kristian82 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #14261 Skrevet 17. juli 2012 Neinei, ikke Guriane sin (Nå kommer hun vel aldri tilbake om hun tror jeg skal det ) Tenkte bare å bite i en annen fin Takk Al! Jeg syns jeg var veldig flink selv også faktisk Gaby det var jo fortsatt farlig, og vondt, og har vondt enda..jeg hadde bare uuuusedvanlig flaks at det ikke var noe mer å gjøre der..håper munnen snart er som normal igjen..eller, så normal som den kan få blitt da..den er jo usedvanlig liten
kristian82 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #14263 Skrevet 17. juli 2012 Jah, det var farlig !!! Jeg satt faktisk lenge og vurderte å ta et med mobilen av tannlegeustyret mens de var borte og så på noen bilder, for å vise hvor skummelt det er der...jeg var imidlert for redd og nervøs til at jeg turte det Pluss jeg har fortsatt vondt og det gjorde vondt, så du lyver med den hjernevask lista di Kjennes ut som noen har skutt meg i munnen med et luftgevær :arwen.
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2012 #14264 Skrevet 17. juli 2012 Men tenk! Nå er du kvitt visdomstanna!!! Kan jeg spørre hva herligheten kostet? Lurer på hvor mye jeg må spare opp til (til februar)
Gjest Gaby Skrevet 17. juli 2012 #14265 Skrevet 17. juli 2012 Du er nå skjønn, kristian! Jeg sa ikke noe om at det ikke gjør vondt etterpå Men det er ikke særlig vondt mens man er der. Sprøyter er jo ikke sånn kjempegodt, men veldig vondt er det ikke.
kristian82 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #14266 Skrevet 17. juli 2012 Ja, det er nå enda bra det Al Jeg fikk det faktisk suuuuuperbillig !!!! Betalte 1000 kr for fjerning av visdomstann OG sjekk av de andre tennene Takk for det Gaby (Skulle egentlig på deg siden jeg fortsatt har vondt men da lar jeg være ) Jenter har kanskje høyere smerteterskel da, jeg syns det gjør "særlig" vondt
kristian82 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #14267 Skrevet 18. juli 2012 http://www.nettavisen.no/sport/sommer-ol/article3437259.ece Jeg beklager meldingene Isabelle, men den er jo så fin
Gjest hogwash Skrevet 18. juli 2012 #14269 Skrevet 18. juli 2012 Ja, det er nå enda bra det Al Jeg fikk det faktisk suuuuuperbillig !!!! Betalte 1000 kr for fjerning av visdomstann OG sjekk av de andre tennene ... Du våkner ikke tilfeldigvis litt sår der bak etter slike besøk...?
kristian82 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #14270 Skrevet 19. juli 2012 Mhm, veldig billig! Hmm, hva mener du Hogwash? Jeg er jo ikke knocked out under fjerningen av tanna, så ikke utnyttet og sår på noen seksuell måte - takk gud - om det var det du mente? Men der tanna var er det jo litt sårt
Guriane Skrevet 19. juli 2012 #14271 Skrevet 19. juli 2012 Hvor er alle andre folka da? :lete Guri :rope er du ute og reiser enda?? Mia :rope ? Hoppetau? Hogwash? Gaby ? :rope Endelig tilbake Men hva har skjedd med KG?! Synes det er så greit når ting blir mer uoversiktelig ETTER en fornying/forbedring... Gaby! Sånt snakk er IKKE lov her!! Siden jeg bet tannlegen jeg hadde som barn til blods har jeg alltid hatt et :redd forhold til tannleger. I dag gikk det imidlertid over all forventning :strix Jeg trengte ikke å gjøre noe på den siden jeg hadde litt vondt, var ikke noe feil der :hoppe OG når jeg først satt der fikk jeg overtalt han til å trekke min siste visdomstann :ler Det gikk også bra etter litt :nei hvor jeg ikke ville ha sprøyter enn og litt :klo fra tannlegen..så nå har jeg bomullsdott og blod i hele munnen...bedøvelsen er på veg bort :hoppe og håper jeg ikke får noe spes vondt etterpå...han sjekket også alle de andre tennene - effektiv kar :ler - å var ikke noe som trengtes å gjøres, så bare ny vanlig time om 1 år :bolledeig Nå skal jeg gå å finne meg en :flekke og sette tennene i, :goodbye Btw. GURIANE!!!!!!!!!!!!! GURINE??? Hvor er du :sukk for tannlegebesøk som gikk bedre enn forventet! Jeg har heldigvis ikke hatt noe trøbbel med mine visdomstenner..med mine to Jeg er her Har vært på ferie og spist meg tykk Skal du bite Gurianes ?? :blink Neinei, ikke Guriane sin :ler (Nå kommer hun vel aldri tilbake om hun tror jeg skal det :fnise ) Tenkte bare å bite i en annen fin :flekke :nigo Du kan kanskje få lov hvis du har en sånn bomullsdott i kjeften
Gjest Katee Skrevet 19. juli 2012 #14272 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Endret 19. juli 2012 av Alyah
mia83 Skrevet 19. juli 2012 #14273 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har fjernet 3 visdomstenner jeg.. trakk 2 av dem på samme tannlegebesøk faktisk... morsomt gitt...
Gjest Gaby Skrevet 19. juli 2012 #14274 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har også fjernet tre. Bare 1/4 visdom igjen
kristian82 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #14275 Skrevet 20. juli 2012 God helg alle sammen Der var Gurine jo Ja, ikke de beste oppgraderingene akkurat *K82 løper og henter en bomullsdott han har spart og dytter den i munnen glefs!! * Jeg som har minst visdom igjen av alle da Jeg har ZERO igjen
Gjest Gaby Skrevet 20. juli 2012 #14276 Skrevet 20. juli 2012 Syns du virket litt mindre smart etter at du kom fra tannlegen ja
Gjest Katee Skrevet 20. juli 2012 #14277 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er supersmart. Har alle fire! <--- ser du?! Au!
Gjest hogwash Skrevet 20. juli 2012 #14278 Skrevet 20. juli 2012 Syns du virket litt mindre smart etter at du kom fra tannlegen ja http://trommelyd.no/
mia83 Skrevet 20. juli 2012 #14280 Skrevet 20. juli 2012 Æsj de der visdomstennene kunne man vært født uten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå