Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hørte faktisk den flytte-på-deg-sangen for sørste gang forleden og jeg likte den! :biggrin: Veldig fascinerende greie.

Og ja jeg undres på hvorfor Aqua-damen føler for å vise sine implantatposer på det viset?

Og en god og langstrakt hei til K82. Høres jo egentlig ut som en robåt jo... :grinele:

Mia :sur: hun er deilig! Å hvem har plusset Mia sitt innlegg? :sur::ler:

Der var du jo hoppetauet :klem: Boken din blitt av? Du kan bo gratis her om du vil :)

Den er kul :danse:

Er ikke implantatposer :jolie:

:ler: langstrakt hei ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brrrr :bond:

Nf3, d5, g3, c5, Bg2, Nc6, 0-0 , E5 - Leeets go :rope:

Ingen her joooo.........

Skrevet

Genial video og musikk :sikle: Its ASStastic :enig:

Skrevet

Denne jeg mente :klaske: den er asstastic!

Skrevet

Jojojo, men det var ikke riktig video :sur: En med maaaaasssse romper i, men den finner jeg ikke :trist:

Gjest Katee
Skrevet

Gad, jeg blir gal av den Whistle-sangen :bond:

Om du har svart på pm-en min så beklager jeg for at jeg ikke har svart. Jeg finner den ikke :sjenert: Hater nye KG!

Skrevet

Baby got back :danse: Nice, Gaby :5:

Jeg har svart Al :jepp: Hvis du blar siden helt opp, så er det et sånn langt svart rektangel, der navnet ditt står og logg ut knappen er...ser du litt til venstre da er det bilde av en konvolutt, må trykke seg inn der :jepp: Men skal vel stå sånn rødt merke på konvolutten om du har en ulest mail :klo:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, jeg vet hvor jeg skal finne pm-er. Forklarte meg litt uklart. Men meldingen din dukker ikke opp :klo: Hm, må lete igjen

Skrevet

Hmmmm...du trykker inn på feil da eller? Her hos meg når jeg trykker, så kommer det en rullgardin ned med Pmene jeg har, og så trykker jeg meg inn derfra :jepp:

Jeg sendte en nå også :jepp:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, rullegardina funker, men selve pm-en din var ikke-eksisterende (inntil du sendte på nytt nå)

:)

Skrevet

Snodig :vetikke: Jeg svarte på din nå, fikk du den da? :popcorn:

Skrevet

Håper det funker normalt nå da :jepp: Ellers får jeg bare purre om jeg ikke får PM svar :ler:

Hvor er alle andre folka da? :lete: Guri :rope: er du ute og reiser enda?? Mia :rope: ? Hoppetau? Hogwash? Gaby ? :rope:

Gjest Katee
Skrevet

Jepp, du får purre :)

Vet ikke. Det er så rolig her for tiden :klo:

Skrevet

Nå har du sagt det Al :jolie::ler: Er vel ferie på folket kanskje :vetikke:

Der var Gaby jo :vinke: Du liker ikke marsipan :daane: du kan få vanlig :sjokolade: du også da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...