*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1301 Del Skrevet 21. januar 2010 Liker at det er mange som er vær her inne ! Har du og bare et tall, K82!? Horoskopet for væren var egentlig ganske kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. januar 2010 #1302 Del Skrevet 21. januar 2010 Liker at det er mange som er vær her inne ! Har du og bare et tall, K82!? Horoskopet for væren var egentlig ganske kjedelig. Det ser ut som om det blir et kjedelig år for dere da Selv skal jeg få barn innen sommeren og rydde opp i vennegjengen.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1303 Del Skrevet 21. januar 2010 Det ser ut som om det blir et kjedelig år for dere da Selv skal jeg få barn innen sommeren og rydde opp i vennegjengen.. :klø: Jeg også.. skjønner ikke helt den men.. Vi er jo 2 skytter her da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1304 Del Skrevet 21. januar 2010 Hihi, skal vel godt gjøres å få barn innen sommeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1305 Del Skrevet 21. januar 2010 Hihi, skal vel godt gjøres å få barn innen sommeren?? Ja men man kan jo bli før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. januar 2010 #1306 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg også.. skjønner ikke helt den men.. Vi er jo 2 skytter her da i det minste Tror det er større sjans for det med vennegjengen enn det med barn for min del i hvertfall Flott at vi i det minste er to Hihi, skal vel godt gjøres å få barn innen sommeren?? Neivel? Ja men man kan jo bli før sommeren. Endret 21. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1307 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har akkurat vasket gryteskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. januar 2010 #1308 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har akkurat vasket gryteskapet Flinkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1309 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har akkurat fylt en pappeske med klær som skal på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1310 Del Skrevet 21. januar 2010 Flinkis Jeg har akkurat fylt en pappeske med klær som skal på loftet. Hva med fretex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1311 Del Skrevet 21. januar 2010 Hva med fretex? Jeg er litt sånn at jeg tenker at vi får sikkert bruk for det en gang... yeah right.. Tror faktisk ikke de har Fretex her.. bare UFF.. har gitt bort masse barneklær til UFF da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1312 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har gott opp den teorien om at jeg kanskje får bruk for det en gang, for lets face it, det gjør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1313 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har gott opp den teorien om at jeg kanskje får bruk for det en gang, for lets face it, det gjør jeg ikke Det er klærne til da.. ikke mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. januar 2010 #1314 Del Skrevet 21. januar 2010 Gi bort, de får du hvertfall ikke bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #1315 Del Skrevet 21. januar 2010 Gi bort, de får du hvertfall ikke bruk for Skulle nesten gjort det ja! Han har jo så UTROLIG mange t-skjorter.... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. januar 2010 #1316 Del Skrevet 22. januar 2010 Det ser ut som om det blir et kjedelig år for dere da Selv skal jeg få barn innen sommeren og rydde opp i vennegjengen.. :klø: Da håper jeg at du er gravid nå, for hvis ikke rekker du det ikke. Jeg krysser fingrene for at horoskopet for 2011 er mer spennende for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1317 Del Skrevet 22. januar 2010 Liker at det er mange som er vær her inne ! Har du og bare et tall, K82!? Horoskopet for væren var egentlig ganske kjedelig. Ja, bare ett tall i datoen ja. Det ser ut som om det blir et kjedelig år for dere da Selv skal jeg få barn innen sommeren og rydde opp i vennegjengen.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 22. januar 2010 #1318 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Da håper jeg at du er gravid nå, for hvis ikke rekker du det ikke. Jeg krysser fingrene for at horoskopet for 2011 er mer spennende for min del! Da blir den prematur i såfall, for jeg er ikke gravid nå. Ja, bare ett tall i datoen ja. Jeg har også bare ett tall i datoen Men jeg har i desember da *vil være med på det dere snakker om* Ingen som har skrevet i boka mellom klokka 15 og 20?? :dåne: Endret 22. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1319 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Da blir den prematur i såfall, for jeg er ikke gravid nå. Jeg har også bare ett tall i datoen Men jeg har i desember da *vil være med på det dere snakker om* Ingen som har skrevet i boka mellom klokka 15 og 20?? :dåne: Du er bestandig med i gjengen. Nei, få folk her. I natt drømte jeg faktisk at jeg hadde fått en som jeg hadde på fanget. Tenk om det skjer da... (at jeg hadde blitt Pappa altså, ikke at jeg hadde født en jente). Endret 22. januar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 22. januar 2010 #1320 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Du er bestandig med i gjengen. Nei, få folk her. I natt drømte jeg faktisk at jeg hadde fått en som jeg hadde på fanget. Tenk om det skjer da... (at jeg hadde blitt Pappa altså, ikke at jeg hadde født en jente). Vet :klø: Synes det har vært spesielt lite folk her i det siste.. Sånn på kg generelt. Du fødte ikke selv altså Men gratulerer... eller noe sånt! Selv drømte jeg at jeg våknet opp i Frankrike og jeg ikke kom meg hjem igjen. Jeg hadde bare 2000 kr og billetten kosta 4000. Dessuten hadde jeg ikke passet med meg. Jeg hadde visst blitt smugla inn i landet med en bil.. Endret 22. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå