kristian82 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #15021 Skrevet 31. oktober 2012 Men jeg er så dust når jeg blir sinna. Blir helt rød, klarer ikke snakke og om jeg snakker så høres det ut som at jeg skal begynne og grine Jeg kan dessverre være ganske langsint når jeg først blir sint. En dag kommer jeg til å eksplodere ja Huffda Jeg lurer på om jeg hadde blitt redd av det Det verste er vel om man får tendens til å av det Jeg er som elefanten, jeg glemmer aldri - men er du tilgitt så er du tilgitt da. Folk jeg blir forbanna på men ikke tilgir er jeg fortsatt forbanna på 10 år senere om jeg møter på de. it is raining Als
Gjest Katee Skrevet 31. oktober 2012 #15022 Skrevet 31. oktober 2012 Ja, se, der regner det Al-er Jeg er også som elefanten. De få jeg har et hatforhold til, kommer jeg nok til å ha et slikt forhold til for alltid
kristian82 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #15023 Skrevet 1. november 2012 (endret) Ja, se, der regner det Al-er Jeg er også som elefanten. De få jeg har et hatforhold til, kommer jeg nok til å ha et slikt forhold til for alltid Så bra da, da er vi like Men jeg kan tilgi da, men det forutsetter en ektefølt beklagelse I dag fikk jeg skryt i en tråd utenfor dagbokland artig Endret 1. november 2012 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2012 #15024 Skrevet 1. november 2012 Næmmen huff, nå må dere ikke være så liksomsinte her inne da, Husk at veien mot neste liv er fylt av bl.a. tilgivelse. Og siden jeg ikke har noe å tilgi dere i fortid, tar jeg likegodt med alt dere kommer til å gjøre i fremtid. Dere er herved tilgitt!
kristian82 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #15025 Skrevet 1. november 2012 Næmmen huff, nå må dere ikke være så liksomsinte her inne da, Husk at veien mot neste liv er fylt av bl.a. tilgivelse. Og siden jeg ikke har noe å tilgi dere i fortid, tar jeg likegodt med alt dere kommer til å gjøre i fremtid. Dere er herved tilgitt! Men, da kan jeg jo være så rampete jeg bare vil da K82 er ikke sint
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2012 #15026 Skrevet 1. november 2012 Filler`n, det tenkte jeg ikke på, hehe... --- Godt å høre.
mia83 Skrevet 1. november 2012 #15027 Skrevet 1. november 2012 Klart jeg heier på Rosenborg! Men ikke når de to lagene spiller mot hverandre. Da er det nok laget som spiller på.
Gjest Katee Skrevet 1. november 2012 #15028 Skrevet 1. november 2012 Næmmen huff, nå må dere ikke være så liksomsinte her inne da, Husk at veien mot neste liv er fylt av bl.a. tilgivelse. Og siden jeg ikke har noe å tilgi dere i fortid, tar jeg likegodt med alt dere kommer til å gjøre i fremtid. Dere er herved tilgitt! Da blir det nok ikke noe neste liv for meg. Noen ting kan bare ikke tilgis. Dessverre ---- Skulle til å skrive god helg til deg, K, men det er visst ikke fredag før i morgen
kristian82 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #15029 Skrevet 1. november 2012 (endret) Klart jeg heier på Rosenborg! Men ikke når de to lagene spiller mot hverandre. Da er det nok laget som spiller på. Forståelig det da Da blir det nok ikke noe neste liv for meg. Noen ting kan bare ikke tilgis. Dessverre ---- Skulle til å skrive god helg til deg, K, men det er visst ikke fredag før i morgen Men Al da, jeg tviler sterkt på at at du noen gang gjør noe som ikke kan tilgis Litt tidlig ja, men kan ta den imot på forskudd Hoppetauet - Nei, du var for rask der Ahhh, noen ganger blir jeg helt ør i hodet av alle disse ulike linjene i sjakkåpningene "mine". 3 åpninger, med 30-40 ulike linjer innenfor hver av åpningene, som jeg husker 20 trekk av pr linje Det blir noen hundre trekk som er lagret i K82s minne. Kanskje ikke rart man blir litt ør Lurer på hva slags annen kunnskap jeg sletter for å få plass til denne informasjonen danseferdighetene mine? flørtetriksene mine? evnen til smaltalk? reduserte sosiale antenner? anatomi kunnskaper? Jaja, pytt pytt Endret 1. november 2012 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 1. november 2012 #15030 Skrevet 1. november 2012 Tenkte mer på at der er ting jeg ikke kan tilgi, men takk for tilliten Men dette sjakkpratet ditt forvirrer meg 1800 trekk?
kristian82 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #15031 Skrevet 1. november 2012 (endret) Tenkte mer på at der er ting jeg ikke kan tilgi, men takk for tilliten Men dette sjakkpratet ditt forvirrer meg 1800 trekk? Sånn sett ja. Mhm, det kan det jo være Ja, det forvirrer meg også Ja, det blir jo fort rundt der tror jeg Da gjenstår "bare" å spikre og huske disse linjene dødsgodt - kanskje et par hundre til - så må man bli en mester på midlegamen og endgamen, for ikke å snakke om taktiske øvingsoppgaver Nok å holde på med i alle fall Endret 1. november 2012 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 1. november 2012 #15032 Skrevet 1. november 2012 Wow! Sjakk er et eget fag, skjønner jeg
kristian82 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #15033 Skrevet 1. november 2012 Wow! Sjakk er et eget fag, skjønner jeg Ja Det er noe man kunne studert i 100 år og fortsatt ikke vært utlært. Sånn sett var jeg jo "smart" som startet 25 år for sent med å spille det
Gjest Katee Skrevet 1. november 2012 #15034 Skrevet 1. november 2012 Men du er jo kjempegod!! Og bedre skal du bli
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2012 #15035 Skrevet 2. november 2012 Setter inn litt helgeunderholdning for trådens eier....
kristian82 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #15036 Skrevet 2. november 2012 Takk Al Jeg håper det Ah, sånne liker jeg Hoppe. Minner meg om barndommens glade dager God helg alle sammen
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2012 #15038 Skrevet 4. november 2012 Næmmen se hva jeg fant utenfor døra di da K....legger den inn i tråden, din (den har fått mat og har luftet seg) så har du en myk sovende bylt å kose deg med en stund fremover. Heldiggrisen!
kristian82 Skrevet 4. november 2012 Forfatter #15039 Skrevet 4. november 2012 Håper du får en god helg Kristian! Takk, den har vært fin Hos deg ? Næmmen se hva jeg fant utenfor døra di da K....legger den inn i tråden, din (den har fått mat og har luftet seg) så har du en myk sovende bylt å kose deg med en stund fremover. Heldiggrisen! akkurat sånn jeg vil ha jo! Doberman *Sette straks i gang med opplæringen *
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2012 #15040 Skrevet 4. november 2012 Mhm.... *ser at K har gode anlegg for å være hundeeier*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå