Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2013 #16681 Skrevet 18. juni 2013 Natta....og beklager for at du følte deg feminin av min lille kommentar et annet sted. Nå skal jeg i seng!
kristian82 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #16682 Skrevet 18. juni 2013 Natta....og beklager for at du følte deg feminin av min lille kommentar et annet sted. Nå skal jeg i seng! jeg tullet jo bare da God natt og sov godt 1
Guriane Skrevet 18. juni 2013 #16683 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Høres ut som et deilig sommerliv Guriane! Du a' Kristian - blir det pizza eller? Jeg begynner å bli littegranne lei av gresk restaurantmat - kanskje prøve å finne et pizzasted i kveld. Må passe på å nyte sola når den endelig er her! Er du i Grekenland? Det er veldig sant Nei da blir jo man forbanna Faen, noen har tatt kredittsjekk på meg Men jeg har jo ikke handlet noe med faktura på lenge Har du blitt brun? En sliderdog? Kan lage til deg om du vil? Ja, pizza slår ikke feil Kan dem bare gjøre sånt da? Jeg fikk forresten purring i dag, på ei bok jeg har sendt i retur. Dustebøker, og dusteklubber og dustetelefonselgere som snakker dustefinsk så jeg ikke skjønner en dritt Har fått littegrann farge.. Litt antydning til skille Nei, ellers takk. Ingen sliderdog til meg! Endret 18. juni 2013 av Guriane
kristian82 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16684 Skrevet 19. juni 2013 Må passe på å nyte sola når den endelig er her! Er du i Grekenland? Kan dem bare gjøre sånt da? Jeg fikk forresten purring i dag, på ei bok jeg har sendt i retur. Dustebøker, og dusteklubber og dustetelefonselgere som snakker dustefinsk så jeg ikke skjønner en dritt Har fått littegrann farge.. Litt antydning til skille Nei, ellers takk. Ingen sliderdog til meg! Nei, men det var visstnok en brilleside i Sverige hvor 11.000 norske personnummer hadde blitt lagt inn og da tas det automatisk sjekk Faen as, var bra det ikke bare var meg i alle fall må jo ha skjedd en klikk et sted. dustefinsk Huff, men sånt er så irriterende!!!!!!!!!!!!!! Man må aldri bli med i sånne klubber as Du få rta de fatt! etter skille Ingen sliderdog nei
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2013 #16685 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Endret 19. juni 2013 av Hoppetaujenta 1
Guriane Skrevet 19. juni 2013 #16686 Skrevet 19. juni 2013 Nei, men det var visstnok en brilleside i Sverige hvor 11.000 norske personnummer hadde blitt lagt inn og da tas det automatisk sjekk Faen as, var bra det ikke bare var meg i alle fall må jo ha skjedd en klikk et sted. dustefinsk Huff, men sånt er så irriterende!!!!!!!!!!!!!! Man må aldri bli med i sånne klubber as Du få rta de fatt! etter skille Ingen sliderdog nei En brilleside?? Bra det ikke bare var deg da! Dustefinsk Nei, nå er det slutt Måtte du lete såå nøye for å se noe?? Nei, ingen sliderdog
Aldrisur Skrevet 19. juni 2013 #16687 Skrevet 19. juni 2013 Jaaaaa Guriane! Jeg er i Hellas, men nå har jeg bare to dager igjen her! Legger igjen et bilde i Kristianboka, tok det i dag! Skopelos by. 3
kristian82 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16688 Skrevet 19. juni 2013 En brilleside?? Bra det ikke bare var deg da! Dustefinsk Nei, nå er det slutt Måtte du lete såå nøye for å se noe?? Nei, ingen sliderdog Ja, en side for linser Jeg er jo ikke noen brilleslange engang Nei, jeg brukte det bare som en unnskyldning for å snoke litt ekstra Det er notert Jaaaaa Guriane! Jeg er i Hellas, men nå har jeg bare to dager igjen her! Legger igjen et bilde i Kristianboka, tok det i dag! Skopelos by. Det ser kjempefint ut! 2
Guriane Skrevet 19. juni 2013 #16689 Skrevet 19. juni 2013 Jaaaaa Guriane! Jeg er i Hellas, men nå har jeg bare to dager igjen her! Legger igjen et bilde i Kristianboka, tok det i dag! Skopelos by. Åååååå! Nå ble jeg IKKE misunnelig i det hele tatt! Ser kjempefint ut!! Tenker Aldrisur har litt mer skille enn meg, K Ja, en side for linser Jeg er jo ikke noen brilleslange engang Nei, jeg brukte det bare som en unnskyldning for å snoke litt ekstra Det er notert Det ser kjempefint ut! Ikke noe galt i å være brilleslange 1
kristian82 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16690 Skrevet 19. juni 2013 Jeg våger ikke å sjekk om hun har det Neida, det er jo ikke det - K er bare ikke det
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2013 #16691 Skrevet 19. juni 2013 Noen går med briller uten styrke, kun for å være trendy....
kristian82 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16692 Skrevet 19. juni 2013 Noen går med briller uten styrke, kun for å være trendy.... Ja, det er mange svært snodige folk der ute Hva blir det neste lissom?
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2013 #16693 Skrevet 19. juni 2013 Jeg vet ikke, men uansett så blir ikke jeg med på det. 1
kristian82 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16694 Skrevet 19. juni 2013 Jeg vet ikke, men uansett så blir ikke jeg med på det. Ikke jeg heller! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2013 #16695 Skrevet 19. juni 2013 Bra! En stille protest blir det fra denne familien. 1
Guriane Skrevet 19. juni 2013 #16698 Skrevet 19. juni 2013 Jeg skulle egentlig hatt nye briller..men det er så styr
kristian82 Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #16699 Skrevet 21. juni 2013 Bra! En stille protest blir det fra denne familien. Ja Ikke jeg heller! Så bra Jeg skulle egentlig hatt nye briller..men det er så styr Sånn er det å være brilleslange Neida nå følte jeg meg slem Gooood helg alle smukke frøkner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå