mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1641 Skrevet 3. februar 2010 Nei, har lave tanker om meg selv. Var ment som humor. Du trenger da ikke å ha lave tanker om deg selv! Du er jo tvers igjennom god du!!
VirreVapp Skrevet 3. februar 2010 #1642 Skrevet 3. februar 2010 Hvordan går det i kveld da folkens? Bortsett fra irritasjoner over dumme brukere da :gjeiper:
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1643 Skrevet 3. februar 2010 Hvordan går det i kveld da folkens? Bortsett fra irritasjoner over dumme brukere da :gjeiper: Her går det bra! Stikker i dusjen nå!
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1644 Skrevet 3. februar 2010 Synes det er blitt mange arrogante bedrevitere her inne.. Jeg vet, den tråden der IRRITERER! Som mange andre tråder. Du trenger da ikke å ha lave tanker om deg selv! Du er jo tvers igjennom god du!! Det var pent sagt Mia Hvordan går det i kveld da folkens? Bortsett fra irritasjoner over dumme brukere da :gjeiper: Good. Skjer med deg om dagen da virrevapster? Jeg har vært og trena i dag, ellers måket snø BLÆH Men skal ikke klage, snart helg.
VirreVapp Skrevet 3. februar 2010 #1645 Skrevet 3. februar 2010 Good. Skjer med deg om dagen da virrevapster? Jeg har vært og trena i dag, ellers måket snø BLÆH Men skal ikke klage, snart helg. Måking er kjipt!! Drittlei snø nå, vil ha sol og sommer Men, får vel pent nødt til å smøre meg med tålmodighet på det området!! Jeg har vrikka ankelen, så får ikke trena på en stund, kjipt det og!! Hadde endelig kommet inn i en god flyt synes jeg.. Jaja, sånn kan det gå :gjeiper:
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1646 Skrevet 3. februar 2010 Måking er kjipt!! Drittlei snø nå, vil ha sol og sommer Men, får vel pent nødt til å smøre meg med tålmodighet på det området!! Jeg har vrikka ankelen, så får ikke trena på en stund, kjipt det og!! Hadde endelig kommet inn i en god flyt synes jeg.. Jaja, sånn kan det gå :gjeiper: Ja, sol og sommer blir bra. Må ha litt mer tålmodighet ja, men satse på at det i alle fall blir mildere. så KJIPT, hvordan klarte du det da? Ja, kjedelig når en endelig har funnet rytmen og så kan man ikke trene på en stund ja. Men du kan jo trene vekter, spinning kanskje og sånn da?
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1647 Skrevet 3. februar 2010 Så kjipt med ankelen din Virre! Jeg venter på at håret mitt skal tørke... Så jeg får lagt meg.. Kunne jo fønet det men..
Guriane Skrevet 4. februar 2010 #1648 Skrevet 4. februar 2010 Jeg vet, den tråden der IRRITERER! Som mange andre tråder. Vet. *oppgitt* Måking er kjipt!! Drittlei snø nå, vil ha sol og sommer Men, får vel pent nødt til å smøre meg med tålmodighet på det området!! Jeg har vrikka ankelen, så får ikke trena på en stund, kjipt det og!! Hadde endelig kommet inn i en god flyt synes jeg.. Jaja, sånn kan det gå :gjeiper: Uff. Så leit, Virre! Hvordan fikk du til det? Ja, er ordentlig kjedelig når man endelig har fått til en treningsrytme og så kommer det slike ting i veien.
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1649 Skrevet 4. februar 2010 Vet. *oppgitt* Uff. Så leit, Virre! Hvordan fikk du til det? Ja, er ordentlig kjedelig når man endelig har fått til en treningsrytme og så kommer det slike ting i veien. Jeg gikk på en smell Cdon lurte meg, de sendte meg mail om tilbud, og tror du faen ikke jeg bestilte filmer IGJEN. :dåne:
Guriane Skrevet 4. februar 2010 #1650 Skrevet 4. februar 2010 Jeg gikk på en smell Cdon lurte meg, de sendte meg mail om tilbud, og tror du faen ikke jeg bestilte filmer IGJEN. :dåne: Been there, done that Hvilke filmer bestilte du?
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1651 Skrevet 4. februar 2010 Been there, done that Hvilke filmer bestilte du? Old school, med will ferrel. Mean machine med vinnie jones. Alt flyter - svensk komedie. Importance of beeing Earnest Feast of love ( ) The sum of all fears med morgan freeman og ben afleck.
Guriane Skrevet 4. februar 2010 #1652 Skrevet 4. februar 2010 Old school, med will ferrel. Mean machine med vinnie jones. Alt flyter - svensk komedie. Importance of beeing Earnest Feast of love ( ) The sum of all fears med morgan freeman og ben afleck. Jeg har ikke hørt om noen av de, jeg
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1653 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har ikke hørt om noen av de, jeg Kom hit da, så kan vi ta filmmaraton.
Guriane Skrevet 4. februar 2010 #1654 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Kom hit da, så kan vi ta filmmaraton. Får bli en hel helg det da, skal vi rekke over alt. Filmene altså Ser du noe annerledes ved meg da? Endret 4. februar 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1656 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Får bli en hel helg det da, skal vi rekke over alt. Filmene altså Ser du noe annerledes ved meg da? Ja, en helg er bra. Du får bare sove over. Lover å være snill Noe annereldes? :klø: Ny status? Fast inventar? Graaaatulerer (Håper det er det som er nytt? ) Hva ler du av appifanster? Endret 4. februar 2010 av kristian82
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 #1657 Skrevet 4. februar 2010 Ja, en helg er bra. Du får bare sove over. Lover å være snill Noe annereldes? :klø: Ny status? Fast inventar? Graaaatulerer (Håper det er det som er nytt? ) Hva ler du av appifanster? Det samme innlegget som du siterte Gratulerer Guri!
Guriane Skrevet 4. februar 2010 #1658 Skrevet 4. februar 2010 Ja, en helg er bra. Du får bare sove over. Lover å være snill Noe annereldes? :klø: Ny status? Fast inventar? Graaaatulerer (Håper det er det som er nytt? ) Hva ler du av appifanster? Vi får ta en helg vi ikke er hetrofile, så er vi på den sikre siden Tusen takk Det samme innlegget som du siterte Gratulerer Guri! Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå