Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lang fartstid når det gjelder å vite hva som postordre-passer meg, eller ikke.

Har skjeldent måttet sende noe tilbake i løpet av min karriære. *stolt* :closedeyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:pisk: Wopah!

:glare::ler:

Jeg har lang fartstid når det gjelder å vite hva som postordre-passer meg, eller ikke.

Har skjeldent måttet sende noe tilbake i løpet av min karriære. *stolt* :closedeyes:

Så flink du er da :kose: Jeg får be deg om hjelpe neste gang :)

God helg, Kristian Dokikker! :nigo:

:ler: det navnet liker jeg! God helg Guri :kose:

Skrevet

*stikke den lille hånda inn i tråden og røske litt i "forekomstene" til K, hehehe...*

Skrevet (endret)

*stikke den lille hånda inn i tråden og røske litt i "forekomstene" til K, hehehe...*

:strix::fnise:

:blink:

Jaja, greit den er stor altså, men den er da ikke såååååå stor :arwen:

Fra en ting til en annen :ler: Hadde akkurat en flotters seier nå :bolledeig: Spilte mot en som er ranket som nr 30 på den sjakksiden jeg spiller :jolie: 20 trekk så var han i sjakkmatt :bolledeig: Har faktisk slått flere av de som ligger på topp 40 på den siden...det må jeg si jeg er særs fornøyd med etter å bare ha spilt i halvannet år og det gjør meg eeeekstra motivert til å plante nesa mi godt nedi de russiske sjakkbøkene mine å lære lære læææære lææææææære :jolie: K82 drømmer om om sånn VG forside ala denne -

http://www.brickcity...dia/faceoff.jpg

Bare at det er Carlsen VS K82 :fnise:

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Du imponerer K! :jepp:

Takler du blindsjakk forresten?

Takk takk :5:

Jeg har ikke prøvd det og må si jeg tviler på om jeg fikser det :ler: (m.a.o. blir det nok med drømmen om Carlsen matchen :ler: ). Det er visstnok sånn russiske trenere og sånn sjekker om kidsa er noe å satse på/bruke tid på å trene opp :jepp: Men da snakker vi vel sånn yyyyyber høyt potensiale. Hørt noe skrekkhistorier om folk som har blitt vel huggerne i hue av å prøve det blindesjakk greiene på noen partier også :fnise: Men, ja, nei, det skal jeg jaggu meg teste :jepp:

Skrevet

Du bør ikke bli den neste Bobby Fischer altså ;)

De sier de gærne har det godt, jeg begynner å få mer og mer troen på at det er de dumme som har det godt. Jf. Matrix og ignorance is bliss.

Skrevet

Du bør ikke bli den neste Bobby Fischer altså ;)

De sier de gærne har det godt, jeg begynner å få mer og mer troen på at det er de dumme som har det godt. Jf. Matrix og ignorance is bliss.

Nei :fnise: eller like god som han - gjerne! men like plaget - nei,takk :fnise: Har man 170 i IQ eller hva han hadde, så blir det nok litt overkill tror jeg :redd:

Joiner absolutt på at de dumme har det godt etc! De gærne tror jeg fort har det mer plagsomt igjen :redd:

Skrevet (endret)

Jeg er kjempestolt av deg, K! ...og like stolt uansett på hvilken side

av "genitilstanden" du kommer til å ramle ned på. :klem:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg er kjempestolt av deg, K! ...og like stolt uansett på hvilken side

av "genitilstanden" du kommer til å ramle ned på. :klem:

:fnise: tusen takk :klem:

Skrevet

Gratulerer :blomst::klem:

:helen: Al!

Ahh, jeg får ikke sove :bond: og nettet er moooooongo treigt :daane:

Skrevet

:helen: Al!

Ahh, jeg får ikke sove :bond: og nettet er moooooongo treigt :daane:

Hva skal man med søvn når man har iPhone?

Skrevet

Hva skal man med søvn når man har iPhone?

:fnise: jeg har ikke iPhone, så da trenger jeg søvnen min. (Trenger den vel uansett, ellers blir jeg bare :snurt: )

Skrevet

:helen: Mr.Hogwash :5:

Nice :ninja: Utrolig rart at en jentestomp kan være så fantastisk as :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...