Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid tidlig oppe :lol:

Er du? Er du et A menneske? :popcorn:

Hallais!!!

Alt vel? :blomst:

:kyss:

Faithy jo, så koslig :klem: Alt vel her :Nikke: Hos deg da? :popcorn:

Skrevet

Håper du har en god helg, K :klem: Vunnet noen matcher i det siste?

Skrevet

Håper du har en god helg, K :klem: Vunnet noen matcher i det siste?

Takk :kose:

Jah, det har jeg :bolledeig: Går supert med sjakken om dagen :nigo:

KIA KID AND PIRC 4 LIFE :jolie:

Skrevet

Den siste der forsto ikke jeg, men ønsker deg en nydelig sjakknatt for det om. ;)

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Jeg var med i sjakklubb når jeg var yngre, var med i flere "mesterskap". Junior- og barnelag, altså :fnise: Tror ikke jeg var spesielt god..

Hei på deg Kristian! :vinke:

Endret av LightBulb
Skrevet (endret)

Ho, ho, ho! Nei, det var ikke et spørsmål om du ville ha besøk av amerikanske "spesialpiker" på en søndag, det var et ekko fra inn i fremtiden, der hvor nissen bor... Ble dette kanskje litt for vanskelig, på en tidlig morgen? :klo:

Jeg har ikke spist frokost ennå...blir ofte litt surrete da...hihi...

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet (endret)

Den siste der forsto ikke jeg, men ønsker deg en nydelig sjakknatt for det om. ;)

Takk :nigo: Det er åpningene jeg bruker :opplyser:

Jeg var med i sjakklubb når jeg var yngre, var med i flere "mesterskap". Junior- og barnelag, altså :fnise: Tror ikke jeg var spesielt god..

Hei på deg Kristian! :vinke:

:vinke:

Så kult da!!! :5: Det var du jo sikkert :nigo: Man må jo egentlig begynne som 4 åring for å bli supergod, men jeg har så lyst på en pokal :pls::ler:

Ho, ho, ho! Nei, det var ikke et spørsmål om du ville ha besøk av amerikanske "spesialpiker" på en søndag, det var et ekko fra inn i fremtiden, der hvor nissen bor... Ble dette kanskje litt for vanskelig, på en tidlig morgen? :klo:

Jeg har ikke spist frokost ennå...blir ofte litt surrete da...hihi...

Amerikanske spesialpiker :lur: Høres fristende ut :fnise: Ja, jeg henger ikke helt med i svingene nå Hoppe :kose:

BTW. hva faaaader er den artikkelen om at sånn skal rumpa se ut????? Håper ingen jenter ikler seg sånne bukser as :hakeslepp: Er jo et hån mot enhver fin jente :flekke:

Endret av kristian82
Gjest LightBulb
Skrevet

:vinke:

Så kult da!!! :5: Det var du jo sikkert :nigo: Man må jo egentlig begynne som 4 åring for å bli supergod, men jeg har så lyst på en pokal :

Har pokal jeg :nigo: tror den var for deltakelsen.. Men likevel :fnise:

Skrevet (endret)

BTW. hva faaaader er den artikkelen om at sånn skal rumpa se ut????? Håper ingen jenter ikler seg sånne bukser as. Er jo et hån mot enhver fin jente.

Vi skal ALLE vasse rundt i slike plagg nå. Det er tid for at "sauene" skal gå rundt

i keiserens nye klær og tro at de er kjempefine. Fine er de nok ikke i motebildet, men helt sikkert superbehagelige å gå i. Jeg har sånne i skapet mitt jeg, men de har vært der i hele mitt liv. De er godt utvaskede og veldig strukket i alle retninger. Nydelig! :strix:

Men K, de søte jenterumpene er jo der under plaggene uansett.

Er det ikke bare for deg å fantasere og ha det like ok for det om da?

Du vet jo godt åssen damenes atri(bak)butter ser ut... :fnise:

Tenk som "moteskaperne" ler av de som finner seg i å gå med alle raptussene de finner på.

Dette plagget er helt sikkert en skikkelig fleip dem i mellom og et veddemål, hehe...

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Har pokal jeg :nigo: tror den var for deltakelsen.. Men likevel :fnise:

:glare: K82 er misunneeeeeeeelig :snurt:

:fnise:

Vi skal ALLE vasse rundt i slike plagg nå. Det er tid for at "sauene" skal går rundt

i keiserens nye klær og tro at de er kjempefine. Fine er de nok ikke i motebildet, men helt sikkert superbehagelige å gå i. Jeg har sånne i skapet mitt jeg, men de har vært der i hele mitt liv. De er godt utvaskede og veldig strukket i alle retninger. Nydelig! :strix:

Men K, de søte jenterumpene er jo der under plaggene uansett.

Er det ikke bare for deg å fantasere og ha det like ok for det om da?

Du vet jo godt åssen damenes atri(bak)butter ser ut... :fnise:

Tenk som "moteskaperne" ler av de som finner seg i å gå med alle raptussene de finner på.

Dette plagget er helt sikkert en skikkelig fleip dem i mellom og et veddemål, hehe...

Helt latterlig at det er moderne :daane:

Jojo, men hvorfor i alle verdens navn og riker skal de gjemmes bort og skjules??????? Man får jo ikke noe å titte på lenger da jo :sukk: Pluss man risikerer jo å bli kraftig lurt :fnise:

Nja, foretrekker å se de :sikle:

Ja, der tror jeg du har rett :hoho: De sitter sikkert og gapskratter!!!

Skrevet

Jojo, men hvorfor i alle verdens navn og riker skal de gjemmes bort og skjules???????

Jo, min venn; de skal pakkes godt inn slik at "noen" blir gledelig overrasket når de pakker opp pakken igjen, hihi... :fnise:
Skrevet

Wow, det var litt av en pokal! Tror dere det gis slike til shoppere? :hoppe:

Skrevet

Wow, det var litt av en pokal! Tror dere det gis slike til shoppere?

Jeg likte det siste ordet der, men tar bort S`en. ;)

Skrevet

Hva med pokal for KGs hyggeligste dagbok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...