Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg fikk ingenting. Jeg feirer jo ikke vettu. ;)

...men det var den fineste ingentingen jeg har sett på år og dag. :fnise:

Skrevet

Du har sett hva jeg har fått Kristian :)

Skrevet

Fikk du ikke noe sjakkting? :kose:

Nei :sur: jeg bestiller det meste fra utlandet så må kjøpe det selv. Men fikk jo penger jeg kan bruke på det da :hoppe: Ja, jeg så i tråden din :klem:

Hehe...jeg fikk ingenting. Jeg feirer jo ikke vettu. ;)

...men det var den fineste ingentingen jeg har sett på år og dag. :fnise:

Men Ernst da??? :fnise:

Hvorfor feirer du ikke? :klem:

Skrevet

Hva skal du bestille?

1 ny bok om kings indian attack. Åpningen jeg liker når jeg spiller med hvite brikker. Men den er helt ny, så kommer ikke ut før sluten av januar :sur: Så kanskje den Carlsen boka, bare for å ha noe "artig" å lese :fnise:

Skrevet

Men Ernst da???

Hvorfor feirer du ikke?

*hviske fordi han antagelig sover nå* Eh... ja jeg forsøkte jo altså i det lengste å ikke si at vi driver med menneskehandel i stor stil her inne, men det gikk visst ikke det, hehe... :fnise:

---

Bare fordi jeg (a) ikke tror på julens budskap og (b) heller ikke liker å la meg dirigere av handelsstanden til å bruke penger når de sier det, fordi de vil det. Hele konseptet med mas og kjas og diigert pengeforbruk...jeg liker det ikke. Har gjort alle sånne ritualer før, men herfra bestemmer jeg. Ikke noe verre enn det.

God morgen til deg når du våkner. ;)

Skrevet

:Gjesp:

Trøtt? :troest:

*hviske fordi han antagelig sover nå* Eh... ja jeg forsøkte jo altså i det lengste å ikke si at vi driver med menneskehandel i stor stil her inne, men det gikk visst ikke det, hehe... :fnise:

---

Bare fordi jeg (a) ikke tror på julens budskap og (b) heller ikke liker å la meg dirigere av handelsstanden til å bruke penger når de sier det, fordi de vil det. Hele konseptet med mas og kjas og diigert pengeforbruk...jeg liker det ikke. Har gjort alle sånne ritualer før, men herfra bestemmer jeg. Ikke noe verre enn det.

God morgen til deg når du våkner. ;)

:fnise: søvn må man ha

Åja, jeg skjønner :kose: Mye fornuftig i det :jepp:

God helg til dere :klem:

Skrevet

Er du opptatt og fyker avsted igjen eller? lol

Skrevet

Er du opptatt og fyker avsted igjen eller? lol

Nei, ikke riktig enda :ler: Men magen min skriiiiiker og rumler og buldrer etter mat, så jeg må begynne å mekke pizza snart :ler: Du gjør a?

Skrevet

Spiser kake. :fnise: Skal du ut igjen, eller bort eller vekk, eller hvor du nå er hen, når du ikke er her hos oss?

Skrevet

Spiser kake. :fnise: Skal du ut igjen, eller bort eller vekk, eller hvor du nå er hen, når du ikke er her hos oss?

Ah, sleng over en lite bitt ? :pls:

Nei, jeg må lage mat og spise (det tar sin tid siden jeg er en stor gladiator) og så vet jeg ikke helt hva kvelden bringer. Må jobbe med litt sjakkgreier :rulle: og så skal jeg se på Bellator men det er først senere. Prøve å skvise inn en liten gåtur også så jeg holder meg lean and mean :jolie:

Skrevet

Kom inn i min bok og spis litt sjokoladekake som jeg fikk av Aldrisur. Den er såååå syndefullt god! :)

Aha...sjakkgreier ja...det kom som en overraskelse, hehe...men jeg trodde liksom at du var innebygd lean and mean fra naturens side. Må du øve for å vedlikeholde også altså? :klo:

Skrevet

Kom inn i min bok og spis litt sjokoladekake som jeg fikk av Aldrisur. Den er såååå syndefullt god! :)

Aha...sjakkgreier ja...det kom som en overraskelse, hehe...men jeg trodde liksom at du var innebygd lean and mean fra naturens side. Må du øve for å vedlikeholde også altså? :klo:

Ah, da gjør jeg det :sikle:

:fnise: ja suprise suprise

Jojo, jeg er jo seff født gladiator da, men bittelittebittelitte vedlikehold trengs :jolie::rulle:

Skrevet

God nyttår Mia :klem: og Godt nyttår til resten av folket :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...