Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste gutter bruker parfyme da! :klaske:

:ler:

Regnet med det ikke er så bra nei..

Får ta med :bigfoot: Han har litt peiling. Han pumpa jern en gang i tiden... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Men føler det er så lame av meg å dra på maxi, rett inn i parfymebutikken og hjem liksom :P

Ja gjør det ;)

Skrevet

Jeg gleder meg!! :strix:

Men litt :snurt: over at vi bare får kveldsmat på den første dagen. :ler:

Skrevet

Dere får ta med niste :opplyser:

Hvor lenge blir dere?

Skrevet

Vi tar med oss knekkebrød og sitter og spise i frokostsalen bare på trass. :hoho:

Vi blir der en langhelg. 3 netter. :opplyser:

Skrevet

:vinke: folkens!

Min parfyme er den beste :jolie: Men mener den har gått ut nå, så jeg må spare min store flaske og bare bruke den ved spesielle happenings :jolie:

Hadde du det bra i går Al? Jeg skal sjekke tråden din etterpå, men må løpe igjen nå :sur: Og Al - HVEM har du bilde av på profilen din?? :kose:

Guri :pisk:

:vinke: Gutt

I dag spilte jeg mot en russisk bitch :hoho: sjakk altså :jolie: På statistikken vant hun 8 av 10 kamper hun spilte. Jeg klarte uavgjort :strix: 1/2 - 1/2 og hun følgte da opp med et russik ord til meg, som jeg etter litt googling fant ut betydde bukk! :rulle: og så la hun på fool :fnise: Så deilig å irritere disse grommingene.. i går vant jeg forøvrig mot en som hadde vært regga der i 9 år igjen :jolie: og en annen god spiller. Men merker jeg rett og slett ikke tåler å tape - pleier ikke å være dårlig taper - men akkurat på det området blir jeg :rasende: selv om jeg taper mot en russer som har spilt i 14 år og jeg bare har spilt i 6 mnd :ler:

Skrevet
:ler: du er nå søt da Kristian. Du må lukte på Between Sheets. Blir litt verre for meg å få luktet på parfymen hvis den er gått ut da..
Skrevet

:ler: du er nå søt da Kristian. Du må lukte på Between Sheets. Blir litt verre for meg å få luktet på parfymen hvis den er gått ut da..

Takk takk :ler:

Oki, will do :nigo:

Men du kan jo bare lukte på meg :)

Skrevet

Og du tror det noengang kommer til å skje??? :klaske:

Skrevet

Og du tror det noengang kommer til å skje??? :klaske:

Ja :jepp: Når du minst aner det kommer jeg på besøk for å henge litt - og spille sjakk med naboen din :jolie:

Skrevet

Ja du er hjertelig velkommen! :klem:

Jippi :strix: Tusen takk :enig:

:klem:

Skrevet

Du har ikke svart på PM. :jolie:

Jeg har ikke rukket det, men skulle til å gjøre det nå :jolie::ler:

Skrevet

Jeg er en utålmodig sjel. Men det er vel egentlig ikke noe å svare på. Men en smule sympati hadde jeg nå forventet da. :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...