Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

For å fortsette litt på det du skrev på PM: Vi kjøpte to lysrør til akvariet og sparte 210 kr på å kjøpe det på en butikk som ikke var kjedebutikk.

Ikke sant. :jepp: Helt vilt hvor mye man kan spare på sånt as. Kjøpte en gang - pleide å kjøpe - vanlige printerark på nille, var vel 30 kr for 1000 ark, en gang var de utsolgt, og i en bokhandel 10 meter lenger ned, hadde de PRIKK samme arka, samme antall, samme merke osv. til HELE 179 KRONER! :dåne: Fyf, sånt blir jeg :kjefte: av ;)

takk takk :)

vi skal ha bryllup til sommeren da :) dette var bare papirer ogl.

kos deg på trening, nå blir du stor og sterk tenker jeg!!

har du ordnet facebooken din eller?

Oki, kult, har noe å glede deg til da. :jepp: Sommerbryllupp er nok fint. :hoppe:

MM,kristian82 er kjeeeeeempe stor og kjeeeeeempe sterk. :trene::fnise:

Nei, ikke ordnet facebook enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører refrenget på "Sex and candy" av Marcy playground...får jeg lyst til å:

Drikke meg suuuperfull, dra på byen i bar overkropp og skrike, ta alle damene jeg ser på rompa, og så dra med meg de 4 fineste jeg finner hjem. :plystre: Eventuelt bli arrestert før jeg kommer hjem.

:opplyser: Men kommer på at jeg er en snill gutt da, så gjør ikke noen av delen..Men men bra sang. :nigo:

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaa!

:rope: Appifffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaany!

:rope: Guriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane!

Er jo ingen her jo... :kristian82viftermedarmeneogskriker:

:flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Nå er du og jeg her samtidig!? Hva er det som skjer?? :fnise:

SÅ STAS :strix:

Ja, helt surrealistisk :fnise:

Alt bra med appifanster da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:fnise: appifanser fanser videre ;)

Du da?

Det er ganske rart her inne etter at snikk snakk ble "forbudt"

fanser videre ja. :fnise:

Oki her. :jepp:

Jeg vet, kjipt det med snikk snakk. :snurt: Men men, vi har jo ikke blitt kikka fra heeeele KG da...bare fra 99 % av KG :ler: På tross av min fine :flekke: skjønner ingenting jeg..modene her er jo damer, skulle tro de satt pris på en fjong gutte :flekke::vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fanser videre ja. :fnise:

Oki her. :jepp:

Jeg vet, kjipt det med snikk snakk. :snurt: Men men, vi har jo ikke blitt kikka fra heeeele KG da...bare fra 99 % av KG :ler: På tross av min fine :flekke: skjønner ingenting jeg..modene her er jo damer, skulle tro de satt pris på en fjong gutte :flekke::vetikke:

Ja, jeg er helt enig jeg da :fnise: Hadde jeg vært modde hadde du fått lov å herje villt ;):hoho:

Hva gjør du i kveld da?

Jeg sliter med å få fjernet de røde strekene under ordene i Opera. Tror jeg må restarte pc'n og det gidder jeg ikke nå. Kan jo ende opp med å miste deg(som i at du stikker av=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tilgir deg når du har ordnet det :opplyser:

:sjenert:

Ja, jeg er helt enig jeg da :fnise: Hadde jeg vært modde hadde du fått lov å herje villt ;):hoho:

Hva gjør du i kveld da?

Jeg sliter med å få fjernet de røde strekene under ordene i Opera. Tror jeg må restarte pc'n og det gidder jeg ikke nå. Kan jo ende opp med å miste deg(som i at du stikker av=

:hoho::helen: appifany :klem:

Ikke noe spes, var og trena i stad, spist pizza og sett en film. Så The Gamer med Gerald butler, ganske tøff. :Nikke: Du da?

Røde streker under Opera? :klø: Kan vente litt jeg om du må restarte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...