*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1181 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg rett og slett bare slått av stavekontrollen i Opera. Det er stokk umulig å endre fra engelsk til norsk. Så kan det være at det plutselig kommer en god del skrivefeiler fra piffy Gidder ikke restarte... Har sove i kveld, jeg. Er utslitt etter en ganske så røff dag i dag/uke. Sånn jobbmessig. Mye nytt å sette seg inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1182 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå har jeg rett og slett bare slått av stavekontrollen i Opera. Det er stokk umulig å endre fra engelsk til norsk. Så kan det være at det plutselig kommer en god del skrivefeiler fra piffy Gidder ikke restarte... Har sove i kveld, jeg. Er utslitt etter en ganske så røff dag i dag/uke. Sånn jobbmessig. Mye nytt å sette seg inn i. Stavefeil gjør ikke noe. (jeg passer på å levere en jevn strøm med stavefeil selv ) Oki, men hvordan er den nye jobben da? Tror på at det er mye og sette seg inn i ja, stress når alt er nytt. Men fortell litt da, hvordan en vanlig dag på jobben ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1183 Del Skrevet 16. januar 2010 Stavefeil gjør ikke noe. (jeg passer på å levere en jevn strøm med stavefeil selv ) Oki, men hvordan er den nye jobben da? Tror på at det er mye og sette seg inn i ja, stress når alt er nytt. Men fortell litt da, hvordan en vanlig dag på jobben ser ut? Ja, man må passe på å ha med litt feil inni mellom, eller så ser man jo så perfekt ut Vel, vil ikke si så mye om hva jobben går ut må. Men det er i allefall en slags kundekonsulentstilling jeg har. Snakker med og hjelper eksisterende kunder. Men det er så mye å sette seg inni, så er nok ikke helt kommet i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, man må passe på å ha med litt feil inni mellom, eller så ser man jo så perfekt ut Vel, vil ikke si så mye om hva jobben går ut må. Men det er i allefall en slags kundekonsulentstilling jeg har. Snakker med og hjelper eksisterende kunder. Men det er så mye å sette seg inni, så er nok ikke helt kommet i gang. Ikke sant, vi må late som vi har noen feil og mangler vi og vettu appifany, så de andre skal like oss. Skjønner. Okay, høres jo spennende ut. Går garantert bedre når du blir litt varmere i trøya da, eller singletten, eller toppen Men altså, når ting får satt seg. Note to self: Ring appifany neste gang du skal ha forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1185 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke sant, vi må late som vi har noen feil og mangler vi og vettu appifany, så de andre skal like oss. Skjønner. Okay, høres jo spennende ut. Går garantert bedre når du blir litt varmere i trøya da, eller singletten, eller toppen Men altså, når ting får satt seg. Note to self: Ring appifany neste gang du skal ha forsikring. Ja, omtrent alt med forsikring kan jeg. Men det er ikke bare det jeg gjør nå. Hadde det bare vært så vel Neida, det er bare for at jeg må lære meg regnskap osv som gjør at det tar nok en stund for det sitter Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, omtrent alt med forsikring kan jeg. Men det er ikke bare det jeg gjør nå. Hadde det bare vært så vel Neida, det er bare for at jeg må lære meg regnskap osv som gjør at det tar nok en stund for det sitter Hvordan går det med deg om dagen? Aha, ja regnskap kan være kjipt! Men du klarer det nok Går bra, ikke noe super spennende historier. Bare jobb, trene osv. mest spennende jeg kan komme på er at jeg har fått lyskestrekk, er jo egentlig mer kjipt og irriterende enn spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1187 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg trente styrke på søndag, og hadde vondt i høyrearma i 4 dager etterpå! Var på spinning på tirsdagen, å det var så vidt jeg klarte å holde kroppen oppe Så sikkert ganske så mongo ut der jeg satt! lyskestrekken din Endret 16. januar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg trente styrke på søndag, og hadde vondt i høyrearma i 4 dager etterpå! Var på spinning på tirsdagen, å det var så vidt jeg klarte å holde kroppen oppe Så sikkert ganske så mongo ut der jeg satt! lyskestrekken din Okay, cool. HUff, så vondt ja. Strekt noe eller overbelastet den sikkert. kristian82 ser for seg at appifany sitter og vagger og vugger på spinning sykkelen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1189 Del Skrevet 16. januar 2010 Okay, cool. HUff, så vondt ja. Strekt noe eller overbelastet den sikkert. kristian82 ser for seg at appifany sitter og vagger og vugger på spinning sykkelen. :gjeiper: Var de 6 repetisjonene av 16 armhevinger som gjorde susen, tenker jeg Det ble bedre på spinningen etterhvert da, når jeg ble varm. Men måtte allikevel drikke vann med venstrehanda Har du noen planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 16. januar 2010 Var de 6 repetisjonene av 16 armhevinger som gjorde susen, tenker jeg Det ble bedre på spinningen etterhvert da, når jeg ble varm. Men måtte allikevel drikke vann med venstrehanda Har du noen planer for helga da? skjønner, men du blir nok farlig sterk da. Nei, egentlig ikke. Er fortsatt så kaldt her, så frister å være inne i alle fall. Kanskje en tur til en kompis. Du da? http://www.storyvillealley.com/images/humor/sexy-ass.jpg Forget about it? Neeeeeeeever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 #1191 Del Skrevet 16. januar 2010 nå må jeg tisse igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 16. januar 2010 nå må jeg tisse igjen.... orker du å reise deg denne gangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 #1193 Del Skrevet 16. januar 2010 nææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1194 Del Skrevet 16. januar 2010 skjønner, men du blir nok farlig sterk da. Nei, egentlig ikke. Er fortsatt så kaldt her, så frister å være inne i alle fall. Kanskje en tur til en kompis. Du da? http://www.storyvillealley.com/images/humor/sexy-ass.jpg Forget about it? Neeeeeeeever. Godt å høre! Greit å bli litt satt pris på Jeg er egenrlig ganske sterk til å være jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1195 Del Skrevet 16. januar 2010 nææææ Hvor tisser du da NA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 #1196 Del Skrevet 16. januar 2010 jeg har ikke tissa ennå.. men det står jo et glass her da .... det er blått.. så ingen ser jo at det er tiss liksom... eller kanskje jeg bare skal gå opp..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1197 Del Skrevet 16. januar 2010 Mye mulig du skal gå opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1198 Del Skrevet 16. januar 2010 Godt å høre! Greit å bli litt satt pris på Jeg er egenrlig ganske sterk til å være jente. Sikkert. Selv om alle jenter er svaaake. Tuller altså, dårlig humor. jeg har ikke tissa ennå.. men det står jo et glass her da .... det er blått.. så ingen ser jo at det er tiss liksom... eller kanskje jeg bare skal gå opp..? Genial humor i rosa boken, du må titte innom oftere Noangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1199 Del Skrevet 16. januar 2010 :slåss: "Og Piffy vant!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 16. januar 2010 :slåss: "Og Piffy vant!!!" mulig, jeg hadde aldri villet skade deg vettu, jeg er for snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå