kristian82 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #14922 Skrevet 18. oktober 2012 Alltid tidlig oppe Er du? Er du et A menneske? Hallais!!! Alt vel? Faithy jo, så koslig Alt vel her Hos deg da?
Gjest Katee Skrevet 20. oktober 2012 #14923 Skrevet 20. oktober 2012 Håper du har en god helg, K Vunnet noen matcher i det siste?
kristian82 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #14924 Skrevet 20. oktober 2012 Håper du har en god helg, K Vunnet noen matcher i det siste? Takk Jah, det har jeg Går supert med sjakken om dagen KIA KID AND PIRC 4 LIFE
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2012 #14925 Skrevet 20. oktober 2012 Den siste der forsto ikke jeg, men ønsker deg en nydelig sjakknatt for det om.
Gjest LightBulb Skrevet 21. oktober 2012 #14926 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Jeg var med i sjakklubb når jeg var yngre, var med i flere "mesterskap". Junior- og barnelag, altså Tror ikke jeg var spesielt god.. Hei på deg Kristian! Endret 21. oktober 2012 av LightBulb
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2012 #14927 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ho, ho, ho! Nei, det var ikke et spørsmål om du ville ha besøk av amerikanske "spesialpiker" på en søndag, det var et ekko fra inn i fremtiden, der hvor nissen bor... Ble dette kanskje litt for vanskelig, på en tidlig morgen? Jeg har ikke spist frokost ennå...blir ofte litt surrete da...hihi... Endret 21. oktober 2012 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #14928 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Den siste der forsto ikke jeg, men ønsker deg en nydelig sjakknatt for det om. Takk Det er åpningene jeg bruker Jeg var med i sjakklubb når jeg var yngre, var med i flere "mesterskap". Junior- og barnelag, altså Tror ikke jeg var spesielt god.. Hei på deg Kristian! Så kult da!!! Det var du jo sikkert Man må jo egentlig begynne som 4 åring for å bli supergod, men jeg har så lyst på en pokal Ho, ho, ho! Nei, det var ikke et spørsmål om du ville ha besøk av amerikanske "spesialpiker" på en søndag, det var et ekko fra inn i fremtiden, der hvor nissen bor... Ble dette kanskje litt for vanskelig, på en tidlig morgen? Jeg har ikke spist frokost ennå...blir ofte litt surrete da...hihi... Amerikanske spesialpiker Høres fristende ut Ja, jeg henger ikke helt med i svingene nå Hoppe BTW. hva faaaader er den artikkelen om at sånn skal rumpa se ut????? Håper ingen jenter ikler seg sånne bukser as Er jo et hån mot enhver fin jente Endret 21. oktober 2012 av kristian82
Gjest LightBulb Skrevet 21. oktober 2012 #14929 Skrevet 21. oktober 2012 Så kult da!!! Det var du jo sikkert Man må jo egentlig begynne som 4 åring for å bli supergod, men jeg har så lyst på en pokal : Har pokal jeg tror den var for deltakelsen.. Men likevel
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2012 #14930 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) BTW. hva faaaader er den artikkelen om at sånn skal rumpa se ut????? Håper ingen jenter ikler seg sånne bukser as. Er jo et hån mot enhver fin jente. Vi skal ALLE vasse rundt i slike plagg nå. Det er tid for at "sauene" skal gå rundt i keiserens nye klær og tro at de er kjempefine. Fine er de nok ikke i motebildet, men helt sikkert superbehagelige å gå i. Jeg har sånne i skapet mitt jeg, men de har vært der i hele mitt liv. De er godt utvaskede og veldig strukket i alle retninger. Nydelig! Men K, de søte jenterumpene er jo der under plaggene uansett. Er det ikke bare for deg å fantasere og ha det like ok for det om da? Du vet jo godt åssen damenes atri(bak)butter ser ut... Tenk som "moteskaperne" ler av de som finner seg i å gå med alle raptussene de finner på. Dette plagget er helt sikkert en skikkelig fleip dem i mellom og et veddemål, hehe... Endret 21. oktober 2012 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #14931 Skrevet 21. oktober 2012 Har pokal jeg tror den var for deltakelsen.. Men likevel K82 er misunneeeeeeeelig Vi skal ALLE vasse rundt i slike plagg nå. Det er tid for at "sauene" skal går rundt i keiserens nye klær og tro at de er kjempefine. Fine er de nok ikke i motebildet, men helt sikkert superbehagelige å gå i. Jeg har sånne i skapet mitt jeg, men de har vært der i hele mitt liv. De er godt utvaskede og veldig strukket i alle retninger. Nydelig! Men K, de søte jenterumpene er jo der under plaggene uansett. Er det ikke bare for deg å fantasere og ha det like ok for det om da? Du vet jo godt åssen damenes atri(bak)butter ser ut... Tenk som "moteskaperne" ler av de som finner seg i å gå med alle raptussene de finner på. Dette plagget er helt sikkert en skikkelig fleip dem i mellom og et veddemål, hehe... Helt latterlig at det er moderne Jojo, men hvorfor i alle verdens navn og riker skal de gjemmes bort og skjules??????? Man får jo ikke noe å titte på lenger da jo Pluss man risikerer jo å bli kraftig lurt Nja, foretrekker å se de Ja, der tror jeg du har rett De sitter sikkert og gapskratter!!!
kristian82 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #14933 Skrevet 21. oktober 2012 :strix: Tusen takk Gaby
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2012 #14934 Skrevet 21. oktober 2012 Jojo, men hvorfor i alle verdens navn og riker skal de gjemmes bort og skjules??????? Jo, min venn; de skal pakkes godt inn slik at "noen" blir gledelig overrasket når de pakker opp pakken igjen, hihi...
Gjest Katee Skrevet 21. oktober 2012 #14935 Skrevet 21. oktober 2012 Wow, det var litt av en pokal! Tror dere det gis slike til shoppere?
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2012 #14936 Skrevet 21. oktober 2012 Wow, det var litt av en pokal! Tror dere det gis slike til shoppere? Jeg likte det siste ordet der, men tar bort S`en.
Gjest Katee Skrevet 21. oktober 2012 #14937 Skrevet 21. oktober 2012 Næsj, jeg er shopper, ikke hopper. Jeg vil ha pokal! Nå!
Katniss Skrevet 21. oktober 2012 #14940 Skrevet 21. oktober 2012 Hva med pokal for KGs hyggeligste dagbok?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå