mia83 Skrevet 1. juni 2013 #16561 Skrevet 1. juni 2013 Hei! Her står det bra til men tiden går treeeegt... du da? God helg Kristian
kristian82 Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #16562 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Takk Og plutselig forsvant de begge to.. Mia! Står til? Jeg sa jo i fra Å gikk ikke kveldstur med noe hokjønn Hei! Her står det bra til men tiden går treeeegt... du da? God helg Kristian Så bra da! ditto! Kjedelig at tiden går treigt da, er du på jobb? K82 har fått seg en sjakk "kamerat" - sjakkmester og trener - fra Transylvania Jeg tapte med hvite brikker og klarte en lett remis med svarte brikker Jeg måtte bare komme på besøk og få gratis kost og losji om jeg ville Så ja, da blir det en tur til Romania for brikkeflytting i sommer Når jeg først er der kan det jo hende jeg også finner meg en transylvansk jente også Endret 1. juni 2013 av kristian82
Guriane Skrevet 2. juni 2013 #16563 Skrevet 2. juni 2013 Hei! Her står det bra til men tiden går treeeegt... du da? God helg Kristian Var du på jobb i går? Her går det bra Jeg sa jo i fra Å gikk ikke kveldstur med noe hokjønn K82 har fått seg en sjakk "kamerat" - sjakkmester og trener - fra Transylvania Jeg tapte med hvite brikker og klarte en lett remis med svarte brikker Jeg måtte bare komme på besøk og få gratis kost og losji om jeg ville Så ja, da blir det en tur til Romania for brikkeflytting i sommer Når jeg først er der kan det jo hende jeg også finner meg en transylvansk jente også Ok ok Er det ikke der Dracula bor?
kristian82 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #16564 Skrevet 2. juni 2013 Var du på jobb i går? Her går det bra Ok ok Er det ikke der Dracula bor? Ikke at jeg ikke vil gå tur med et hokjønn da Jo, det er der Dracula er fra Jeg vant akkurat ganske overlegent mot han med hvite brikker i en rematch K82 sine timer i sjakkhørne gir resultater :strix: 2
Aldrisur Skrevet 2. juni 2013 #16565 Skrevet 2. juni 2013 Grattis Kristian! Så bra da! Håper du får en fin uke! 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2013 #16566 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har jo sett den stjernekikkerten i kåken din K, men jeg vet jo at du ikke er nevneverdig interessert i Karlsvogner og sånne ting... Jeg visste ikke at du var en sånn hønetitter, bror...
Guriane Skrevet 3. juni 2013 #16567 Skrevet 3. juni 2013 Ikke at jeg ikke vil gå tur med et hokjønn da Jo, det er der Dracula er fra Jeg vant akkurat ganske overlegent mot han med hvite brikker i en rematch K82 sine timer i sjakkhørne gir resultater :strix: Ok Ok Gratulerer!! Flinke K!! ..... Å, helledussen Men ser ut som skjørtet sitter litt for stramt på..med tankene på øynene...
Gjest Animula Skrevet 3. juni 2013 #16568 Skrevet 3. juni 2013 Det er her det skjer igjen ser jeg hønetitting og sjakkturer til Dracula! Uffda Guri, kanskje han må låne en hold inn strømpe så det blir jevnere fordelt og øynene ikke detter ut?
Guriane Skrevet 3. juni 2013 #16569 Skrevet 3. juni 2013 Det er her det skjer igjen ser jeg hønetitting og sjakkturer til Dracula! Uffda Guri, kanskje han må låne en hold inn strømpe så det blir jevnere fordelt og øynene ikke detter ut? ..til å knyte over ansiktet mener du?
kristian82 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #16572 Skrevet 3. juni 2013 Grattis Kristian! Så bra da! Håper du får en fin uke! Mange takk En god uke ønskes deg også! for et artig bilde! Jeg har jo sett den stjernekikkerten i kåken din K, men jeg vet jo at du ikke er nevneverdig interessert i Karlsvogner og sånne ting... Jeg visste ikke at du var en sånn hønetitter, bror... Ok Ok Gratulerer!! Flinke K!! Å, helledussen Men ser ut som skjørtet sitter litt for stramt på..med tankene på øynene... Litt utstikkende øyne ja Det er skjønnhetens pris Det er her det skjer igjen ser jeg hønetitting og sjakkturer til Dracula! Uffda Guri, kanskje han må låne en hold inn strømpe så det blir jevnere fordelt og øynene ikke detter ut? ja, det går unna her Hold inn strømper ja, det høres så ubehagelig ut
Gjest Animula Skrevet 3. juni 2013 #16573 Skrevet 3. juni 2013 Eller et lite pinnsvinkorsett? Det kan faktisk være mer behagelig enn holdinnstrammestrikkesaker
kristian82 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #16574 Skrevet 3. juni 2013 Eller et lite pinnsvinkorsett? Det kan faktisk være mer behagelig enn holdinnstrammestrikkesaker Pinnsvinkorsett ja Vært humor å starte en spesialbutikk for sånne ting Er det? Hmm, ikke noe sånn hold it in høres behagelig ut
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2013 #16575 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Er det? Hmm, ikke noe sånn hold it in høres behagelig ut Åhh...bare ikke lat som nå K: jeg VET at du har prøvd tante Karis da hun bodde hos familien vår i ei uke i fjor sommer. Jeg så deg! ...og du var...søt og veldig feminint mandig i det! Endret 3. juni 2013 av Hoppetaujenta 1
mia83 Skrevet 4. juni 2013 #16577 Skrevet 4. juni 2013 Ja jeg var på jobb Nå er det bare en arbeidsdag igjen Håper du har det bra Kristian
kristian82 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #16578 Skrevet 5. juni 2013 Åhh...bare ikke lat som nå K: jeg VET at du har prøvd tante Karis da hun bodde hos familien vår i ei uke i fjor sommer. Jeg så deg! ...og du var...søt og veldig feminint mandig i det! Hysj da, sånne familiesecrets må du jo ikke røpe Ja jeg var på jobb Nå er det bare en arbeidsdag igjen Håper du har det bra Kristian Så digg da! Ferie er tingen
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2013 #16579 Skrevet 5. juni 2013 Hysj da, sånne familiesecrets må du jo ikke røpe --- Hmm... Så jeg må ikke røpe familiehemmeligheter, men DU kan stå der i fullt dagslys og svinge familiepisken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå