Guriane Skrevet 8. april 2013 #16203 Skrevet 8. april 2013 Nydelig Da mangler bare litt hjelp til en :dusj: *K82 strekker henda til værs og venter på hjelp til å få genseren av* Rive av genseren så håret står til alle kanter
kristian82 Skrevet 8. april 2013 Forfatter #16204 Skrevet 8. april 2013 Rive av genseren så håret står til alle kanter Jeg trodde jeg måtte stå her med hendene over hodet i all evighet, så jeg sier mange selv om jeg ikke liker at håret mitt ble bustete Mia Hoppe da :piske:
Aldrisur Skrevet 9. april 2013 #16206 Skrevet 9. april 2013 Regner med at du er ferdig med å dusje nå? Villle bare si hei og håper du har det helt bra igjen!
kristian82 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #16213 Skrevet 11. april 2013 Bra det har gått over da Kristian Jah Regner med at du er ferdig med å dusje nå? Villle bare si hei og håper du har det helt bra igjen! Ja, jeg ikke sååå lenge Mange takk Nicket ditt er velfortjent - impressing! Er det det som er å gå bananas?
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2013 #16214 Skrevet 12. april 2013 Tror at vi bare skal begynne å kalle ham for "Ånden som går"...svushhh, liksom. Bortevekk!
Gjest Animula Skrevet 13. april 2013 #16217 Skrevet 13. april 2013 Hei Kristian Leker du gjemsel med damene? Ser du har fått deg både ryddehjelp og strippere heldige mann 1
kristian82 Skrevet 14. april 2013 Forfatter #16220 Skrevet 14. april 2013 Tror at vi bare skal begynne å kalle ham for "Ånden som går"...svushhh, liksom. Bortevekk! nettet mitt har vært kaputt noen dager! Men ja, jeg er kanskje litt ånden som går Kristian kommer når vi flekker ræv. Kremt, det er sant Da er det vel bare en ting å gjøre da.. bite* Hei Kristian Leker du gjemsel med damene? Ser du har fått deg både ryddehjelp og strippere heldige mann Heia! Nei, eller jo, kanskje litt - men mest ufrivillig da Ja, jeg er veeeldig heldig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå