kommer med kofferten din nå Litt rompe massasje løser det meste se. men kan jo hende du bare har sovet feil eller noe da, at det går vekk i morgen Nei, skal ikke lover.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1694 Del Skrevet 6. februar 2010 Litt rompe massasje løser det meste se. men kan jo hende du bare har sovet feil eller noe da, at det går vekk i morgen Nei, skal ikke lover.. :gjeiper: Ja, det får'n si Kan være det. Planer for kvelden du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 #1695 Del Skrevet 6. februar 2010 Oreos er bedre enn Dots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1696 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, det får'n si Kan være det. Planer for kvelden du da? I alle fall om K82 står for massasjen da. Ingenting. No plans DU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. februar 2010 #1697 Del Skrevet 6. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1698 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Oreos er bedre enn Dots. Riktig.. I alle fall om K82 står for massasjen da. Ingenting. No plans DU? Det er kun når K82 står for massasjen at det virker Har ingen planer jeg heller. Kanskje jeg skal bestille en pizza eller noe... Endret 6. februar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 6. februar 2010 koslig å se deg Tiarra Er formen bra? Riktig.. Det er kun når K82 står for massasjen at det virker Har ingen planer jeg heller. Kanskje jeg skal bestille en pizza eller noe... Ikke sant, k82 whith the magic toutch Du skal komme hitt sier jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #1700 Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke sant, k82 whith the magic toutch Du skal komme hitt sier jeg jo Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå