Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

:vetikke: Får vel skrive ut bilde og ta med i butikkene når vi skal dit. Vi skal kjøpe :fisk: der uansett fordi de har større utvalg der enn her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vetikke: Får vel skrive ut bilde og ta med i butikkene når vi skal dit. Vi skal kjøpe :fisk: der uansett fordi de har større utvalg der enn her.

Oki, ja må nesten det da. :jepp: Men jeg skal si ifra når jeg skal ditt - om du ikke allerede har vært der da kan jeg høre hos de. :jepp:

Nå må jeg drikke litt kaffe og ta en brødskive med syltetøy (så speeeeennnnnende :ler: ) Ha en fin kveld Mia og Virrevapp og resten av folket. :goodbye:

Mulig jeg :ninja: innom litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, ja må nesten det da. :jepp: Men jeg skal si ifra når jeg skal ditt - om du ikke allerede har vært der da kan jeg høre hos de. :jepp:

Nå må jeg drikke litt kaffe og ta en brødskive med syltetøy (så speeeeennnnnende :ler: ) Ha en fin kveld Mia og Virrevapp og resten av folket. :goodbye:

Mulig jeg :ninja: innom litt senere.

Du er snill du! :klem:

Ha en fin kveld du også! :klem: Nå skal vi på butikken så jeg stikker jeg også.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Hva ler du av? :rope: Ler du av meg igjen? K82 gjemmer seg under bordet for alle jenter bare ler av han. :cry3:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ta deg så nær av ting. Er bare innom å fniser for at jeg mobber deg litt for at du ikke fant dagboken min etter 2 nanosekunder. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Ble mindre etter snikk snakk ble forbudt område for oss.

Ja det er blitt betydelig mer dødt her etter det. Men da har vel mod'ene og alle de andre fått det sånn som de ønsket da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...