Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg :) jeg har så vondt i nakken nå så jeg orker ikke trene. Vil ha massasje. :sukk:

Skrevet (endret)

*sender masse sasje til mia* ;)

---

...og ønsker K en fortsatt god natt....jeg kan nemlig høre at det snorker et sted her. :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Kos deg :) jeg har så vondt i nakken nå så jeg orker ikke trene. Vil ha massasje. :sukk:

Huffda :kose: Du må gå til behandling :jepp:

*sender masse sasje til mia* ;)

---

...og ønsker K en fortsatt god natt....jeg kan nemlig høre at det snorker et sted her. :fnise:

:fnise: jeg snorker ikke..eller kan snorke 4 minutter 2-3 ganger i løpet av 1 år lissom. :jolie: Mumle og sprelle litt når jeg sover, deeet er jeg derimot skyldig i :ler:

Skrevet

Hihihi...i såfall er du et skjeldent eksemplar. :)

Her skal du få noe å adsprede deg med og lage en liten pynt i kåken din:

• Liker 1
Skrevet

Hihihi...i såfall er du et skjeldent eksemplar. :)

Her skal du få noe å adsprede deg med og lage en liten pynt i kåken din:

Jeg er et unikum vet du. Ikke noe man kan gå inn og kjøpe i en dagligvare butikk lissom :jolie:

:plystre: wow, den ble fin da! Men så jo jævelig vanskelig ut. Du kan ikke lage to da..så har du en til overs til meg? :pls:

Skrevet

Jeg vet at du kun kan bestilles i spesialbutikk! :fnise:

...men hvem av oss trenger å øve oss, hvis jeg er nokså sikker på at jeg kan få den til på null komma null? ;)

Skrevet

Jeg vet at du kun kan bestilles i spesialbutikk! :fnise:

...men hvem av oss trenger å øve oss, hvis jeg er nokså sikker på at jeg kan få den til på null komma null? ;)

Ja :hoho: i spesialbutikken, der har du meg :nigo:

Hmm, det er vel meg det da :sukk: Men :blomst: kan du lage en til meg a? Eller hjelpe meg? Trenger litt kyndig veiledning :jepp:

Skrevet

Kan vel det siden det er deg, hvis du stiller med litt kakao/krem/valper og sånn. :jepp:

Skrevet

Hei Kristian! :blomst: Regner med at du tar i mot besøk av julenissens minste hjelper?

Søt eller? :rodmer:

ZihnA.jpg

• Liker 2
Skrevet

I kveld er Last Resort! Jeg følger med for deg, slik at du kan vite om du skal kjøpe den på Biit eller ikke :nigo:

Skrevet

Takk for sasjen Hoppe! ;)

Ja jeg venter på behandling Kristian.. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Kan vel det siden det er deg, hvis du stiller med litt kakao/krem/valper og sånn. :jepp:

Så bra! Ja, så klart! Frida og Thea skal være med :nigo:

Hei Kristian! :blomst: Regner med at du tar i mot besøk av julenissens minste hjelper?

Søt eller? :rodmer:

ZihnA.jpg

Hallo :kose:

Jah, klart jeg gjør! Den var nusselig :hoppe:

I kveld er Last Resort! Jeg følger med for deg, slik at du kan vite om du skal kjøpe den på Biit eller ikke :nigo:

Bra :5: Snill du :nigo:

Takk for sasjen Hoppe!

Ja jeg venter på behandling Kristian..

:troest: Drit å måtte vente på sånt :sur:

God helg folkens !!!

Skrevet

God helg til deg også, vår sjakkhelt som det vil gå gjetord om i forumgenerasjoner etter oss... :jepp:

Skrevet

Får ikke før etter jul..

God helg! :klem:

Skrevet

:rope: Honey! I'm home!

Om jeg serverer en real porsjon biff og brownies til dessert, kunne jeg ha bodd her litt eller? :dådyrøyne:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet
:jepp: Gjerne for min del! :spise:
Skrevet

Sweet!

---

Ai, så lenge å vente, Mia :sukk: Neste uke håper jeg å få henvisning også *krysser fingrene*

Skrevet (endret)

God helg til deg også, vår sjakkhelt som det vil gå gjetord om i forumgenerasjoner etter oss... :jepp:

:ler: snill du er :kose:

Får ikke før etter jul..

God helg! :klem:

Så drit med så lange ventetider da :sur:

:rope: Honey! I'm home!

Om jeg serverer en real porsjon biff og brownies til dessert, kunne jeg ha bodd her litt eller? :dådyrøyne:

:fnise:

:ler: seff kan du det :jepp: Men du mååå ikke lage mat og dessert altså, du er velkommen uansett :nigo: Men har du fjernet boken din? Jeg finner den ikke :klo: Jeg gjør klar gjesterommet :opplyser:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...