Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fargen rosa tildeles snodige sjakkspillende menn med stor M, som har fobier for småkryp og div. , samt bitetrang Hvorfor har du fått den :grine:

Det er nok fordi at "den det gjelder" egentlig er en mann med alle de før nevnte egenskapene på plass! :opplyser:

Jeg har føvrig lett i hele mitt liv, men aldri funnet denne store M`en på menn.

Ingen har sånt, så hva er det egentlig noen mener med det der? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattene mine har en M i panna. Kanskje det er det det betyr? :klo:

:fnise:

Skrevet

Hmm..det kan det jo bety. :) Kanskje de har en stor M tattovert et eller annet sted

som jeg ikke har hatt tilgang til? Der har vi det. Noen har M som står for "Menneske",

mens de andre har hatt A, for "ape". Det forklarer noen menns oppførsel også.

Ahh, så godt med alt som er oppklart! :biggrin:

Skrevet

Tar treningsøkten min her i kveld jeg Kristian! :ler:

Er litt trangt i luftballongkurven! Håper du har de bra?

P68tx08.gif

• Liker 1
Skrevet

Hmm..det kan det jo bety. :) Kanskje de har en stor M tattovert et eller annet sted

som jeg ikke har hatt tilgang til? Der har vi det. Noen har M som står for "Menneske",

mens de andre har hatt A, for "ape". Det forklarer noen menns oppførsel også.

Ahh, så godt med alt som er oppklart! :biggrin:

:ler:

----

God kveld Kristian! Setter igjen en kopp med kakao til deg hvis du vil ha :nigo:

Skrevet

Han er ikke pen iallefall. :lol:

:cool: hadde forresten i lekse å finne ut litt om yrket ditt i dag. Han syntes det stod så vanskelig forklart. Og det gjorde det virkelig. :lol:

Nei, det er han ikke!

Åja :ler: det forundrer meg ikke. Det skal være så fancy vet du :ler: Ting kan ikke forklares på en enkel måte da :ler:

Det er nok fordi at "den det gjelder" egentlig er en mann med alle de før nevnte egenskapene på plass! :opplyser:

Jeg har føvrig lett i hele mitt liv, men aldri funnet denne store M`en på menn.

Ingen har sånt, så hva er det egentlig noen mener med det der? :klo:

Hmm, mener du Gaby er det? :hakeslepp:

Jasså? Hmm, jeg har da min M plassert synlig for alle jeg :opplyser:

Kattene mine har en M i panna. Kanskje det er det det betyr? :klo:

:hoho:

Tar treningsøkten min her i kveld jeg Kristian! :ler:

Er litt trangt i luftballongkurven! Håper du har de bra?

P68tx08.gif

Så hyggelig! Det er du velkommen til å gjøre :jepp:

Foruten at jeg har vondt i venstre legg..under kneet og ned..så står det bra til :ler: Faen as, helt brått fikk jeg vondt :glare:

:ler:

----

God kveld Kristian! Setter igjen en kopp med kakao til deg hvis du vil ha :nigo:

:klem:

Det vil jeg! Stoler på at du ikke har spyttet i den :jolie:

Skrevet

:klem:

Det vil jeg! Stoler på at du ikke har spyttet i den
:jolie:

:pisk:

Den er helt fin. Lover. Se her, ta litt krem også
:arwen:

Skrevet

:pisk:
Den er helt fin. Lover. Se her, ta litt krem også
:arwen:

:ler: takk. Nei, krem brukes ikke til sånt :nei:

Argentinean attack :bond: fader så mye å huske på...nytt e5 forsvar mot 4 pawn attack fra hvit også, så enda mer å huske på :daane:

Skrevet (endret)

Jasså? Hmm, jeg har da min M plassert synlig for alle jeg

---

Faen as, helt brått fikk jeg vondt

Fikk du vondt i M`en din kanskje? Har du lurt unna en løper i knehasen og ikke husket på den igjen? Hester kan også stoppe blodtilførselen der vet jeg. Jeg liker ikke dette vondtegreiene dine altså. :(

Tar treningsøkten min her i kveld jeg Kristian!

P68tx08.gif

NÅ ble jeg himmelfallen! For en ynde i beinføringen og helt tydelig jernkontroll på resten av kroppen! Ikke en gang halebeinet blir berørt! :opplyser:

Argentinean attack :bond::daane:

Altså: hvis du ikke roer ned det tempoet ditt, ender du opp med en god gammal Norwegian heartattac i stedenfor! :glare: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

:ler: takk. Nei, krem brukes ikke til sånt :nei:

Argentinean attack :bond: fader så mye å huske på...nytt e5 forsvar mot 4 pawn attack fra hvit også, så enda mer å huske på :daane:

Setter fram kremdingsen jeg, så kan du bruke den til det du vil :arwen:

• Liker 1
Skrevet

Legg merke til det, K; jeg er ikke med på det de andre to over her driver på med.

Jeg er ei skikkelig jente. :gullengel:

• Liker 1
Skrevet

Fikk du vondt i M`en din kanskje? Har du lurt unna en løper i knehasen og ikke husket på den igjen? Hester kan også stoppe blodtilførselen der vet jeg. Jeg liker ikke dette vondtegreiene dine altså. :(

NÅ ble jeg himmelfallen! For en ynde i beinføringen og helt tydelig jernkontroll på resten av kroppen! Ikke en gang halebeinet blir berørt! :opplyser:

Altså: hvis du ikke roer ned det tempoet ditt, ender du opp med en god gammal Norwegian heartattac i stedenfor! :glare:

Nei, M-en er jo plassert på brystet mitt :opplyser:

:hoho: nei, alle brikkene står pent på bordet *dobbeltsjekke*

Nei, ikke jeg heller :sur: Men knehasen er bra nå da..nå er det hjertbank/pulsbank som er tilbake :roll: Nei, ikke si sånn da :redd:

Setter fram kremdingsen jeg, så kan du bruke den til det du vil :arwen:

Hmmm...jeg traff på en søt butikkdame tidligere i dag...kunne brukt den på henne :arwen:

Kremdingsen :fnise:

:rulle:

Shoppet nå mer tøy til mini da? :popcorn:

Legg merke til det, K; jeg er ikke med på det de andre to over her driver på med.

Jeg er ei skikkelig jente. :gullengel:

Mhm, jeg har notert det i permen min :fnise::kose:

Skrevet

Ikke siden mandag :fnise:

Oki, jeg fikk med meg det se. Akkurat det hadde til og med jeg likt å handle :Nikke:

Skrevet

Jaa, det tror jeg nok du hadde :)

Mhm, til en jente hadde jeg det :Nikke: Å du bør ikke tro jeg hadde kommet drassende hjem med noe tull :nei: K82 har peil :jolie::ler:

Skrevet

Hmmm...jeg traff på en søt butikkdame tidligere i dag...kunne brukt den på henne :arwen:

:rulle:

Får håper hun ikke hadde blitt altfor redd :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...