Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kose:

Kanskje jeg bare får manne meg opp og gå alene :)

:strix:

Mhm, du kan jo alltids det :) Det er vel sikkert sånne kurs for nybegynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kjøpe/låne en yoga-dvd for å se om du liker det?

Skrevet

Eller kjøpe/låne en yoga-dvd for å se om du liker det?

Smart :jepp:

Skrevet

Å, det var lurt, Mia!! :jepp:

Mia er en luring :opplyser:

Du også Kristian! ;)

Jeg skal også kjøpe det? :ler: Tror ikke det :redd:

Skrevet

Ja det hender seg jeg er litt lur. :lol:

Du skal få det i julegave av meg Kristian. Det og Hello Kitty-sjakksokkene mine. :ler:

Men det er ankelsokker som passer til meg, så det blir nok tåsokker til deg. :fnise:

Skrevet

Ja det hender seg jeg er litt lur. :lol:

Du skal få det i julegave av meg Kristian. Det og Hello Kitty-sjakksokkene mine. :ler:

Men det er ankelsokker som passer til meg, så det blir nok tåsokker til deg. :fnise:

Mhm :klem:

:hoho: da hadde jeg blitt glad :nigo: Kunne brukt de "sokkene" når jeg zumbaet :rulle:

Skrevet (endret)

:jepp:

Jeg skal ta et :foto: og sende deg det :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet

Da er du modigere enn med Kristian. Jeg gjør bare en Pilates DVD hjemme hos meg selv med gardina trukket for. Jeg er veldig lite bøyelig og tøyelig.

Skrevet

Ja gjør det Kristian! :)

:5:

Da er du modigere enn med Kristian. Jeg gjør bare en Pilates DVD hjemme hos meg selv med gardina trukket for. Jeg er veldig lite bøyelig og tøyelig.

:fnise: jeg er vel det da :jolie: Meeen, jeg er nok miiinst lite bøyelig og tøyelig selv :ler: Heeelt drøyt faktisk..men jeg mener lissom det er verre for jenter, det er de som skal bøyes og tøyes, ikke oss men :rulle:

Skrevet

Hvaffornoe? Tilhører du dem som syns at det er helt naturlig og selvfølgelig at ei dame skal kunne bøyes i alle utenkelige, fryktelig vonde vinkler, mens Herr K kun behøver å være bevegelig i sjakkmuskelen sin?

Nå ble jeg skuffet. :( Tror visst at jeg må fjerne mitt navn fra underskriftskampanjen

som går ut på "Ja,- til babyjenter og dober-oppdrettsløyve til K!" :jolie:

Skrevet

Hvaffornoe? Tilhører du dem som syns at det er helt naturlig og selvfølgelig at ei dame skal kunne bøyes i alle utenkelige, fryktelig vonde vinkler, mens Herr K kun behøver å være bevegelig i sjakkmuskelen sin?

Nå ble jeg skuffet. :( Tror visst at jeg må fjerne mitt navn fra underskriftskampanjen

som går ut på "Ja,- til babyjenter og dober-oppdrettsløyve til K!" :jolie:

:rulle: Neida, jeg tvinger ingen inn i rare posisjoner. Svaaaaai i ryggen og på alle fire holder leeeeeeenge :popcorn::ler:

Har du lagd en sånn kampanje? :hjerte: Ikke fjerne den da :klem:

Har du ikke hørt om kama sutra? :P

Jo, men det er jo bare at dama vrir og vender seg rundt mannen :jolie: Jeg kan til nød holde henne opp ned :popcorn:

Skrevet (endret)

Nå holdt jeg på å poste et spesialbilde...men så kom jeg til på tenke på sensuren her inne

og nøyer meg derfor med noe annet saftig å sette tennene i, ettersom det snart er desember....

:nigo:

41tZJtawRiL._SS500_.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Nå holdt jeg på å poste et spesialbilde...men så kom jeg til på tenke på sensuren her inne

og nøyer meg derfor med noe annet saftig å sette tennene i, ettersom det snart er desember....

:nigo:

41tZJtawRiL._SS500_.jpg

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...