Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Hvorfor tør ikke Guriane å komme på filmkveld hos deg? :fnise:

Er våken akkurat nå.. for en stakket stund.

:vinke:

Nei, mulig jeg misforstod ( og sa det på tull ) men om det var horoskopet til Guriane, at hun skulle få kids rett rundt hjørnet, så tør hun nok i alle fall ikke å komme på filmbesøk hos k82 :fnise: da blir det jo kids! :skratte: Kremt.....Har så dårlig humor...Unnskyld Guriane :blomst:

Men ops, nå må jeg spise. :goodbye: Mia. Kjempekoslig at du er i rosatråden min syns jeg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare veeet det. :nigo:

:skratte: Nå tør Guriane i alle fall ikke komme på filmkveld hos k82 :hoho: :hoho: :hoho:

:fnise:

:hakeslepp:

Hvorfor tør ikke Guriane å komme på filmkveld hos deg? :fnise:

Nei, mulig jeg misforstod ( og sa det på tull ) men om det var horoskopet til Guriane, at hun skulle få kids rett rundt hjørnet, så tør hun nok i alle fall ikke å komme på filmbesøk hos k82 :fnise: da blir det jo kids! :skratte: Kremt.....Har så dårlig humor...Unnskyld Guriane :blomst:

Er skytte jeg også vettu! :fnise:

Da må du passe på og knipe igjen hvis du har tenkt deg til Kristian.. :opplyser::fnise:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Det er koselig å være her!!

Er skytte jeg også vettu! :fnise:

:klem::5:

Oki, 2 skytter her da. :Nikke:

Da må du passe på og knipe igjen hvis du har tenkt deg til Kristian.. :opplyser::fnise:

:sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

:sjenert::sukk: Hadde sikkert bare fått en liten drittunge til sønn uansett, som var lik meg selv. :snurt:

:cry3: :cry3: :cry3: :cry3: :cry3:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert::sukk: Hadde sikkert bare fått en liten drittunge til sønn uansett, som var lik meg selv. :snurt:

:cry3: :cry3: :cry3: :cry3: :cry3:

:hoho: Da kan du lære han opp da vet du :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pshh...Det vil jeg ikke. :sur:

Er du sur og trassig nå? :fnise::kose:

Nå begynner House..lurer på om jeg skal titte på det jeg. :Nikke:

:klem::hug: så lenge Kristian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sur og trassig nå? :fnise::kose:

Nå begynner House..lurer på om jeg skal titte på det jeg. :Nikke:

:klem::hug: så lenge Kristian!

Kanskje litt (som jeg sa jo, hadde nok fått en drittunge til sønn, som LIGNET PÅ MEG). :sukk:

Men kremt...skal unngå akkurat det...har noen triks som skal øke sjangsene for jentebaby, så får jeg bare be til gud eventuelt om at det slår til. Nå må jeg vel først muligens finne en jente da :lete: så kanskje slipper jeg hele problemstillingen. :skratte:

Oki, jeg tror jeg skal gå en liten tur.

:goodbye::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det, var du som hadde sånn greie på det der.. :fnise:

Det irriterende ved deg, er at når du for en gangs skyld er her, så er du her bare i 2 min før du stikker igjen! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt (som jeg sa jo, hadde nok fått en drittunge til sønn, som LIGNET PÅ MEG). :sukk:

Men kremt...skal unngå akkurat det...har noen triks som skal øke sjangsene for jentebaby, så får jeg bare be til gud eventuelt om at det slår til. Nå må jeg vel først muligens finne en jente da :lete: så kanskje slipper jeg hele problemstillingen. :skratte:

Du daah :troest::fnise:

Fortell meg hva det trikset går ut på, vil du?

Det irriterende ved deg, er at når du for en gangs skyld er her, så er du her bare i 2 min før du stikker igjen! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med eggløsning blant annet. Men husker ikke alt. Masse triks. Du må gjerne gjenta dem Kristian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld. Men var her lenger enn 2 minutter. :sjenert: Vært her mye i det siste, og faktisk lenger om gangen enn 2 minutter også. :sjenert:

Men stikker om andre stikker da, eller ikke er noen her. :sjenert:

Du daah :troest::fnise:

Fortell meg hva det trikset går ut på, vil du?

Huff, er så mye, orker ikke ramse det opp. Men blant annet befruktning i forhold til eggløsningstidspunktet og stoffskiftet, eller blodskiftet eller hva det nå het, en prosess alle går igjennom hvert 4 år etter man har vært født osv. så viktig at jenta har hatt sist "blodskifte" for at det skal bli jente, så en del at man må spise lite - lav karbo de første dagene, stillinger, og hyppigheten på selve ...sperminjeksjonen(E) :hoho:

Det er noe med eggløsning blant annet. Men husker ikke alt. Masse triks. Du må gjerne gjenta dem Kristian!

Gjentok noen av de..Orker ikke finne frem hele lista mi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff, er så mye, orker ikke ramse det opp. Men blant annet befruktning i forhold til eggløsningstidspunktet og stoffskiftet, eller blodskiftet eller hva det nå het, en prosess alle går igjennom hvert 4 år etter man har vært født osv. så viktig at jenta har hatt sist "blodskifte" for at det skal bli jente, så en del at man må spise lite - lav karbo de første dagene, stillinger, og hyppigheten på selve ...sperminjeksjonen(E) :hoho:

Gjentok noen av de..Orker ikke finne frem hele lista mi. :fnise:

Hvordan finner man ut at/når man har vært gjennom den blodprosessen da? Og må man ta det dagen etter liksom, eller holder det at man gjør det innen det første året?

Og hvis man bare lar alt stå til så blir det en gutt? :fnise:

Hvordan var turen?

:natti: folket! :goodbye:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man ut at/når man har vært gjennom den blodprosessen da? Og må man ta det dagen etter liksom, eller holder det at man gjør det innen det første året?

Og hvis man bare lar alt stå til så blir det en gutt? :fnise:

Hvordan var turen?

:natti: folket! :goodbye:

Husker ikke helt i farta, men må ikke på dagen lissom, men nærmest mulig etter hennes blodskifte da, så hun er "sterkest" eller hva det går på. Å finner det ut i forhold til fødselsdato og år, å så må du regne deg frem, tror det var hvert 4 år man "skiftet".

Blir sikkert gutt uansett for min del, siden jeg VIL ha jente. :kjefte:

Ok, tungt å gå i den dumme snøen.

Flott tid å våkne på dette forresten. :nigo: Sånn kan det gå når man sover middagslur. :skratte:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple rain, dark pain. Let it go.

Blue skyes, vanilla smiles. Feel the love.

Dark stares, midnight fears. Let it go.

Eyes of joy, i will share my toy. Feel the love.

Alone and lonely, down and litle. Let it go.

Together and happy, up and above. Feel the love.

:plystre:

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...