kristian82 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1601 Skrevet 31. januar 2010 Det fristet, men må nok si nei takk. For sent nå K82 dytter den halvspiste stratosen tilbake i bukselomma og ser seg rundt etter andre jenter som kanskje har lyst på. ( ikke tenke nå da ) Men nå må jeg gååååååååååååååååååååååååååååå.....
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 #1602 Skrevet 31. januar 2010 Tullingen! Kos deg, jeg må stikke nå Snakkes i morgen ;=
Guriane Skrevet 1. februar 2010 #1603 Skrevet 1. februar 2010 K82 har byttet butikk, eller i alle fall redusert besøkene i butikken med den kassadama, er så slitsomt å hver gang jeg skal kjøpe noe: Nå dånte jeg litt også Er du serr? Skulle bare høre om du var hjemme Har du vitterlig bytta butikk? :dåne: K82 dytter den halvspiste stratosen tilbake i bukselomma og ser seg rundt etter andre jenter som kanskje har lyst på. ( ikke tenke nå da ) Men nå må jeg gååååååååååååååååååååååååååååå..... Noen her?
kristian82 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1604 Skrevet 1. februar 2010 Tullingen! Kos deg, jeg må stikke nå Snakkes i morgen ;= Nå dånte jeg litt også Er du serr? Noen her? Ja, jeg er serr. Ble så slitsomt, så kan ikke gå der hver dag i alle fall.
kristian82 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1606 Skrevet 1. februar 2010 Hallo K! Hvordan er livet? Livet er vel ganske bra. Hos deg da?
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 #1607 Skrevet 1. februar 2010 Jeg ånder jo, er ikke det ett godt tegn :klø:
Guriane Skrevet 1. februar 2010 #1608 Skrevet 1. februar 2010 Ja, jeg er serr. Ble så slitsomt, så kan ikke gå der hver dag i alle fall. Du er sød Jeg ånder jo, er ikke det ett godt tegn :klø: Trulta!
kristian82 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1610 Skrevet 1. februar 2010 Jeg ånder jo, er ikke det ett godt tegn :klø: Du ånder.. :klø: Puster? Ja, godt tegn det. Ånder hørtes skummelt ut forresten, åndenes makt og ånder var min assosiasjon. Du er sød Trulta! Kanskje kassadama også syns det?
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 #1611 Skrevet 1. februar 2010 Det er så deilig når jobben på mandag er over! Neste like god som fredagsfølelsen
kristian82 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1612 Skrevet 1. februar 2010 Det er så deilig når jobben på mandag er over! Neste like god som fredagsfølelsen Fredag er nå bedre men
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1613 Skrevet 1. februar 2010 Fredag er nå bedre men Fredag er DEFINITIVT bedre!
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1615 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Bugg kommer i butikkene igjen! Ser ut som om det er i en samlepose med mange varianter Men det er jo ikke sikkert den smaker like godt som den gjorde da vi var barn... Og så har det kommet Stratos med hvit sjokolade! Det visste jeg ikke! Fikk lyst til å på butikken.. Endret 1. februar 2010 av mia83
Guriane Skrevet 1. februar 2010 #1616 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Du ånder.. :klø: Puster? Ja, godt tegn det. Ånder hørtes skummelt ut forresten, åndenes makt og ånder var min assosiasjon. Kanskje kassadama også syns det? Det er klart hun gjør! Kanskje hun ble kjempeskuffet da hun så du ikke var i butikken på lørdag :bolldedeig: Bugg kommer i butikkene igjen! Ser ut som om det er i en samlepose med mange varianter Men det er jo ikke sikkert den smaker like godt som den gjorde da vi var barn... Og så har det kommet Stratos med hvit sjokolade! Det visste jeg ikke! Fikk lyst til å på butikken.. *løper på butikken med en gang* Skal jeg ta med en til deg også Kristian? Ettersom du ikke tør å gå selv, mener jeg Endret 1. februar 2010 av Guriane
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1617 Skrevet 1. februar 2010 Må innom butikken i morgen eller onsdag.. skal se etter det da Sønnen min må ha nye skøyter. De skal gå på skøyter på skolen på torsdag og de han har er blitt for små. Så da skal jeg se etter både Bugg og Stratos med hvit
kristian82 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1618 Skrevet 2. februar 2010 Det er klart hun gjør! Kanskje hun ble kjempeskuffet da hun så du ikke var i butikken på lørdag *løper på butikken med en gang* Skal jeg ta med en til deg også Kristian? Ettersom du ikke tør å gå selv, mener jeg Nja, vil ikke si det er så sikkert. K82 trenger ekstremt klare signaler, for at han skal oppfatte hvor landet ligger kun gjennom kropsspråk,smil og "hei og hade". Men hadde jo aldri blitt den "feelinga" om en gutt sto der, kanskje det er en pekepinn? Ja, gjør det. 1 pepsi max også takk.
trulta_ Skrevet 2. februar 2010 #1619 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bugg kommer i butikkene igjen! Ser ut som om det er i en samlepose med mange varianter Men det er jo ikke sikkert den smaker like godt som den gjorde da vi var barn... Og så har det kommet Stratos med hvit sjokolade! Det visste jeg ikke! Fikk lyst til å på butikken.. Næææhh, kult Håper dem er like gode som før! Er dem i salg nå? NB: Buggen jeg tenker på. Endret 2. februar 2010 av trulta_
Guriane Skrevet 2. februar 2010 #1620 Skrevet 2. februar 2010 Nja, vil ikke si det er så sikkert. K82 trenger ekstremt klare signaler, for at han skal oppfatte hvor landet ligger kun gjennom kropsspråk,smil og "hei og hade". Men hadde jo aldri blitt den "feelinga" om en gutt sto der, kanskje det er en pekepinn? Ja, gjør det. 1 pepsi max også takk. Klart det hadde, ingen er 100% hetro vet du :dåne: *løper av sted med det samme* Kan gi henne en lapp fra deg da vet du, sånn som på barneskolen Sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå