Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke SÅ lenge til du skal på ferie da Mia ;)

---

Men Kristian da... Hvor er du? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Sorry, du kan få stæsj du også Gurine, og du også Al :jepp::sprettert::gave: :gave:

Er her nu da :sjenert: er det noen andre her nå da ? :kose:

Nei, egentlig ikke KG ferie Hogwash,bare dagene som har løpt litt fra meg..Det skjer fort om jeg fordyper meg for meget i sjakkens verden :roll: Ikke kødd engang heller :ler:

Apropo sjakk, så spilte jeg sjakk med nabojenta her om dagen :ler: Hun er bare 7 år da, så jeg vant jo :fnise: men var litt artig. (K82 lar seff ingen vinne uansett alder :ler: )

Gjest hogwash
Skrevet

Du kan godt titte innom litt oftere som motvekt mot alle rasshølene og kåtsekkene :opplyser:

:kaffekopp: ?

Skrevet

Du kan godt titte innom litt oftere som motvekt mot alle rasshølene og kåtsekkene :opplyser:

:kaffekopp: ?

Fortell, noen spes du tenker på eller som har skjedd? Koslig at du mener det da :5::nigo:

Gjerne, ja takk :jepp:

Skrevet

Snakker hog om meg nå eller? *forvirret og såret* :sukk:

Gjest hogwash
Skrevet

Fortell, noen spes du tenker på eller som har skjedd? Koslig at du mener det da :5::nigo:

Gjerne, ja takk :jepp:

Generelle tendenser tbh.

Absolutt ikke Hopla!

Skrevet

klart han ikke gjør :kose:

Generelle tendenser tbh.

Absolutt ikke Hopla!

tbh...til bull shit? Jeg er dårlig på forkortelser sent på natten :ler:

Gi meg en link :opplyser:

Skrevet

*titte storøyd :sjenert: på cowboyen K som straks tar frem "gønneren" sin

og truer til seg en link fra snille hog`en*

Skrevet

*titte storøyd :sjenert: på cowboyen K som straks tar frem "gønneren" sin

og truer til seg en link fra snille hog`en*

:jepp:

Hogwash :trampe:

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=656611&pid=11117112&st=3040&#entry11117112

Det er gjentagende adferd fra brukeren da...

Og.. To be honest ;)

Aha :helen: Siden jeg er mer eller mindre 0 % rundt utenfor dagbokens verden har jeg heldigvis blitt spart for irritasjon fra folk generelt. Virket litt tøff ja :ler: Jeg ga deg plusser :jolie:

Hmm...det med å være ærlig skjønte jeg ikke :fnise: Eller du mener tråden er et eksempel, OG han har vært sånn andre ganger/steder lissom? :popcorn:

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hmm...det med å være ærlig skjønte jeg ikke :fnise: Eller du mener tråden er et eksempel, OG han har vært sånn andre ganger/steder lissom? :popcorn:

Tråden er et eksempel og han er sånn hele forbanna tiden.

meeeen nok om det ;)

Ellers da? :popcorn:

Skrevet

Tråden er et eksempel og han er sånn hele forbanna tiden.

meeeen nok om det ;)

Ellers da? :popcorn:

Jeg skjønner :jepp: Glad jeg holder meg i dagbokverden for det meste jeg :jepp:

Ellers hmmm, nja.. Så en svensk bra film i går, hva faen het den igjen :klo: Hamilton ja! Den bør du se. Så også Ghost rider spirit og vengence, den var dårlig. Hmmm, ikke fått startet joggesesongen enda. Jeg klarer bare ikke å motivere meg til det, så da får jeg dessverre ikke vært noe annet enn en litt bløtpotetgull gladiator i år :sukk: Sjakken spilles som aldri før, og fikk meg noen russiske bøker her om dagen. Hver bok består av 1100 oppgaver med bilde av sjakkbrett i ulike stillinger, så skal en finne de beste kombinasjoene/trekkene. De var for yber gode spillere, så blir sittende mye å gruble :fnise: Så ja, hmm, ellers bare vanlige ting vel :jepp:

(Siste gang Hogwash spør "ellers da?" ) :hoho: :hoho:

Hva med hos deg?

Nei, nå må jeg legge meg. :goodbye:

Skrevet

Sorry, du kan få stæsj du også Gurine, og du også Al :jepp::sprettert::gave: :gave:

Er det regntøy? Er det? :hoppe: :hoppe: :lol:

:jolie:

:lol:

Gjest Katee
Skrevet

Når jeg blir spurt "og ellers da?" så betyr det egentlig "Hvordan går det med kjærligheten?" :hjerte:

Så, K, ellers da? ;)

Skrevet (endret)

Når jeg blir spurt "og ellers da?" betyr det "skal dere ikke ha barn snart?" eller "skal dere ikke flytte hjem snart?" :fnise:

Endret av Gaby
Gjest Katee
Skrevet

Og så er det alltid de ukjente slektningene til foreldrene mine eller noen bekjente som spør. Hva har de med det å gjøre? :klo:

Skrevet

Ikke sant... Lurer på om de virkelig er superinteressert i svaret, eller om de bare tror at det er et akseptabelt small-talk-emne.... :roll:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg tror de har en stor, sort, gammel bok hjemme der de skriver alle detaljene og historiene som de kommer over gjennom livet. Så leser de seg opp på alt dette før de går ut på besøk til noen, så de kan slarve og sladre litt :opplyser: Det er nok litt sånn som KG, og alle de pussige trådene der en AB spør om et eller annet som egentlig er totalt uinteressant for andre å lese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...