Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra du satser på sjakken! :nigo: Jeg synes du er kjempeflink! Jeg skal stå på sidelinjen i bikini og heie ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke gjøre det Piffy fordi da mister han konsentrasjonen. :ler:

Skrevet

Kanskje han burde fått seg en heiagjeng :nigo:

God dag :vinke:

Skrevet

:vinke: Godtfolk :hug:

:sikle: om du heier i bikinien Appifany, så går det bare helt over styr for k82 og hans lillemann :rulle: så da kommer jeg bare til å tape :fnise: Så som Mah :kose: sier, må heie påkledd i alle fall :ler: Men jeg vil gjerne ha en heiagjeng altså :jepp::kose:

Pass på lommeboka ja :ler: Jeg snakker jo ikke om østeuropeiske strippere eller horer da :nei: Fyf, FRP as, drøy han Hoksund karen eller hva han heter, enkelt og greit med kone hjemme også :daane: Hun støtter han :roll: da hadde jeg skilt meg på et sekund as, om kona mi hadde seg med en manlig prostituert (generelt var utro). :glare:

Jeg holder til i østfold området Mia :lur:

Går oki her Al :kose: Jeg gleder meg til helg og fredagslørdagssøndags godteri :ler:

De syns du var pen da vettu Al, derfor de sa det :jepp: Finsk ja Gurine :lur:

Skrevet

Da kan du komme og se på at :cool: spiller cup. :jolie:

:ler:

Skrevet

:Nikke: Finsk :jolie: Hvorfor så :lur: ? :fnise:

Jeg er bare :lur: jeg :lur::ler: Neida, men finsk er jo fint det da :lur:

Skrevet

:fnise:

Ellers da? Har du banka noen russere siden sist? :popcorn:

Skrevet

:fnise:

Ellers da? Har du banka noen russere siden sist? :popcorn:

Ja, faktisk :hoho: Jeg hadde en kjempebra seier mot en 45 år gammel russer før i dag :bolledeig: Han hadde vært regga der i 6 år og sikkert spilt sjakk siden han var en liten russerunge :jolie: Sjakk er jo folkesport i russland har jeg lest. Helt vanlig med sjakkpartier i lunsjen osv :jepp:

Jeg knuste han ved å straffe han super hardt for 2 feil han gjorde :jolie: Så lekte jeg med han til han bare hadde kongen sin igjen mot alle mine brikker, og da valgte han å resigne/overgi seg :ler:

Skrevet

Herlig når de bare overgir seg da :rulle:

Ja :strix: Da :jolie: jeg i stolen :ler:

Skrevet

Jeg trodde du var mer typen :kjefte: og IN YOUR FACE!! :fnise:

Skrevet

Jeg trodde du var mer typen :kjefte: og IN YOUR FACE!! :fnise:

Ja, men han russeren her var "snill" :fnise: Det er bare mot folk jeg tidligere har tapt mot, eller folk jeg :glare: ikke liker jeg blir sånn bajas om jeg vinner over :ler: I dag bannet jeg ikke engang :ler:

Skrevet

Hvor spiller han da Mia? :popcorn:

Jeg har skrevet det på PM. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...