Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

24/7? Han må da bli litt matt av å spille sjakk så mye? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...tror at mia glemte å skru på lyden i den roperten gitt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Må jo innrømme at jeg av og til lurer litt på hvor og hva K driver på med når han

er så mye borte fra "hjemmet sitt" og "familien sin", altså oss. :nigo:

Som Al sier så gir jeg meg selv hen til sjakkens univers :ler: Men kommer bestandig tilbake til dere da :klem:

Han spiller sjakk vel :opplyser:

:jepp:

24/7? Han må da bli litt matt av å spille sjakk så mye? :fnise:

Går bra med noen røyke/treningspauser :fnise: Mye av tiden går med til å lese sjakkbøker også. Sjekke varianter og føre de inn i permene mine :rulle: Jaja..en sånn bare en mor kan være glad i :nigo:

Kristian!! :rope:

Jah :)

...tror at mia glemte å skru på lyden i den roperten gitt.

:rulle:

Skrevet

Jeg kjenner meg som din forumsøster og er glad i deg akkurat som du er.

Riktig søt og fraværende er du der du sitter. :klem:

Skrevet

Jeg kjenner meg som din forumsøster og er glad i deg akkurat som du er.

Riktig søt og fraværende er du der du sitter. :klem:

Derfor du er så god Hoppetaujenta :klem: Du må gjerne sove i rosa slottet i natt om du vil! Al sover allerede *peke bort på 3 fantastiske dobbeltsenger* froksost på sengen blir det også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jatakk! :nigo: Jeg kryper snart opp i den borterste der. Så koselig.... :rodmer:

Skrevet

:lol: roperten funket etter en stund ;)

Sjakk ja..

Skrevet (endret)

Har sovet godt og lenge i dobbeltgjestesenga di, K.....men d.v.s. jeg hadde et veldig omfattende mareritt rett før jeg våknet. Det handlet om endetider. :(

Jeg opplevde folks fortvilelse med tanke på noe nært forestående, stort og vondt. Var på toppen av et høyt lagerbygg hvor to kjæreste-menn hadde leilighet. De hadde gjort det om til et safe-house, men det var bare litt tid igjen til det forferdelige skulle skje og den ene hadde ikke kommet seg dit i tide. Den andre var i sorg, for en spesiell låsemekanisme måtte ødelegges i døra for at leiligheten skulle være umulig å få opp utenfra. Han begynte å rive "nøkkelen" i fra hverandre og gjøre seg klar til å ta sitt eget liv (!?!) i dette "trygge huset". Jeg var tilstede der og snakket med denne mannen, men alikevel var jeg nok bare en tilskuer, for jeg hadde ingen tanker om å redde meg selv. Delte bare de voldsomt triste følelsene hos alle andre mennesker.

Gir jo ingen mening å skulle bygge et safe-house for så å ta sitt eget liv i det , men... Det var mange som hadde panikk og forsøkte å flykte i trygghet for noe de ikke visste hva ville komme som.

Det preget meg da jeg sto opp. Lurer på om "maskinisten" lå gjemt under alle de rosa silkedraperiene som var festet rundt den nedre delen av senga? I såfall skal han lokkes bort før neste natt kommer.

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jatakk! :nigo: Jeg kryper snart opp i den borterste der. Så koselig.... :rodmer:

:bolledeig:

:lol: roperten funket etter en stund ;)

Sjakk ja..

Den gjorde det :klem: Skjer a?

Har sovet godt og lenge i dobbeltgjestesenga di, K.....men d.v.s. jeg hadde et veldig omfattende mareritt rett før jeg våknet. Det handlet om endetider. :(

Jeg opplevde folks fortvilelse med tanke på noe nært forestående, stort og vondt. Var på toppen av et høyt lagerbygg hvor to kjæreste-menn hadde leilighet. De hadde gjort det om til et safe-house, men det var bare litt tid igjen til det forferdelige skulle skje og den ene hadde ikke kommet seg dit i tide. Den andre var i sorg, for en spesiell låsemekanisme måtte ødelegges i døra for at leiligheten skulle være umulig å få opp utenfra. Han begynte å rive "nøkkelen" i fra hverandre og gjøre seg klar til å ta sitt eget liv (!?!) i dette "trygge huset". Jeg var tilstede der og snakket med denne mannen, men alikevel var jeg nok bare en tilskuer, for jeg hadde ingen tanker om å redde meg selv. Delte bare de voldsomt triste følelsene hos alle andre mennesker.

Gir jo ingen mening å skulle bygge et safe-house for så å ta sitt eget liv i det , men... Det var mange som hadde panikk og forsøkte å flykte i trygghet for noe de ikke visste hva ville komme som.

Det preget meg da jeg sto opp. Lurer på om "maskinisten" lå gjemt under alle de rosa silkedraperiene som var festet rundt den nedre delen av senga? I såfall skal han lokkes bort før neste natt kommer.

Men huffda :kose::klem: Sånne drømmer er ikke velkomne i rosa slottet :rasende: Hørtes ut som en fæl drøm! Men lover at neste gang kommer du bare til å drømme rosa søte behagelige drømmer :kose:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk; K. Jeg tar det som et høytidelig løfte. :jepp:

---

Skal det være litt smått å bite i utover kvelden?

pic5.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

*krøller seg sammen som en liten katt i den rosa sofaen*

Tror jeg ligger her og later meg til evig tid :pls:

Endret av Alyah
Skrevet

Skjer? Alt for mye.. :lol:

Hos deg da?

Nja, litt snodige ting her! Nr. 1 alle mine bukser har brått blitt for store :daane: UTEN at jeg har gått ned noe i vekt (heller litt opp siden det er vinter) :klo: Nr.2 hmm, nei var bare det :ler:

Takk; K. Jeg tar det som et høytidelig løfte. :jepp:

---

Skal det være litt smått å bite i utover kvelden?

pic5.jpg

Det er et løfte. Jaah, tusen takk :kose:

*krøller seg sammen som en liten katt i den rosa sofaen*

Tror jeg ligger her og later meg til evig tid :pls:

Det kan du få lov til :kose: Men hva har skjedd? :ler:

*sette frem litt mat til katten i sofaen*

:vinke: Ikke glem at det er en kresen katt :jepp:

God helg alle sammen!

Skrevet

Nja, litt snodige ting her! Nr. 1 alle mine bukser har brått blitt for store UTEN at jeg har gått ned noe i vekt

Er det mulig at kroppen holder på å omstrukturer seg helt selv? Har det som før lå rundt hofter/liv plassert seg utover de velformede manndige skulderpartiene dine, kanskje? lol

Skrevet

Er det mulig at kroppen holder på å omstrukturer seg helt selv? Har det som før lå rundt hofter/liv plassert seg utover de velformede manndige skulderpartiene dine, kanskje? lol

:ler: perhaps perhaps. Om det ikke har lagt seg på mine manndige skuldre har de kanskje lagt seg på magen :fnise: Eller at min :flekke: bare på mystisk vis har krympet :daane:

Takker! :klem:

Skal spise sushi nå! :sikle: Vil du ha? :fnise:

:klem:

:kose:

Sushi..hmmm...jeg er sulten, meeeen takker høflig nei ;):ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...