Gjest hogwash Skrevet 3. januar 2013 #15461 Skrevet 3. januar 2013 ... Nei, gjør ikke det Føler det er mest vedlikehold egentlig..må trene så drøyt ofte for at en skal fortsette å bli større føler jeg Oki, får ikke slite deg ut da. Treninga di om dagen da? ... Det er lov å være litt sløv i jula sant?
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2013 #15463 Skrevet 4. januar 2013 Takk for boller. De var supergode! ...og jeg likte første episode også. Hadde vært fint å hatt en håndfull til i samme slengen.
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #15465 Skrevet 4. januar 2013 Synes du fortjente en vase Magnoliablomster i kveld Kristian. (Har rappet de i Hoppes Happyland) Ha en fin fredagskveld! 1
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #15467 Skrevet 4. januar 2013 Du kom ikke i går du Nommen, er du sur på meg Mia? Jeg ble så trøtt i går kveld, at det var ikke måte på. Men du, jeg lover å stikke innom i kveld.
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2013 #15468 Skrevet 4. januar 2013 Boller?K og jeg spiste supergode boller i går kveld. Vi hadde et slags samvær for spesielt interesserte...kan vi vel si. ...og magnoliaene er så vakre at K fortjener dem her inne.
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #15469 Skrevet 4. januar 2013 Men, hvor er verten? Klatrer han i fjellet Kilimanjaro i kveld han også?
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2013 #15470 Skrevet 4. januar 2013 *myse innover i hans dagbok-rom* Han er opptatt med en veldig viktig passasje i partiet sitt akkurat nå.
kristian82 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #15471 Skrevet 4. januar 2013 Koselig at nye folk rusler seg en tur og faktisk kommer inn på besøk i bøkene. --- Fint, K. De må heve skikkelig! Det er veldig koslig ja! Ja, men du likte de jo eller hur? Det var veldig hyggelig i går ja Tja, hvor stor den egentlig er syns jeg er litt vanskelig å angi Omtrent som en fotball? Lillemor sparker ikke bare, hun tar spenntak, hun snur seg, hun peiver med armene og alt som er. Det er litt i overkant faktisk Har jo sett sånne crazye videoer på youtube tidligere, av mager som beveger seg i alle retninger. Trodde egentlig at det bare var filmtriks, men nå skjønner jeg at det er det ikke så utrolig artig da!!!! Nei, jeg må se å få gjort en eller annen gravid så jeg får tittet nærmere på dette fenomenet Hihi, husker da Søs sendte meg bilde av magen sin. Den var helt skeiv for Baby ville ikke ligge som hun skulle Det er lov å være litt sløv i jula sant? Seff seff! Grattis med frøken btw. Har glemt å gratulere Synes du fortjente en vase Magnoliablomster i kveld Kristian. (Har rappet de i Hoppes Happyland) Ha en fin fredagskveld! Ah, så nydelige! Mange takk Du kom ikke i går du Jeg fant ikke frem *myse innover i hans dagbok-rom* Han er opptatt med en veldig viktig passasje i partiet sitt akkurat nå. Helt korrekt hoppe! Jeg spilte akkurat med en 50 år gammel russer. Det ble uavgjort og jeg hadde svarte brikker. Uten tidsnød hadde jeg vunnet Slo en annen kar som også er blant de 20-30 beste der tidligere i dag God helg folkens!!!
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2013 #15474 Skrevet 4. januar 2013 Nå skal jeg være flink jente og logge av. Nattinatt, K.
kristian82 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #15475 Skrevet 4. januar 2013 Nå skal jeg være flink jente og logge av. Nattinatt, K. Oki snakkes senere da, god natt og sov godt
kristian82 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #15477 Skrevet 4. januar 2013 *dunk* *Løfte opp Hoppe som sovnet på det harde stengulvet, og bære henne til korrekt plass* Lett som en fjær
Gjest hogwash Skrevet 4. januar 2013 #15478 Skrevet 4. januar 2013 Hvorfor bærer du henne inn på soverommet ditt K?
kristian82 Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #15480 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor bærer du henne inn på soverommet ditt K? Jeg sov jo på sofaen da Jeg er jo en ærværdig prins Yeah right Ikke vær så sur da :gjeiper: OMG, jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater edderkopper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå