Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God dag og alt sånn. Denne er til deg K, lytt nøye på teksten! ;)

Skrevet

Det er bra. Gode råd å ha bak øret (ta dem frem ved behov) når en skal ut

på de store turneringsturnèene i fremtiden. Mange fans som vil friste deg vettu...

*tenketenke: så utrolig koselig det kommer til å bli når K får små nerde-sjakk-bebiser* wub.png

Skrevet

:hoho: det skal jeg huske på!

:rulle: nerde-sjakk-bebiser-som er halvt russiske :fnise:

• Liker 1
Skrevet

*liste seg inn til K for å se at han har det bra....og det ser det ut til at han har...

...han ligger og smiler søtt og ligger med puta i armene og vugger sakte

mens han nynner....er det den stolte fader i drømmeland jeg ser?*

Sånn et søtt og hjertevarmende syn. Blir rent rørt innerst i kvadratrota mi jeg asså.... wub.png

Skrevet

*liste seg inn til K for å se at han har det bra....og det ser det ut til at han har...

...han ligger og smiler søtt og ligger med puta i armene og vugger sakte

mens han nynner....er det den stolte fader i drømmeland jeg ser?*

Sånn et søtt og hjertevarmende syn. Blir rent rørt innerst i kvadratrota mi jeg asså.... wub.png

:strix::hug:

Jeg leste asbergers :fnise:

Al da :fnise::ler:

God helg folkens :kose:

Skrevet (endret)

Store planer for helgen Hulk Carlsen?

Nei, kan ikke si det. Fikk filmer i dag, så tenkte blant annet å se Safe med Jason Statham :hoppe: Ellers blir det vel kanskje litt jogging og litt hengig med kompiser. Der da?

I går var jeg yyyber nære på å spille uavgjort med svarte brikker mot en kar som ligger på 8 plass på den sjakksiden "min" :sur: :sur: men fikk dårlig tid og gjorde en feil. Irriterer meg faen meg enda :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Nei, kan ikke si det. Fikk filmer i dag, så tenkte blant annet å se Safe med Jason Statham :hoppe: Ellers blir det vel kanskje litt jogging og litt hengig med kompiser. Der da?

...

En kompis anbefalte Safe til meg nylig, så den har jeg troen på :jepp:

Her blir det nok jobbing, veldig hektisk på jobb for tiden, men vi vet heldigvis det bare er midlertidig :)

Feil lærer man av ;) Du hadde tatt ham med hvit!

Skrevet

En kompis anbefalte Safe til meg nylig, så den har jeg troen på :jepp:

Her blir det nok jobbing, veldig hektisk på jobb for tiden, men vi vet heldigvis det bare er midlertidig :)

Feil lærer man av ;) Du hadde tatt ham med hvit!

Ah, cool! Håper den er fet ja :)

Åja, kjipt, men hjelper på når man vet det midlertidig da. Blir jo cash også :5:

Ja, bare irriterende :ler: Mhm, som hvit hadde jeg knust han :fnise:

Skrevet

Hvitt er det beste? Hmm...merker vi "ariske" sjakktendenser her? :klo:

God snart kveld i tråden uansett. :)

Skrevet

Hvitt er det beste? Hmm...merker vi "ariske" sjakktendenser her? :klo:

God snart kveld i tråden uansett. :)

Når man er hvit så starter man - fordel å ha første trekket. Når det er sagt, så er jeg egentlig like god (dårlig) med svart :fnise:

Skrevet

Asbergers ja. :ler: God helg, enten du er hvit eller svart! ;)

Skrevet

Når man er hvit så starter man - fordel å ha første trekket.

Jeg vet det, K. (jeg benyttet bare anledningen til å kverulere litt, hehe) Har forsøkt meg på sjakk i en liten periode jeg også. Fikk ros av min kamerat på den tiden. Han mente at jeg hadde en helt riktig sjakk-tankegang og kunne bli "god" til husbruk, hvis jeg fortsatte med trening, men det gjorde jeg altså ikke.

Tenkespill er morsomt! :jepp:

Skrevet (endret)

Asbergers ja. :ler: God helg, enten du er hvit eller svart! ;)

:klem:

Jeg vet det, K. (jeg benyttet bare anledningen til å kverulere litt, hehe) Har forsøkt meg på sjakk i en liten periode jeg også. Fikk ros av min kamerat på den tiden. Han mente at jeg hadde en helt riktig sjakk-tankegang og kunne bli "god" til husbruk, hvis jeg fortsatte med trening, men det gjorde jeg altså ikke.

Tenkespill er morsomt! :jepp:

Aha, det er ikke lov :fnise:

:ler: god til husbruk? Du skulle jo fortsatt :pisk: Syns du ikke at det var skøy?

Edit - så du skrev at tenkespill er morsomt :jepp:

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

;) Hihihi...jeg hadde bare vunnet over ham mia, og en såret stolthet er ikke til å spøke med.

K får en hel twist av meg som plaster på såret. :arwen:

Skrevet

Dere får ta et slag sjakk dere to. :)

:redd:

;) Hihihi...jeg hadde bare vunnet over ham mia, og en såret stolthet er ikke til å spøke med.

K får en hel twist av meg som plaster på såret. :arwen:

Hadde du :hakeslepp: Nei, en såret stolthet er absolutt ikke til å spøke med! En twist hadde ikke hjulpet...tror bare en fiiiiiiiin jente :flekke: kunne hjulpet da :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...