kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1621 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Klart det hadde, ingen er 100% hetro vet du :dåne: *løper av sted med det samme* Kan gi henne en lapp fra deg da vet du, sånn som på barneskolen Sorry Bra du var enig med meg i den andre tråden. En lapp ja. da kunne jeg i alle fall aldri handlet der mer Endret 2. februar 2010 av kristian82
Guriane Skrevet 2. februar 2010 #1622 Skrevet 2. februar 2010 Bra du var enig med meg i den andre tråden. En lapp ja. da kunne jeg i alle fall aldri handlet der mer Jeg skjønner ikke at det går an å ikke være enig egentlig.. Men du ser det jo ganske fort om hun liker deg litt ekstra da. Du ser det jo bare på måten hun er overfor de andre kundene.
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1623 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skjønner ikke at det går an å ikke være enig egentlig.. Men du ser det jo ganske fort om hun liker deg litt ekstra da. Du ser det jo bare på måten hun er overfor de andre kundene. Jeg VEEET! Det er sånn tråd som jeg rett og slett tenker i mitt hode "fyfaen, så mange dumme og idiotiske mennesker det finnes". Nja, K82 trenger klare føringer (når han ikke kan prate så mye for å finne ut hvor landet ligger ) Så Kun en gang jeg skjønte at en butikkjente (med kroppsspråk) var interessert og da var det heeeeeeeeeeeeeeelt drøye signaler.
Guriane Skrevet 2. februar 2010 #1624 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg VEEET! Det er sånn tråd som jeg rett og slett tenker i mitt hode "fyfaen, så mange dumme og idiotiske mennesker det finnes". Nja, K82 trenger klare føringer (når han ikke kan prate så mye for å finne ut hvor landet ligger ) Så Kun en gang jeg skjønte at en butikkjente (med kroppsspråk) var interessert og da var det heeeeeeeeeeeeeeelt drøye signaler. Vet! :dåne: Du trenger jo ikke akkurat å slenge deg oppå kassa-båndet og spørre om hun liker deg da. Men du kan jo småhinte litt liksom Maaaaaat! *sulten* Endret 2. februar 2010 av Guriane
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1625 Skrevet 2. februar 2010 Vet! :dåne: Du trenger jo ikke akkurat å slenge deg oppå kassa-båndet og spørre om hun liker deg da. Men du kan jo småhinte litt liksom Maaaaaat! *sulten* det hadde vært tøft å gjort, slengt meg opp på kassebåndet, og spurt "ja, hvilken pris setter du på meg da?"
Guriane Skrevet 2. februar 2010 #1626 Skrevet 2. februar 2010 det hadde vært tøft å gjort, slengt meg opp på kassebåndet, og spurt "ja, hvilken pris setter du på meg da?" :skratte: Får bare ikke håpe båndet går så fort at du blir sendt tvers gjennom rommet og rett i veggen på andre siden
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1627 Skrevet 2. februar 2010 :skratte: Får bare ikke håpe båndet går så fort at du blir sendt tvers gjennom rommet og rett i veggen på andre siden Tror ikke det båndet er sterkt nok til å kaste den muskuløse gladiatoren K82 tvers igjennom rommet.
mia83 Skrevet 2. februar 2010 #1628 Skrevet 2. februar 2010 Tror ikke det båndet er sterkt nok til å kaste den muskuløse gladiatoren K82 tvers igjennom rommet. :dåne:
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1629 Skrevet 2. februar 2010 :dåne: Er det noe å :dåne: av da? Eller :dåne: du av K82 gladiatoren? I f.eks. bar overkropp? I så fall er det greit du :dåne: :hoho: Unnskyld Mia
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1631 Skrevet 3. februar 2010 jævla id###### !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K82 blir forbanna på mongofolk i andre tråder her!
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1632 Skrevet 3. februar 2010 Er det noe å :dåne: av da? Eller :dåne: du av K82 gladiatoren? I f.eks. bar overkropp? I så fall er det greit du :dåne: :hoho: Unnskyld Mia
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1634 Skrevet 3. februar 2010 Joda. For all del. Du har vel bare veldig høye tanker om deg selv regner jeg med. Du har jo ikke gjort MEG noe.
Guriane Skrevet 3. februar 2010 #1635 Skrevet 3. februar 2010 jævla id###### !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K82 blir forbanna på mongofolk i andre tråder her! Er det den samme?
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1636 Skrevet 3. februar 2010 Er det den samme? Ja Nå har jeg blitt så provsert, så nå prøver jeg å være så motbydelig og arrogant jeg bare kan. :slår: :slår:
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1637 Skrevet 3. februar 2010 Joda. For all del. Du har vel bare veldig høye tanker om deg selv regner jeg med. Du har jo ikke gjort MEG noe. Nei, har lave tanker om meg selv. Var ment som humor.
Guriane Skrevet 3. februar 2010 #1638 Skrevet 3. februar 2010 Ja Nå har jeg blitt så provsert, så nå prøver jeg å være så motbydelig og arrogant jeg bare kan. :slår: :slår: Utrolig provoserende med folk som tror de vet mer om vettet ditt enn du gjør selv. Nei, har lave tanker om meg selv. Var ment som humor. Nåh
kristian82 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1639 Skrevet 3. februar 2010 Utrolig provoserende med folk som tror de vet mer om vettet ditt enn du gjør selv. Nåh Jeg veeet. Åhh.. Snille gode guriane. :strix: :rødme:
Guriane Skrevet 3. februar 2010 #1640 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg veeet. Åhh.. Snille gode guriane. :strix: :rødme: Synes det er blitt mange arrogante bedrevitere her inne.. Endret 3. februar 2010 av Guriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå