Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2013 #16182 Skrevet 31. mars 2013 Nok et forsøk på å få sagt "pikk-a-boo" til Kristian, eller? 2
Aldrisur Skrevet 31. mars 2013 #16183 Skrevet 31. mars 2013 "pikk-a-boo" kan du være selv! Er det lissom ikke lov å snakke om klokka heller nå da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2013 #16184 Skrevet 31. mars 2013 Jovisst er det det, men når du begynner snakke om storeviseren som står den ene veien, og "lilleviseren står på skrå oppover"....jeg sier ikke mere. Ikke et eneste ord. MANDELSTANG! Upps...det var visst et ord til som måtte ut gitt, hehe... 1
kristian82 Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #16187 Skrevet 31. mars 2013 Å ja takk Jeg har nok godis ja Nå er jeg alt for mett etter svigermors herlige viltgryte. og så kom flaskene fram Ikke drikk for mye nå da Stilt klokka i dag Kristian? den var skummel, jeg skvatt Nok et forsøk på å få sagt "pikk-a-boo" til Kristian, eller? Jovisst er det det, men når du begynner snakke om storeviseren som står den ene veien, og "lilleviseren står på skrå oppover"....jeg sier ikke mere. Ikke et eneste ord. MANDELSTANG! Upps...det var visst et ord til som måtte ut gitt, hehe... Storeviser og lilleviser -stang! Synes jeg aner en pervers tone i boka her Bokens eier ser ingen perversiteter her :fnise. 1
mia83 Skrevet 31. mars 2013 #16188 Skrevet 31. mars 2013 Jeg drakk bare 3 glass Jasså du ser ingenting perverst Kristian?
kristian82 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #16193 Skrevet 5. april 2013 God helg folkens Ikke vært i form derfor har det gått noen dager uten KG Nei, ser ikke sånt jeg Mia Guri du roper høyt kraftig stemme, nesten litt mandig Neida
Aldrisur Skrevet 5. april 2013 #16195 Skrevet 5. april 2013 God helg Kristian den søte, håper formen bedrer seg i superfart!
Guriane Skrevet 6. april 2013 #16197 Skrevet 6. april 2013 God helg folkens Ikke vært i form derfor har det gått noen dager uten KG Nei, ser ikke sånt jeg Mia Guri du roper høyt kraftig stemme, nesten litt mandig Neida Mandig Håper du føler deg bedre og at du får en fin helg!
kristian82 Skrevet 6. april 2013 Forfatter #16200 Skrevet 6. april 2013 Koselig å se deg, bror. Takk God helg Kristian den søte, håper formen bedrer seg i superfart! Snillinger Håper du blir fort frisk Kristian! Bra nå Mandig Håper du føler deg bedre og at du får en fin helg! Mhm, mandig Gracia Så fantastisk med hjelp da Nydelig Da mangler bare litt hjelp til en :dusj: *K82 strekker henda til værs og venter på hjelp til å få genseren av* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå