Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 #15082 Skrevet 9. november 2012 Ja. Det er faktisk ganske ok, om jeg må si det selv.
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2012 #15083 Skrevet 10. november 2012 Ser deg nok, K. *hviske* ...du er velkommen inn til meg igjen nå, hvis du vil....
kristian82 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #15086 Skrevet 11. november 2012 Ser deg nok, K. *hviske* ...du er velkommen inn til meg igjen nå, hvis du vil.... Ah, boken er tilbake? Har du hatt en fin helg? Heia Ja, den har vært fin den Hva med din? Var det kos hos Gaby? *Inn å titte i boken etter referat* Mandag igjen snart. Huff
Gjest hogwash Skrevet 12. november 2012 #15087 Skrevet 12. november 2012 Skuvmil? Nei dessverre... forklarer du det for meg Hog? Litt sent svar! Det er når man har fått til et slikt oppsett at man får mil og kan slå ut en motstander med hvert flytt. Se for deg et rektangel med en brikke midt på ene langsiden som flyttes opp og ned hver runde Var det sånn du ønsket deg til jul K? 3
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #15088 Skrevet 12. november 2012 Hihi...jeg tror hog har gjort et smart gavetrekk her! jepp, K!
kristian82 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #15089 Skrevet 12. november 2012 Litt sent svar! Det er når man har fått til et slikt oppsett at man får mil og kan slå ut en motstander med hvert flytt. Se for deg et rektangel med en brikke midt på ene langsiden som flyttes opp og ned hver runde Var det sånn du ønsket deg til jul K? Ahhh :bolledeig: Ja!!! Det ønsker jeg meg :hoppe: Hihi...jeg tror hog har gjort et smart gavetrekk her! jepp, K! Absolutt! Han er sikret evig om jeg får det brettet til jul Da må jeg finne den
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #15090 Skrevet 12. november 2012 Da må jeg finne den Takk for innflyttingsgave. Jeg glemmer deg aldri.
kristian82 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #15091 Skrevet 12. november 2012 Takk for innflyttingsgave. Jeg glemmer deg aldri. Bare hyggelig Nei, det må du ikke gjøre
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #15092 Skrevet 12. november 2012 Ikke en gang når jeg en gang blir senil og vandrer langs bygdevegene og spør (med høy og tunghørt stemme) etter sjakkgeniet Kristian. "Kristian,- vil I låne meg huuuuuuus i natt?!?"
kristian82 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #15093 Skrevet 12. november 2012 Ikke en gang når jeg en gang blir senil og vandrer langs bygdevegene og spør (med høy og tunghørt stemme) etter sjakkgeniet Kristian. "Kristian,- vil I låne meg huuuuuuus i natt?!?" Så bra Seff, jeg har alltid et ledig rom for Hoppetauet
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #15094 Skrevet 12. november 2012 Så da har vi altså en avtale. Om ikke lenge så flytter du (og kassadamejenta) inn i mitt koselige stabbur borti høgget her, og når vi blir usannsynlig voksne, flytter jeg inn til deg. Da har nok du blitt ganske mye rikere også og har et stort karriærehus som tillater at du har husgjester over lengre tid, uten at vi går i veien for hverandre. Håper at du får deg ei kokke også da; til frokost liker jeg best mitt kokte egg "smilende", som det heter. *glede seg allerede nå* 1
kristian82 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #15095 Skrevet 12. november 2012 Så da har vi altså en avtale. Om ikke lenge så flytter du (og kassadamejenta) inn i mitt koselige stabbur borti høgget her, og når vi blir usannsynlig voksne, flytter jeg inn til deg. Da har nok du blitt ganske mye rikere også og har et stort karriærehus som tillater at du har husgjester over lengre tid, uten at vi går i veien for hverandre. Håper at du får deg ei kokke også da; til frokost liker jeg best mitt kokte egg "smilende", som det heter. *glede seg allerede nå* Ah, høres fantastisk ut! Vi har absolutt en avtale!! Hva vil det si med smilende egg?
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #15096 Skrevet 12. november 2012 (endret) Et som ikke er hardkokt eller rennende....men bare akkurat litt sånn at det hvite har stivnet og resten er mykt og gult inni. Prior Solegg f.eks. er egg av høy kvalitet. Hønene spiser rent, vegetabilsk fôr med mais som gir den gule, varme fargen. Nam. Endret 12. november 2012 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 12. november 2012 Forfatter #15097 Skrevet 12. november 2012 Et som ikke er hardkokt eller rennende....men bare akkurat litt sånn at det hvite har stivnet og resten er mykt og gult inni. Prior Solegg f.eks. er egg av høy kvalitet. Hønene spiser rent, vegetabilsk fôr med mais som gir den gule, varme fargen. Nam. Aha *notere i permen sin*
Aldrisur Skrevet 12. november 2012 #15098 Skrevet 12. november 2012 Kjære Kristian, unnskyld for at jeg skremte deg så veldig i tråden til Hog. Kan jeg gjøre det godt igjen ved å sende deg denne lille søtingen? 2
Katniss Skrevet 12. november 2012 #15100 Skrevet 12. november 2012 Litt sent svar! Det er når man har fått til et slikt oppsett at man får mil og kan slå ut en motstander med hvert flytt. Se for deg et rektangel med en brikke midt på ene langsiden som flyttes opp og ned hver runde Var det sånn du ønsket deg til jul K? Hahahahahahahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå