NoAngel Skrevet 15. januar 2010 #1161 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) nei, jeg er bare lat og har ikke lyst til å reise meg.... Endret 15. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #1162 Del Skrevet 15. januar 2010 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 15. januar 2010 For å fortsette litt på det du skrev på PM: Vi kjøpte to lysrør til akvariet og sparte 210 kr på å kjøpe det på en butikk som ikke var kjedebutikk. Ikke sant. Helt vilt hvor mye man kan spare på sånt as. Kjøpte en gang - pleide å kjøpe - vanlige printerark på nille, var vel 30 kr for 1000 ark, en gang var de utsolgt, og i en bokhandel 10 meter lenger ned, hadde de PRIKK samme arka, samme antall, samme merke osv. til HELE 179 KRONER! :dåne: Fyf, sånt blir jeg av takk takk vi skal ha bryllup til sommeren da dette var bare papirer ogl. kos deg på trening, nå blir du stor og sterk tenker jeg!! har du ordnet facebooken din eller? Oki, kult, har noe å glede deg til da. Sommerbryllupp er nok fint. MM,kristian82 er kjeeeeeempe stor og kjeeeeeempe sterk. Nei, ikke ordnet facebook enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 15. januar 2010 Når jeg hører refrenget på "Sex and candy" av Marcy playground...får jeg lyst til å: Drikke meg suuuperfull, dra på byen i bar overkropp og skrike, ta alle damene jeg ser på rompa, og så dra med meg de 4 fineste jeg finner hjem. Eventuelt bli arrestert før jeg kommer hjem. Men kommer på at jeg er en snill gutt da, så gjør ikke noen av delen..Men men bra sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1165 Del Skrevet 15. januar 2010 Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaa! Appifffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaany! Guriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane! Er jo ingen her jo... :kristian82viftermedarmeneogskriker: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1166 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #1167 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå er jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. januar 2010 #1168 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1169 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg her! Bedre sent enn aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1170 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg her! Bedre sent enn aldri? jaa skjer a??+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1171 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg her! Da var ikke jeg på såklart. Skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1172 Del Skrevet 16. januar 2010 jaa skjer a??+ Hei! Nå er du og jeg her samtidig!? Hva er det som skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei! Nå er du og jeg her samtidig!? Hva er det som skjer?? SÅ STAS Ja, helt surrealistisk Alt bra med appifanster da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 #1174 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei, ikke ordnet facebook enda dumme du asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 16. januar 2010 dumme du asså unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1176 Del Skrevet 16. januar 2010 appifanser fanser videre Du da? Det er ganske rart her inne etter at snikk snakk ble "forbudt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 #1177 Del Skrevet 16. januar 2010 unnskyld. jeg tilgir deg når du har ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1178 Del Skrevet 16. januar 2010 appifanser fanser videre Du da? Det er ganske rart her inne etter at snikk snakk ble "forbudt" fanser videre ja. Oki her. Jeg vet, kjipt det med snikk snakk. Men men, vi har jo ikke blitt kikka fra heeeele KG da...bare fra 99 % av KG På tross av min fine skjønner ingenting jeg..modene her er jo damer, skulle tro de satt pris på en fjong gutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1179 Del Skrevet 16. januar 2010 fanser videre ja. Oki her. Jeg vet, kjipt det med snikk snakk. Men men, vi har jo ikke blitt kikka fra heeeele KG da...bare fra 99 % av KG På tross av min fine skjønner ingenting jeg..modene her er jo damer, skulle tro de satt pris på en fjong gutte Ja, jeg er helt enig jeg da Hadde jeg vært modde hadde du fått lov å herje villt Hva gjør du i kveld da? Jeg sliter med å få fjernet de røde strekene under ordene i Opera. Tror jeg må restarte pc'n og det gidder jeg ikke nå. Kan jo ende opp med å miste deg(som i at du stikker av= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1180 Del Skrevet 16. januar 2010 jeg tilgir deg når du har ordnet det Ja, jeg er helt enig jeg da Hadde jeg vært modde hadde du fått lov å herje villt Hva gjør du i kveld da? Jeg sliter med å få fjernet de røde strekene under ordene i Opera. Tror jeg må restarte pc'n og det gidder jeg ikke nå. Kan jo ende opp med å miste deg(som i at du stikker av= appifany Ikke noe spes, var og trena i stad, spist pizza og sett en film. Så The Gamer med Gerald butler, ganske tøff. Du da? Røde streker under Opera? :klø: Kan vente litt jeg om du må restarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå